9 Haziran 2011 Perşembe

HİYAAAAAA UGH!

Lafazan gündelikler:
Gülen: MeLaba
Sedef: O melaba değil, meYaba biy kere.
Gülen: Özül dilelim abla: MeLaba..
Sedef: MeYaba meYabaaaaa!!!!

TTnet'le olan seviyesiz ilişkimizi yıllar önce bitirip başka yollardan dalmıştım sanal alemlere.
Ama yaşadığım yerde TTnet'ten başka işime yarar bir alternatifim yok ne yazık ki :(

Ve daha fazla direnemeyerek TTnet'in beni inek gibi sağmasına izin vermek zorunda kaldım :(
Yani internete evimden ve rahatlıkla ulaşabileceğim ve vereceğim rahatsızlıktan dolayı kimseciklerden dilemediğim özrümle bir iki güne kadar buralarda olacağım :)

NOT: FARKINDASINIZDIR BELKİ AMA DEĞİLSENİZ DE ADSIZ YORUM YAYIMLAMIYORUM. KUSURA BAKMAYIN, HİÇ ORALI (BURALI, ŞURALI) BİLE DEĞİLİM :d

Fiamma'm, Işıl'ım, Peri'm, kedicibaşı'm; teşekkürler, seviyorum ben 'arkadaş'larımı..

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba..

    Ben Sedef Abla'nın arkadaşıyım.

    Yani bu gün olduk:)))

    Çok tatlı bir kardeşiniz var...

    Ona bağırarak seni seviyooorum bile dedim:)

    Buraya yazmassam beni asıcağını söylediğinden yazıyorum:)

    Yazdığım blog benim ikinci blogum, ve kıydırıktan hafifelerimdir.

    Sevgilerimi arz eder, eskiden yazdığım bu hoş sahifelere yeniden özenirim.

    Sağlıcakla kalın:)

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails