14 Eylül 2008 Pazar

İyiyiz :)

Hakan'a daha fazla zaman ayırmak için kısa bir yazı:
Onunla birlikte olmaya başladığımdan beri hiç bu kadar iyi hissetmemiştim kendimi.Aramızda bizden kaynaklanmadığı halde sorun olarak gördüğüm şeylerin yerli yerine oturması, şu iki gün içinde ne kadar adil bir bakış açısına sahip olduğunu daha net anladığımdan beri kendimi daha iyi ve mutlu hissediyorum.Mektubumu okuduğunda yardım konusundaki talebim karşısında elinden gelen, gelmeyen ne gerekirse yapacağını okudum yüzündeki ifadeden.
İki gündür canım kabak yemeği istiyor.Yemeği neredeyse hazırlamışken geldi ve baharatlarını ekledi.Hakan'la baharat konusunda yeni keşifler, güzel tadlar elde ettim.Hangi baharatla hangi yemek daha leziz olur öğretiyor bana.Ailemle yıllarca ciğeri soğan,domates, biberle sotelerken ciğerin sadece soğan ve kimyonla ne kadar eşsiz bir tada sahip olabileceğini Hakan'dan öğrendim..Ciğeri artık soğan ve kimyonla yapıyorum..Öğretiyor :)

4 yorum:

  1. Sevgili Güler,
    İnsanoğlunun yaşamında karşılaştığı zorlukların ne başındayız ne de sonunda.
    Yaşam, sağlık, evlilik, aile, çocuk bunlar her an çok huzurlu ve sağlıklı olacak diye bir yaşam ne yazık ki yok.
    Hepsini tatmak, hepsinden nasibini almak, belkide hepsinden bir ders çıkartmak için yaşam hazırlar bunları bize.
    Sorunlar her zaman var ve olacaktır. Ben bu zorlukları en aza indirmenin yolunu, üstünde durarak ama üstünde dururken kendimizi yıpratmadan çözümlenmesini araştırmayla buldum yolunu.
    Belki Pollyanna'cılık oynamak gibi birşey.
    İsyanın çözüm olmayacağını çok küçükken öğrenmiştim çünkü.
    Ayrıcana seni de çok sevdim.
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Yaşamın Kıyısında (içinde)Bir yaşam gurusuyla arkadaş olmuşum meğerse :)
    Beni sevdiğiniz için çok mutlu oldum.Buna inanın.Sevmeyi çok seviyorum.Sevilmeyi çok seviyorum.
    Seviyorum çünkü sevmeyi biliyorum.Ben de sizi seviyorum.
    Mutluluğumdan söz ederken mutsuzluklarımı da belirtmiş olmuşum fark etmeden satır arasında.Hep mutlu olmak istemek gibi bir lüksümüz yok.Kaldıki istemezdim de zaten.O zaman hiçbirimiz gerçek bir 'ben' olamazdık.Acılar, üzüntüler, mutsuzluklar mutluluklarımıza, sağlığımıza ve kendimizi daha iyi hissettiren varlıklarımıza daha fazla sahip çıkarak sorunları aşmamızda bize yol gösterici olacaktır.Bunu öğrendiğimden beri daha rahatım :)
    Dönüp dolaşarak aynı yere gelen ring yapan bir otobüs gibidir isyan.Etmedim mi??Çok ettim.Öyle isyanlarım olduki ama anladımki isyan etmek için artı enerji gerek.Benimse isyana ayıracak enerjim yok; Bir daha isyan oyununa gelmemeyi düşünüyorum :)
    İsyanın işine son verdim.Yarın biçki dikiş kursuna başlıyorum :)
    Gülen Tezer üstün :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Gülen,
    önceki yorumumda bir harf hatası ismin yanlış çıktı özür dilerim.
    Senin yazmış olduğun mutsuzluklarından değil de belki şu an benim rahatsızlıklarımdan dolayı o yorumu yazdım. Belkide kendime cevaptı senin yazının içinde.
    Kurs için sevindim, anneden kalıtımla geçen biçki dikiş ustasıyım, yani okullu değil alaylı. Ve cok severim dikiş dikmeyi, bu konuda yardımım dokunursa seve seve hazırım. Başarılar.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Yaşamın Kıyısında;
    Sizin yorumunuz yazımı bir daha okuyup benim fark etmediğim şekliyle algılamama neden oldu.Fark etmeme neden olduğunuz için teşekkürler.
    'şu anki rahatsızlıklar' dediğiniz şey canımı sıktı:( yapabileceğim bir şey var mı?Umarım hasarsız ya da en kötü olasılıkla mümkünse az hasarla atlatabileceğiniz bir durumdur.
    Dikiş uzun zamandır ilgilenip ama atağa geçemediğim, daha öncesinde kısa bir deneyim yaşayıp göz kusurum ve başka bir nedenden dolayı kısa sürede pes ettiğim bir ilgi alanım.Yardımınız olursa çok mutlu olurum.
    İsmim konusunda sık karşılaştığım bir yanlışlık olduğu için sıkıntı duymayın lütfen..Geveze Kalem'e de selamlarımı iletin.
    Sevgimle.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails