1 Temmuz 2009 Çarşamba

BUNLAR DA 'BENİM'KİLER

Öksürmeye korkuyorum, karın kaslarım cayır cayır yanıyor; bir de pilates uğruna yerlerde sürünüp üşütmemiş miyim; dur bakalım durabilirsen öksürmeden :( Ah Epru yaktın beni :P
Saçında bigudileri, üzerinde kirlice sabahlığı eksik pespaye ev kadınlarından farkım yok iki gündür.Yavuz'um gitti :( Ne zaman gelir kimbilir..Arkasını toplamaktan sıkılmadığım bu çocuğu seviyorum.
Akşam yemeği hazırlıkları yaparken babam mutfağa gelip 'kızım börek mi yapmış' dedi.
'Evet baba, börek yaKtım' :( Yanık yerleri bıçakla kazımak börek yapmaktan daha çok zamanımı aldı.Böreklerinizi yakmayın.
Ne çok yoruldum bugün.Orada olmaması gereken bir çok eşyanın olmaması gereken o yerlere nasıl geldiğini sora sora olmamaları gereken yerlerden olmaları gereken yerlere taşıyıp durdum gün boyu.Bazılarını da tışıktırıverdim; yerlerini sadece benim bildiğim o şeylerin bir daha olmamaları gereken yerlerde olmaları imkansız artık :D çünkü yalnızca benim bildiğim olmamaları gereken yerdeler şu an :P
Uzun zamandır akşam haberlerini can kulağıyla dinlememek için sarf ettiğim çaba, bu akşam iradesizce kırdı zincirlerini.Özgürce dolaşmaya başladı sözcükler.Sakindim ya, coşuvermem an meselesiymiş meğer.
Sonra bir takım eylem planları yapmak için engelleyemediğim insani isteğime uydum :)

Şeker, yani diyabetle mücadele için limon suyu içme eylem planı.
Ekmek yapma makinesi almak için mutfakta oturma eylem planı
Resim kursuna gitmek için çabuk sıkılmayacağım ve başladığımda hemen bırakmayacağıma dair eylem planı.
İspanyolca öğrenmek için İspanya'ya gidilmesi gerektiği konusunda ısrar eylem planı.
Acilen zayıflama eylem planı (Hakan'ın ısrarıyla listeye girdi)
Terliklerin yatak altına ittirilmemesi, ittirilirse de ittiren tarafından çıkarılma eylem planı.
A-box alımı için harekete geçme eylem planı.
Kara Fatma'ları sarışınlaştırma eylem planı.
Arkadaşım tatlı kişi Sihirli'nin sevimli eşine böbrek bulma eylem planı.
Reçeller kaynarken parmakları salak gibi reçellerin içine daldırmamak için geliştirilen stratejilerin eylem planı.
Şort yapmak üzere eskiyen kotların acilen dolaplardan tahliyesi eylem planı
Irmakların temizlenmesi için eylem yapan yeşil barışçılarla birlikte kendini gemiye zincirleme eylem planı
Erdim'le yaz boyu kudurma eylem planı.
Yalıçapkını kuşlarının yumurtalarını koruma eylem planı.
Leylak dallarını koparanların enselerine birer tane patlatıp hemen kaçmak için antrenman eylem planı.
Eşyalarını oraya buraya atan ev halkına rigayla (yani pala) saldırma eylem planı.
Mevsim geçişlerinin sert ve keskin olmaması için küresel ısınmaya kompresör takma eylem planı.
Paraşütlere bağlı can ipinin 40 kilo çökünce kopmasını engelleme eylem planı.
Lamalar kızınca onlara onlardan önce tükürebilme eylem planı.
Ayşe kadın fasülyenin adının Berna hanım olarak değiştirmek için imza kampanyası eylem planı.
Nicholas Gace'in yan komşumuz olması için apartman sakinleriyle görüşüp bahçeye havuz yaptırma eylem planı.
Issız adaya düşmeden önce yanımıza alınacak üç şeyin önceden oybirliğiyle belirlenmesi eylem planı.


Yazdım, fotokopisini aldım, altına da imzamı attım ama belgenin aslı yok :D
Ha, sahi kim lan bu ASLI??

Hadi uyuyun, saat 1 oldu!

Not:sedef@erdi dedi ki:
Canım Gülen'imin ve benim yaş günümüzü kutlayan herkese nazik davranışları için teşekkür ederim.Kutlamayan arkadaşları da şiddetle kınarım..İlk doğum günümüzdü annemsiz.
Ayrıntıya girmek istemiyorum ama çok feciydi..Allah bana o feci trafik kazasında eşimi koruyup onu bana bağışlayarak en güzel yaş günü hediyemi verdi..Şükürler olsun..

7 yorum:

  1. yahu sen bu kadar eylem planını hangi arada yaptın :)
    dün gece telefonda konuşurken hanım hanım sakince uzanıyordun...

    yok sana dinlenmek yaramıyor:)

    YanıtlaSil
  2. aman aman bir sürü eylem planı.birde organ bağışı eylem pilanı yaparmısın?böreğiniz afiyet olsun.o fırındandır benimki hep fırından yanıyor bir tarafı.sedef içli bir nt yazmış.sahi ne zaman geliyorlar ankara'ya?

    YanıtlaSil
  3. Sabah sabah...gülerek okudum canımsın..yaa..ayrıca haklısın..herkesin herşeyi heryere bırakıp sıvışmaları benim de canımı sıkıyor. Durmadan sinirlenip salon kapısının önüne heykel gibi dikilip bakın bu son ikaz edişim... diye başlayıp vırvır ediyorum ama eski tas eski hamam..dehe etkili bir yöntem bulmam lazım.. senin pala işe yaradı mı ?

    YanıtlaSil
  4. Sana ne deyim ben çılgın taze:)) Bütün planlarını destekliyorum ama özellikle Leylak dallarını koparanlara enseye tokat olayını şiddetle destekliyor, bu girişimde bulunanları da yanıma esefi de çağırıp şiddetle kınıyorum. Ne de olsa Leylak Dalıyız yani, çorbada tuzumuz bulunsun. Ha Nicholas Cage ve lamalar olyı da hoşuma gitti, yanındayım.
    Hamamönüne git, güzel olmuş ya da biraz bekle Sedefle Erdiyi de al git, belki ben de gelirim. Ekime kadar burdayım, ELBEEET BİRGÜÜÜN BULUŞACAĞIIIZ...(pek severim bu şarkıyı) kardeşin hayırlısıyla gelsin inşallah, şimdiden gözün aydın. Post yazmış kadar oldum, bu nasıl yorum? Kaçtım artık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sen bütün bu eylemleri yaparken bende yaninda olup seni seyretme eylemi yapicam, deli kizzzzz:))
    Seviyorum ben sen cilgini beee

    YanıtlaSil
  6. sedef@erdi01 Temmuz, 2009

    NEFİSE pala değil o riga cetveli

    YanıtlaSil
  7. ay çok güldüm şu fasülenin yeni ismine ve n.gace için yaptığın eylem planına çok güldüm...
    ya sen ne tatlısın yaaaa....
    insan nasıl sevmesin senin gibi birisini...
    seviyorum işte.hemde çok

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails