13 Temmuz 2009 Pazartesi




ŞŞŞŞ sessiz olun. Yan odada kim uyuyor biliyor musunuz?
Erdim :) Erdim ve ailesi dün gece beklediğimden bir gün önce geldiler. Keşke hep kalsalar.

Kötüyüm aslında. Bu kazanın tarihi yanlış. Erdim'le çakışmasaydı iyi olurdu. Fazla yaklaşamıyoruz birbirimize. Acı çekiyorum. Sol kalçam el büyüklüğünde mor. Hareketlerim kısıtlı. Dün gece acıyor diye sayıklamışım haberim yok.

Hakan 'Sen ne güçlüymüşsün, başkası olsa ayakta duramaz.' dedi. Hemen olduğum yere oturdum ve dedimki 'ben başkası değil miyim?' dedim. 'Nasıl yani?'

'E herkes bir diğeri için başkası değil mi?' Naz yapmak için geç kalmışım anlaşılan. Bir kaç gündür de Fear Factor izliyor. Sanırım benim güçlü olmamla gösteri arasında bir bağlantı kurup bu gayet gereksiz iğrençliğin içine itmeye çalışıyor beni sanki. Ya da hiç böyle bir şey yok ama ağrı ve kısıtlı hareket bana zor anlar yaşatıyor zihinsel anlamda.
Üzgün, mutsuz ve benzeri duygularda değilim de bana en çok koyan o diyaloglar yok mu :( Erdim'in bile maskarası oldum. Düşene bir de bunlar vuruyor.

Erdim:Teyze sen düşünce popondaki hava yastıkları şişmiştir. Onun için de kırılmadı. Silikon popolu. Hahahah
Erdim'in babası:Gülen yaşadıklarına bakılırsa seni hiçbir sigorta şirketi sigortalamaz.
Gülen:Ben de bunun için hiçbirinin kapısını çalmadım ya..
Jel yakıtla yanan küçük çay ocağını yakarken 'aman ha patlar' diyor. Yahu bunun patlamasından ne olacak, korkma diyorum dalga geçtiğini anlamadıımdan. A olur mu diyor; senin elinde her şey bir faciaya dönüşebilir, onu yakıyorsun da yangın söndürme aletin hani?

Sedef'in de benden kalır yanı olmadığından 'Allah aşkına siz nasıl başarıyorsunuz tek parça kalmayı' diye derin bir soru soruyor ardından.

Allahım keşke bunlara hiç söylemeseydim.

Devam ediyor; Amerika bile Irak'ta bu kadar zaiyat vermedi. Len sen aile bireylerine zayi olmayan ve olan olarak mı bakıyorsun? Ayıp ayıp :P

Babam asansör boşluğuna, Sedef de boş havuza düşmesini anlatmaya başlıyor. Yahu diyorum, gündemde olan benim. Size ne oluyor?? Düştük, o.k.'ni morarttık bari keyfini sürelim değil mi ama?

Göksu'daydık öğleden sonra. Dağ kızağına binmek istemedim. Babam kızdı çünkü ne zaman oraya gitsek 'binmeyeceğim' deyip gruptakiler turlarını bitirdikten sonra 'binmek istiyorum' tekrarı yaşanır. Bugün de aynısı oldu. Virajlardan uçarken 'atlamak istiyorum, yavaş!' diye bağırmalarımdan dolayı Hakan'ın 'seninle bir daha hiçbir şey yapmıyorum! Tırsak şey' lafını duyarak indiğim da kızağına 7 yaşındaki Erdim bile iki kez bindi! Yukarıda hem kızakla hem Hakan'la kavga ettim resmen. Her keresinde o kadar korkuyorumki ama yine de biniyorum.

Bugün Dolunay'ın Pangea Offroad grubuyla geleneksel Tuz Gölü bisiklet aktivitesi vardı. Bir grup atraksiyon delisi arkadaş Tuz Gölü'nün bu mevsimde susuz kalmasını fırsat bilip tuzda pedal basıyorlar. Profesyonel bisikletçi arkadaşlar da katılıyor. Allah akıl fikir versin :P

Akşam Hakan film klübü için bizi bir araya getirmeye çalıştı ama biz konuşlandığımız yerde oturmayı eziyetten saydığımız için Hakan'ın bu birlik mesajını yerine getirmemiz yaklaşık 30 dakikayı buldu. Altı kişi bir tv başında toplaşamadık iyi mi :/ Sonunda toplanabildiimizde filmin son 45 dakikasında hepimizin uykusu geldi ve güzelim 'İskender' filmi güme gitti. Yani o 30 dakikada toplanabilseydik 15 dakika kim dişini çıkmazdıki uykuya. O kadar emek vermişsin, sona doru yaklaşırken kim kalkıp benim uykum geldi der. Eniştemin bir araya gelmemiz için verilen imkansız çabayı yorumlaması: Dünya insanlarından kurulması planlanan piramit daha az zaman alırdı. Ailece örgütlenemiyoruz..

Korkunç bir hava var. Gerilim filmleri gibi. Zifiri karanlık bir gece. Yalnızsın ve evine doğru hızlı adımlarla yürümekte olduğun yolu neredeyse bir adım ötene düştüğünü sandığın şimşekler aydınlatıyor. En şiddetlisinde bir çift ayakkabı görüyorsun. Sonra yine karanlık. Bir sonraki şimşek çakımında katilinin yüzü! Tüylerim diken dike oldu.. Az önce yağmur izlemek için balkondaydık. Bir türlü patlayamayan gökyüzü kısık ateşlerle alevlenir gibi oluyor ama bu güç, enerjinin çıkması için yeterli gelmiyordu. Derken derken babamı uykusundan kaldıracak kadar ilk kez böylesine tanık olduğum bir gök patlaması oldu. Hepimiz kediden kaçan fareler gibi mutfağa sığındık. Büyük iskender'in Pers Krallığına saldırması gibiydi..
Hala yağıyor. Nemdem şikayetçiyim.

Bir kaç fotoğraf eklemesi sonrasında dualarıma uyuyabilmek için olan kısmı da ekleyip uyku denemelerine geçeceğim.

Erdim faktörü ve salık koşullarımın elverişsizliğinden dolayı yorumlarınıza tek tek yanıt veremiyorum. Geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkürler.
Seviyorum sizi..
Çok tatlısınız çok.


Laptopta fotoraf taşımayı sevmiyorum. Dursun onlar yukarıda :(
Ğ harfi bozuk. Ben de ona bozuum. Bak yine basmadı!
ğğğğğğ deneme, deneme!
Öptüm, gittim.
Giderken öptüm.
Öperken gittim.

10 yorum:

  1. kuzuzn gelmiş.ballısın yani.o.k. lerine en kısa zamanda sağlık diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. gülenim gözün aydım.demek kavuştun erdimine.
    morluk için çok üzüldüm.dilerim acısı çabuk geçer.kıyamam sana.
    kendine çok çok iyi bak.
    seni seven sem....

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun ve ailenle birlikte olmanın mutluluğu daim olsun.
    Erdim'i de öperim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. :))) çok güldüm ama ben. Yani haklılık payları yok değil evdekilerin :p
    Tamam sustum :))
    Çok sevindim erken gelmelerine.. Erdi'yi ve seni öpüyorum Ablacım..

    YanıtlaSil
  5. Allasen.. tadım tuzum yok.. çabuk iyileş.. sataşmıyon yazmıyon.. cevap vermiyon....küsoyom ama heee...

    YanıtlaSil
  6. YERİM SENİN ördekini :)))
    ERDİYE SEVGİLER..
    AMA EN ÇOKDA SANA GEÇMİŞLER OLSUN GÜLENCİĞİM :(((
    ALLAHA EMANET İNŞ...
    İYİ HAFTALAR CNM.

    YanıtlaSil
  7. bilgisayarımı açmadan 1 saat kadar önce elimi kestim.Sonra ise sihirliellerin bloğunun vesilesiyle sizinle tanıştım.Bukadar içten ve samimi bir blogla karşılaşacağımı ummuyordum.Bu arada sakarlıkta aşık atacağım birinide bulmuş oldum sanırım:)

    YanıtlaSil
  8. Erdi'yi buldun, bizi unuttun:)) Gözün aydın canım, evdekilere aldırma, sataşsınlar, meyveli ağaç taşlanır:)) Dön artık yuvana, özledik...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,çarşamba akşamı tatile çıkıyorum.İnşallah Ağustos ayı içinde görüşmek dileğimle,çok güzel bir yaz diliyorum.Bu ara da
    kardeşim de çok güzelmiş...Kendine
    iyi bak.
    Sevgi ve dostlukla kal...

    YanıtlaSil
  10. ne güzel keyif yapmışsınız?
    erdi seviyormu ankarayı?
    ben göksu 'ya bayılırım.dağ kızağının neresinden korktun?bir kaç sene önce binmiştim çok keyifli ve basitti ama.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails