17 Şubat 2010 Çarşamba

ÖRÜN, DİKİN, YAPIN GÖNDERİN; BİR MAVİ KUŞ İNSANLARI MUTLU EDECEK; SAYENİZDE..


Mavi bir Kuş var; o mavi kuşun kanatları maviden, ismi de bu nedenle mavi ya; mavi gökyüzünde süzülüp ihtiyacı olan insanların omuzuna konar bu mavi kuş.Turkuaz kıyılar bir saatlik mesafede günlük güneşlikken hava birden kar tanelerinin uçuştuğu dört mevsimin çok yakın yerlerde aynı anda yaşandığı değişik bir coğrafya.
O mavi kuş bahar dallarına düşen kar tanelerine konar, küçük gözleriyle gözetir insanı. İhtiyacı olanın yanındadır, ihtiyacı olanın başucundadır ayakları.
İşte bu iyilik sever, gözeten mavi kuşun kanatlarında uçacağız biz. Kibrit kutusu etkinliğinin ateşlediği bir organizasyon girişimiyle Mavi Kuş'un kanatlarında uçup ihtiyacı olan insanların yüzlerinde tebessümü göreceğiz. Hepinizi minnetle yanımda sayıyorum. Hepinizin vereceğe destekle gülecek yüzleri, ısınacak bebek bedenlerini düşününce hayatı ısıtıyorum kendime. Hayata layık görüyorum kendimi, hayatı layık görüyorum kendime.

Asortik Krep, Mavi Kuş Derneğiyle ilgili bir çok çalışmasından dolayı kendisine hayranlık ve saygı duyduğum biridir. Şimdi Asortik Krep'in yönlendirmesiyle ortaya koyulacak bu organizasyon için yorumlarınızla destek veren bütün arkadaşlarım; hepimizin aynı heyecanı duyduğunu biliyorum.
Bu mavi kuşun kanadına battaniye, bebekler için yelekler, hırkalar, o minicik boyunları saracak atkılar, saçsız kafaları sıcacık tutacak şapkalar takılsa ve o kuş gönüllerden kopan bu emek verilmiş değerleri ihtiyaç sahiplerine uçursa ne iyi olur.
O kadar güzel olur ki..
Hatta hatta çorap olur, patik olur.
Direk ihtiyaç sahiplerine dağıtılacak olan bu değerlerin yanısıra telefon kılıfları, taçlar, tokalar ve aklınıza gelebilecek her türlü ürün Asortik Krep ve onun gönüllü arkadaşları tarafından pazarlarda satılsa ve ederi Mavi Kuş Derneği'ne bağışlansa ne iyi olur. Dernek direk para kabul etmediğinden izlenecek yol budur; ürünler pazarlarda satılacak ve toplanan miktar bir öğrencinin, bilemedin iki, hatta üç; dört ki neden olmasın; derdine derman ya da daha başka bir soruna çözüm olacak nedenler yaratacağız. Bir 'sebep' olacağız; her birimiz..
Duydukça emeklerimizin nerelerde ne yaralara pansuman olduğunu tüyler diken diken olacak.
Değer..
O kadar güzel olur ki..
Dernek faailiyetleriyle ilgili detayları Asortik Krep'in bloğuna gidelim şimdi hep birlikte :)

Ben ne mi yapacağım?
Görürsünüz siz :P
Hiç kimse benden böyle bir şey beklemiyor :)
Yemin ediyorum bak :)


Bizimgibiler'imin verdiği ödevi yaptım :) Bu benim telefon kılıfım. İçine telefon koymadan çekseydim fotoğrafı daha iyi olurdu. Kibrit kutusu etkinliğinden payıma düşen Kelebek Atölyesi'nin çok güzel, çok özenli kibrit kutusunun içinden çıkan panda yüzünü düzgün dikemedim. Şimdi ben bu kılıfı bile bu kadar düzgün dikemezken yukarıdaki cümlelere kim inanır? İnansa inansa Kadir İnanır :D ( Bu sık yaptığım ve yaptıktan sonra utandığım bir espridir.

Her anımda, ne olursa olsun desteklerini hep hissettiğim canım arkadaşlarım hepinize Asortik Krep, kendim ve ihtiyaç sahibi insanlar için şimdiden teşekkür ediyorum. Hepinizi çok ama çok seviyorum.
Desteklerini esirgemeyen yüce gönüllü arkadaşlarımızdan gelecek 'ben de varım' sözlerini duymak için sabahtan ben buralarda olacağım. Görev paylaşımı sırasında bir kez daha ismen teşekkür etmek istiyorum sizlere. Her şey için çok teşekkür ediyorum.

Yorgun bir günümdü. Öğleden sonra ilginç saatler yaşadım; yoruldum ama mutluydum..
Heyecanla günün geri kalan zamanlarını bekliyorum; ben daha yeni uyuyacakken birazdan güne uyanacak arkadaşlarımın destek haberlerini almayı beklediğim saatleri şimdiden iple çekiyorum..


19 yorum:

  1. Ben kendım yapamayabılırım Gulenım.. o kadar yeteneklı olamadım hıc :( ama etrafım da el emeklerı ıle bu konuya destek olacak ınsanlardan yardım ısteyıp ulastıracagım allahın ıznı ıle...

    Opuyorum senı...
    Hemde...kocamannn..

    YanıtlaSil
  2. Kullanılabilecekler kategorisinde değil ama satılacaklar kısmına bende ufak tefek bişeyler gönderebilirim Gülenim.

    YanıtlaSil
  3. Güzel yürekli arkadaşım benim. Çok isterdim destek olmak ama biliyorsun boyun fıtığım nedeniyle yarım bıraktım elimde örmekte olduğumu da...

    Destek olanların, gönüllerinden öpüyor kutluyorum sizleri.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. gülen kullanılabileceklerde yaş sınırı varmıdır.?? neden diye soracak olursan.izmirden arkadaşım kargo gönderdi geç kaldı gerçi ama.belki burda işe

    YanıtlaSil
  5. Asortik*e de yazdigim gibi, tam techizat ve donanimla gonderebilecegim adresi bekleyecegim.Bu kadin cocuklar+yaslilar ve hastalar icin yapilacak her iste var haberiniz ola.

    Sevgiyle opuyoum canim.

    YanıtlaSil
  6. Ben de elimden geldiğince aranızda olacağım. Biraz düşüneyim bakayım neler yapabilirim.

    Ödevini yapmışsın aferim sana, çalışkan talebe:)))Çok da şeker olmuş ama onu panda yüzünden çok miki farenin suratına benzettim:) İlk çalışmalarından olması, çaba göstermenden ve de ödevini zamanında yetiştirdiğinden 10 verdim:)))

    YanıtlaSil
  7. Gülen'im, böyle bir organizasyona katılmayacağım da neye katılacağım. Sevgili Asortik Krep'in blogunu da ziyaret edip yorumumu bıraktım. Blogumda da duyuracağım ben de, ne kadar çok katılım olursa o kadar çok mutlu insan olacak...
    Detaylar için takipteyim.

    Telefonluğunu da güle güle kullan canım. Sen böyle "beceriksizim" diyorsun ya, senin yapacaklarını daha bir merakla bekliyorum. Anladım ben, sen şaşırtmayı seviyorsun :) Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  8. Yazdığım gibi ben de elimden geldiğince birşeyler yapmak istiyorum
    ne yapacağımızı belirtecekmiyiz hani ne bileyim işte şapka öreceğim atkı öreceğim cinsinden yoksa yapıp yollayacakmıyız uyacağımız bir prosedür var mı Gülenim :)Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. yazını hepsini tam okumadım itiraf edeyim gülenim.ama yardım sanırım.tabi ki varım.yarın başlıyorum hemen.öptümmm.

    YanıtlaSil
  10. bende varım son zamanlarda ördüklerimi biriktirmeye başlamıştım herhangi bir kermese veririm diye kısmet bu etkinliğe olur inşallah..

    YanıtlaSil
  11. Gülen ve yanımızda yer alan, bizi destekleyen, sözleriyle destek olan,çıktığımız bu yolda bizi yalnız bırakmayan herkese teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  12. Ben de varım sevgili Gülen.

    Asortik ne yaparsa hep desteklerim ve hep yanında olurum.
    Sevgiler,başarılar,tebrikler.....

    YanıtlaSil
  13. merhaba yeni duydym çalışmanızı bende birşeyler göndermek istiyorum. Bu sürekliliği olan bir proje mi olacak? Bir de kargo adresi henüz belli değil sanırım. "Asortik krep" bloğunada yorum bıraktım. Takı yapıyorum ben, işinize yararsa göndermek isterim. Şimdiden tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  14. bende varım. böyle etkinlikleri elimden geldiğince tkip etmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  15. bende varım. böyle etkinlikleri elimden geldiğince tkip etmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  16. Ben paketime bizim için artık Lösev sembolü olan (Altın Örgü Forumda 52 bebek örülmüştü.En çok da Aliş)Aliş'i özellikle ialave ettim.
    Arkadaşları Ankaradaki Lösante çocuklarındayken,o size doğru yola çıkıyor.

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  17. merhaba. kibrit kutusu etkinliğinde mutlu olalım derneğinin yardım kampanyasında da yer almıştım. bu etkinlikde de varım.

    YanıtlaSil
  18. Bende katılmak isterim, örmeyi bilmiyorum ama bir kaç birşey toparlarım

    YanıtlaSil
  19. diğer bloğa mesaj bırakamadım..bende bloğumu yeni oluşturmuştum haliyle yeni gördümbu kampanyayaı..zamanı ne zaman olur bilmiyorum ama elimden geldiğince bende birşeyler yapmak istiyorum..size teşekkürler böyle bir sosyal sorumluluk projesi oluşturduğunuz için..

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails