24 Ekim 2009 Cumartesi

KÖPRÜDEN ÖNCE SON ÇIKIŞ

Bugün öğleye doğru Çınar aradı. Zaten o tarafa gidiyordum 'hadi gel' demesi isabet oldu :P Altı üstü bir cadde geçimi :) Ama önce kısa süreceğini bildiğim bir iş için bir saat zaman istedim Çınar'dan. Çınar'ın oturduğu bloğun önünden geçerken de balkonuna doğru 'Çınaaar, Çınaaaaar diye bağırdım ama duymadı. Aslında duyurana kadar da bağırırdım ama babamın 'bağırıp durma, duymuyor işte' engeline çarptım. Benim kısa süren işler çerçevesinde takılıp kaldığım o çarşıda iki inatçı keçinin aynı köprünün karşılıklı kıyılarında birbirini aşağı ittirecek gibi bakarken iyi arkadaş olduğumuz tuhafiye dükkanı işleten bir abim var :) Abimin ısmarladığı çayı beklerken çay gelmedi ama abi cuma namazına ben de Çınar'a gittim :)
Sakin insan Çınar'la süren güzel sohbetimiz, akşamki programımızın detayları için aranmam nedeniyle çabuk son buldu. 'Miting olsa da gitsek' diyen Çınar'a müjde!
Miting gibi bir konser; yaklaşık bin kişilik halk korosunun da katılacağı beş kuruluş tarafından organize edilen 29 ekim kutlaması pazar günü saat 10.30da Anıt Park'ta.
Ankara'da bulunanları hatta bulunmayanları bile konsere davet ediyorum :) (ben tek başıma altıncı bireysel girişimci olarak organizeye blog bazında el attım.)

Gördüğümden beri; yani yaklaşık bir sene önce, yapımını öğrenmeyi çok istiyorum dediğim o bisikletlerin kıvrımlarına pense vuracağım kursun ilk günü bugün..
Bir bisikletim olmalı ama biri benim için yapmamalı; onları ilk gördüğümde hissettiğim tek şey buydu; kendim yapabilmek..
Bütün bir telden eksiz kıvrılan bu bisikletlerden 'BEN' yapmalıyım.
Mahmut abimin büyük fedakarlıkla zaman ayırıp efor sarf ederek vereceği bu kursa Ankara'da yaşayıp da gelmeyenler yarın bir gün 'bana bisiklet yap' diye kapıma dayanmasın. Meletirim de yapmam haberiniz olsun :D

Bugün başlıyorum..
Gelmek isteyen için 'KÖPRÜDEN ÖNCE SON ÇIKIŞ' Batıkent Gençlik Merkezi'nde..


Rahatlamış gevşemiş pilatessiz pilates yapmış gibi esnemiş kaslarım.
Rahatım, gevşemişim, huzur dolu ve su yatağında uzanmış da gökyüzündeki yıldızları izliyor gibiyim gülümseyerek..
Dünyanın önemli keman sanatçılarından Isabelle Faust'un şef Raoul Grüneis yönetiminde CSO'da verdiği konserden söz ediyorum ama hepsi şimdi değil..
Şimdi kapatmak istiyorum gözlerimi..
Şimdi kapalı gözlerle izlemek istiyorum yıldızları..


Not: Kısa cümleleri saklandıkları yerden çıkarmayı başaramamış olmam konuyla ilgili çaresizliğimin üstünü örtebilmiş değil :( Teşekkürlü yorum yorumları daha sonra :)
Uzun bir cümle değil; sizi seviyorum :)

10 yorum:

  1. konserde olmak isterdim..kolaylıklar diliyorum sana..çok yorgun uykusuz ve açım:))
    ben konsere gelemeyeceğime göre ee artıkın bana bisiklet yaparsın :))
    bu arada çorba yaptım enfesti...

    YanıtlaSil
  2. kuzum ya boşver kısa cümleleri.senin böyle güzel yazabilmen BENCE uzun cümlelerde gizli:)ayrıca Ankara'da yaşamadığıma göre bisiklet isterim senden bana da yaparsın demi.

    YanıtlaSil
  3. ayy duydum duydumm... da ihtimal vermedim bana seslenmiyorlardır, bana öyle geldi dedim ve bakmadım balkondan:))

    29 Ekim'de Atamızı Anıtkabir'de ziyaretten sonra konserde buluşmak üzere o halde...

    Öptüm canım

    YanıtlaSil
  4. Hadi artık öğren şu bisikleti yapmasını da, bize de öğret. Sen bize yapmayacağına göre, kendi başımızın çaresine bakmamız lazım dimi ama:))

    YanıtlaSil
  5. bisiklet, bisiklet, bisiklettttt.... bende istedim ama gelemem ki çalışıyorum :( ben emekli olunca sen bana öğretir misin? lütfennnn

    YanıtlaSil
  6. Gülen Ablacım Ankara'da olmayanlar ne yapsın? Şu tellerle ışınlanma makinesi yapabilmen de mümkün mü? Ühühühüh diye ağlamış gibi yapıyorum bak.

    YanıtlaSil
  7. süper kadın döktürmüşüş yıne .kısa yazma lütfen bız memnunuz bu durumdam...

    YanıtlaSil
  8. Canım bende çalışıyorum o nedenle yakınlarda olmama rağmen içim gitti doğrusu.Bisiklet ve telle kimbilir daha neler öğreneceksindir.Neyse sen öğrendiğinde bize de öğretir misin lütfeeeen!.Konsere de çocuklarla rahat olmayacağını düşünüyorum.Neyse bizim yerimize de eğlenin olur mu?sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  9. Benim yerimede konserde eğlen Gülenim.
    Bisikleti heyecanla bekliyorum :) meraklandım..

    YanıtlaSil
  10. Oooo alet edevat tam tekmil :) Hadi bakalım diz dibi kursu neler getirecek görelim :))

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails