11 Ocak 2010 Pazartesi

PARLA.. GÜNEŞ IŞIĞI GİBİ/KADAR PARLA..


Yağışın başladığından beri ilik ısıtan güneşli günlere olan özlemimin daha da arttığını hissettiğim anda armağan edilen güneş parlaklığındaki bu çiçek için
içten
teşekkürler..
Her gün suyunu değiştirmek üzere onu vazoya koydum :)
Tekrar teşekkürler..


Şimdi sıra geldi oniki kişilik listeye; işin en zor kısmı da bu :(
Daha önceki ödüllerde nokta atışı yapıp arkadaş linki verirken bu kez ödülü ortaya bir demet olarak koydum; bu çiçeğe iyi bakabileceğine inanan, kendini ödüle layık gören her kişi bir tane alsın diye..
Daha iyi bir zamanda yine burada..
Sevgimle..

5 yorum:

  1. Sevgili Nezihe bu ödülü bana layık görmüştü... Bende izninle ortaya bıraktıgın o demetten bır adet alacagım..

    Henuz odulumu dagıtmadım..bır sure daha bende kalsın..opuyorum.. en samımı sevgımle..

    YanıtlaSil
  2. canım o çiçeğe senden iyi kimse bakamaz :)))))

    ben ödül kabul etmediğimden
    bakamayacağıma inanalardan oluyorum galiba:)))))

    YanıtlaSil
  3. canım.sen ne tatlı bişeysin.

    YanıtlaSil
  4. canım ödülün hayırlı olsun. sen daha güzel ödüller hak ediyorsun oo güzel kocaman yüreginle.seni sefiyorum kocaman öpüyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Gülenim gözlerin gibi ışıldıyor bu güneş :)

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails