24 Şubat 2011 Perşembe

KAHVE İSTEDİ BENDEN..


Kuş misali kanat çırpıyorum şehirler arası yollarda. Sevdiğim insanlar için özlemle çırpıyor kanatlarım; sevindiğim, takdir ettiğim bir şeyi alkışlar gibi çırpıyor..
İzmir'deyim.. Haritamdan sildiğim İzmir'de çırpıyorum kanatlarımı iki gündür.
Hakan zorlu bir operasyon geçirdi bugün. Burnunda birbirine yapışmış et ve kemiğin artık ayrılması gerekiyordu.. Etle kemik gibi.. Etle kemiğin birbirlerinden ne kadar zor ayrıldığına tanık olduk biz bugün:( Lokal anestezi marifetiyle 3.5 saat süren operasyon sırasında tansiyon düşmesi sonucu bayılması, kendi alıp vermeyi beceremediği için yoğun bakımda oksijen tüpüne bağlanması :( Korkuttu Hakan bizi, aklımı aldı ama neyse ki şimdi iyi..

Operasyon sonrası onu ameliyathane kapısından çıkarırlarken gördüm. Gözleri kısık kısıktı ve çok da anlamlı bakmıyordu. Yatırıldığı sedyede doğrulmaya çalışarak sağ el işaret parmağıyla beni gösterdi ve

SENİ TANIYORUM. GEL, GEL. GEL DE ÖPEYİM SENİ dedi :)
Korktum. Acıtırım diye korktum ama gitmez miyim hiç :)
Onu öyle gördüğümde çok kötü anılarım geçti gözümün önünden. Ameliyathane kapılarında beklediğim 9 saatin yanında 3,5 saat neydi ki hem :(

Servisteki yatağına çıkardık sonra onu. Yol yorgunuydum. İki gündür uykusuzdum ve operasyon sonrasının verdiği sinir boşalması nedeniyle biraz dinlenmek ve yemek için Hakan'ın teyzesinin eve gitme davetini kabul ettik. Ben teyzede adam gibi bir yemek yerken Hakan aradı ve KAHVE İSTEDİ BENDEN..
O dik yokuşu tam 4 dakikada çıktım :)
Hiçbir kahve 6. dakikada kantinden aldığım kahve kadar kahve kokmamıştı..


13 yorum:

  1. çok geçmiş olsun, şükür sağ salim çıkmış operasyonda atlattıklarından sonra..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun kızım. Unutulur sıkıntılar iyileşince. Elle tutulur, gözle görülür şekilde seviliyorsun. Ne mutlu sana:)

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun gülencim.

    YanıtlaSil
  4. canımm tekrar tekrar geçmiş olsun hakan abiye sevgilerimi ilet..yüzümde gülümsemeye sebebiyet verdi adam operasyondan çıkıyo gel gel öpcem diyo büyüksün hakannn abeeem:))

    YanıtlaSil
  5. Canım, Sevgili eşine geçmiş olsun. Zorlu bir ameliyat olmuş, o gerginlik o bekleyiş ne zordur. Neyse ki geçti gitti hepsi...Dün sesin cıvıl cıvıldı.

    YanıtlaSil
  6. Ohh be! Sesini duydum ya! Hakan'a ve tabii ki sana ÇOK GEÇMİŞ OLSUN! Geçmiş, bitmiş olsun ve şifa bulsun Hakan bir an önce. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  7. canım çok geçmiş olsun,Allah bir an önce sağlık sıhhat versin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun. burun ameliyatı ürkütüyor insanı. neyse... herşeyin yolunda olmasına sevindim.

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.Hakan bey eskisinden daha iyi olur inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun,benim de benzer bir operasyon olmam gerekiyor,ama kaçıyorum...

    YanıtlaSil
  11. merhaba gülenciğim.
    geçmiş olsun..
    epeydir yazmıyordun..merak etmiştim..
    kendinize iyi bakın..
    hayat arkadaşlığı çok önemli..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. çok geçmiş olsun gülen ,zormuş :(Allah beterinden saklasın

    YanıtlaSil
  13. Canım benimmm..çok geçmiş olsun.en acilinden şifalar diiyorum

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails