16 Kasım 2009 Pazartesi

domuz gribi aşısı-bölğm 18 :O sun-i gözyaşu damlası

görmeden tazıyorum, el tordamıyla.
domuz gribi aşısı mı? OLDUM! ağlaya ağlaua, içime sinmeye sinmeye :( iki yaşlıca beyefendiden sonra o aşıyı olan üçüncü kişiydim. hemşire sizin durumunuz nedir? dediğinde dr sle hastası sle tek başına bike bir sebep dedi. işte o an daha da ağlamaya başladım :)))) hay Allah o zaman ağlıyordum ama şimdi gülesim var halime .

öğleden sonra da bir gçz doktoru ziyaretim vardı :) göz diplerimde sorun olmadıuğı müjgesini vereyim hemen :) göz bebeciklerim büyüsün diye ilaç damla tılar. göz bebeklerim büyüdü. şu an hiçbir şey görem
yorum :) yalan yanlık yazıtorum :) göz dr.u suni gözuyaşı ilacı yazdı bana :) ama dedim sunizine hiç ferek yok, benim gözyaşlarım göz ucumda duruyor, sıkıntısızca ağlayabiliyorum. güldü dr. bir ay boyunca dört saatte vir damlatacalmışım; hiç susmax ağlae dururun artok. yakın gözlüğü de kullanmam gerekiyormuş. sağ göz cam numarası da 5.5 olmış. bilgisayarla olan sevityeli ilişkimize de bir süre ara verecekmişiz. hakan eczaneye ilaç almaya gitti. onun yokluğunda eapor vereyim dediö ama ne yazıdğımu görmüyprum :) bir ka. tane yorum vardu, okumayı başaramadığım o yorumları içeriklerinş bilmeden onayladım.
beni umutmayın. sizi çok seven bem.

13 yorum:

  1. Gecmis olsun canim.. Yerim kiz ben seni, görmez görmez post yazarmis:))

    YanıtlaSil
  2. canım benim geçmiş olsun .arada fazla harfler serpiştirmişsin ama olsun anlamlı yanıı sıkma tatlı canını ben senı hergün ziyarert ederm. sen iyi ol yeterkı sevgiler kocaman...

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım ya. Yazını okurken güldüm. Seni bir an yazdığın gibi konuşurken hayal ettim. Çok komik olmuş. Gerçi sen gözlerin bulanık görüyorken böyle yazıyorsun, bazen görenler bile böyle yazıyor...

    Bugün bize de yazı gelmiş çocuklara aşı yapılmasına izin veriyor musunuz diye. Kararsızlık içinde yaptırmaya karar verdik en sonunda. Umarım iyi olur.

    YanıtlaSil
  4. :)) guleyım mı aglayayım gulenım.. yazdıklarına..

    Dedım gozlerım bozuldu herhalde.. yanlıs okuyorum yazdıklarını.. yok sorun yokmus ne sen de ne de bende :))

    YanıtlaSil
  5. kıyamam sana bennn, uyyy göz bebişleri kocaman kocaman mı olmuş gülenimin. Yazıkmış ona ama içim rahat etti, gözde sorun olmaması güzel bir haber. Aşında hayırlı olsun canım. İnşallah olumlu olur. Sanırım ben olamıyorum, yani olmayı düşünmüyordum zaten ama alerjisi olanlara yapmadıklarını duydum. Benim antibiotiğe alerjim var ondan olmazmış, iyi mi kötü mü bilemedim ama benim artık bir sebebim var:) Öptüm kocaman bu sefer yanacıklarından değil ama gözlerinden.

    YanıtlaSil
  6. Canım benim ya, ben de gözünü merak eder dururum buralarda. Hatta aradım gözün nasıl oldu diye sormak için ama görüşemedik. O göz bebeklerinin büyüten ilacı yakından bilirim insan gözleri görememenin ne demek olduğunu anlıyor o damla sayesinde. Yarına hiç bir şey kalmaz merak etme.
    Aşı konusunda da karar verebildiğine sevindim. O kararsızlık, kafanın karışıklığı daha çok geriyordu seni. Bizim de okuldan kağıt vermişler oğlum için. Yaptırmayacağız diye imzaladım. Hepimiz için hayırlısı olsun bakalım.

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun öncelikle...
    Önce anlamadım, Allah Allah pek bi harf hatası olmuş, acelesi mi vardı acaba Gülen'in dedim... Sonra damla olayını okuyunca gülmeye başladım. Bir yerlerden biliyorum ben bu damla olayını:) Aynını göz ameliyatı sonrası ben de yaşamıştım. Çok komik gelmişti bana. Tabii uzun sürmediği müddetçe. Çok geçmişler olsun Gülen'cim:) Allah acil şifa versin sana inşallah, bir an önce uzun uzun yazmaya başla:)

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsuuun, yazın çok hoş olmuş, insan beyninin birkaç harf ile kelimeyi doğru algılamasının ispatını yapmış oldum.(bu konuda bir yazı ve test dolaşıyordu nette birara)

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun gülenciğimmmmm.
    şifalarla inşallah canım.
    gözyaşı damlaları iyi gelecek..
    hiç merak etme emi canımcım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Gülen'cim geçmiş olsun. Umarım şimdi daha iyisindir. Grip aşısı için doğru bir karar vermişsin, umarım memnun kalırsın kararından.
    Öptüm.

    YanıtlaSil
  11. Alemsin sen vallaa, ne kadar güldüm. Görmeden bile bu kadar eğlenceli ve az hatalı yazıyosun. Geçmiş olsun şekerim. Bayrama kadra açılsın gözlerin, yoksa beni nasıl görecen:))

    YanıtlaSil
  12. Bu yazını okurken bazı sözcüklerin aklıma AYsun getirdi.Yapıştım yere..Biz o aralar LÖRKÇE konuşurduk ya..

    YanıtlaSil
  13. Allahım yaaa...Gülen karmakarışık ettin beni.
    İlk yazıyı es geçip burdan başladım okumaya.Gülümsedim,bu halde yazmak için cebelleşiyor diye.
    Sonra yukarı çıktım.Utandım.
    Utandırma beni olurmu?
    :))))
    Veeee
    gözbebeklerin büyümüş resimlerine koptummmm...
    Ya bunu niye ben merak etmedim hiç diye.
    Sana bir göz doktoru maceramı yazayım.Düzelince okursun;
    sıkılıp arkadaşı arıyorum:
    -Hadi biyerlere gidelim.
    o-(kendisi marifette birdost71 olur) ya biz bugün Özlemle göz doktorundan randevu aldık.Sende gel değişiklik olur.
    Tamam deyip kapadımda doktora gitmenin neresi değişiklik?
    Hastaneye gidene dek bunun şamatası.Neyse benide araya sıkıştırdılar.Üçümüz girdik içeri.
    Onlarda gözler bozuk.Ben en sona kaldım.
    Dedi şikayetin ne?
    Vallahi bir şikayetim yok,arkadaşlar geliyormuş değişiklik olsun diye benide davet ettiler dedim.
    Muaynemi oldum.
    Doktorun hareketi;
    sağındaki masaya tık tık vurdu.Maşallah dedi gözler süper.
    Valla dedim gözler süperde kulaklar berbat!Allah kayırıyo işte bi yerden.
    Bana dedikki siz arada bir gelin şu aletlerin kontrolunu yapalım sizinle.
    Doktoruda uydurduk kendimize yaniii..
    Ay ne çok yazdım.İşkence gibi oldu bu şimdi sana.
    Öpüyorum kocaman.Kendine çok çok iyi bak.
    (

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails