16 Şubat 2010 Salı

NERGİS VE KARANFİLİM, ÇİRKİN KALP VE ÇOK ÖNEMLİ BİR RİCA.. HADİ KIZLAR GÖRELİM BAKALIM :)


Nergis mütevazı çiçektir.
Sevgiliye verilecek en güzel çiçektir bence.
Kokusunun, çektiğinde hep içinde kalmasını istersin.
Mevsimi kısadır bu narin bitkinin.
Rastladığında aldın aldın; belki şansın olmaz bir daha.
Dün nergislerimi babam aldı bana; sevgi günümüzdü bizim.
Hep anneme aldığı gibi arasında iki de kenarları hareli karanfil.
Hep karşıma çıkacak, hep yüzüme vurulacak annemsizliğim :(

Dışarı çıktık dün. Ali Dinçer Parkı'nın banklarından birinde gRİ ama ılık havanın yüzümüze vuran üşütmeyen sıcaklığında canımın sabahtan beri çektiği simiti kemirdim çaysız :)
Açık hava keyfinden sonra açıldığını ancak bir kaç gün önce öğrendiğim alış veriş merkezine yürüdük. Açık sergilerin olduğu büyük dükkanlardan hoşlanırım, kalabalık olur öyle yerler.
Aradığını artık unuttuğun her bir şey bir anda karşına çıkabilir ve sen 'aa ne zamandır bundan arıyorum' dersin. Oturduğumuz yere yakın yeni açılan böyle bir alış veriş merkezinde 'aa ne zamandır seni çok özledim' dediğim birini gördüm ben dün :) Hakan'la dolaşırken 10marifet'çilerden ikisinin buluşma noktası olabilecek ilginçlikte bir el işi sergisinin başında yanyana durduğumuzu kızı Gül ve torunu Ertuğrul'umu Amerika'ya uğurlayan Nalan ablam fark ettirdi bana :) Çok uzun zamandır görmüyoruz ya :P birbirimizi, sarılıp koklaştıktan sonra birlikte dolaştık sergileri. Sonra çok beğendiğimi gizleyemediğim bir çantanın sahibi olarak çıktım sergi yerinden.. Sevgililer günü nedeniyle ekonomiye katkımız oldu böylece..
Allah kavuştursuna geleceğim ablam bir kaç güne kalmaz..



Nergis ve iki dal kenarları hareli karanfil.
Güzel kokan, her eve, her ele yakışır çiçekler.

Bu akşam denemekten ne zamandır 'yapamazsam' yıkılırım :P diye elimi vurmadığım bir işe kalkışmış olduğumun ikinci perdesini oynadım tek başıma :) Kelebek Atölyesi etkinliği sayesinde 'yapabilirim'i kendime acemice de olsa gösterdiğim el işi mevzularına katkıda bulunmak için amansız bir istek duyuyorum kendimde :) Kibrit kutusu etkinliğinde yaptığım işleri anlattığım yazımda çok sevdiğim, doğa insanı, yardımsever, onu düşündüğümde aklıma hep turkuaz renginin geldiği Asortik Krep'imin yazdığı yorum aklımı başımdan aldı.

Asortik Krep diyor ki..

Minyatür olan kutuyu ben çok beğendim:) Eline sağlık.
Birde genelde böyle yorumlar yapmayı sevmem ama bir kere de ben bir etkinlik yapayım, herkes örgü bir şey göndersin bana kendi yaptığı bende onları pazarda satayım parayı da burslara bağışlayalım :))
Ya da örgü bebek eşyaları yapalım yeni doğan ama birşey alamayan bebişlerin annelerine verelim..

BEN DE DİYORUM Kİ; YAPALIM MI?
ASORTİK BAŞLATSIN, BİZ DE GİDELİM PEŞİNDEN. OLMAZ MI?
BENİ SEVEN DÜŞSÜN PEŞİME :)



Bu akşam elim kumaş aradı, uygun kumaş yok. 90 derecede yıkanmak suretiyle düdüğe dönmüş paranın alabileceği en iyi shetland kazak var; olmaz mı abla? Olur ablasının. Gel bakalım.
Nalan ablamın verdiği küçük deri parçalarını koydum yanıma; aman deri de ne zor kesiliyormuş :/ Bilun'cuğumdan aldığım ve çok sevdiğim anahtarlığım, anahtarları bırakılmak suretiyle malum kişiler tarafından çalınınca metal bir anahtarlık kullanıyordum. Sağ el işaret parmağımı o yangından (yanık değil, o da bir nev-i yangındı yani) sonra çok iyi kullanamıyor olsam da bu anahtarlığı ben yaptım :) Kalp biraz çirkince :))))))))) Çirkin kalp :) Siyah kalp :) Bir ara iğneyi sol el baş parmağımın ölü derisinden geçirip dikmişim farkında değilim :D Hakan kurtardı neyseki :P
Örgüyü geçelim, mümkünse kimse bana öööö bile demesin ama ben hani buna benzer şeyler yapabilirim. Ablalar abiler Asortik Krep'in henüz hayat geçmemiş projesine el atalım mı?
He deyin de olsun bitsin. Hep birbirimize hediye gönderip duracak değiliz ya?
Ben hiçbir zaman bana yorum yazın, beni okuyun demedim. Aksini iddia edecek bir kişi bile çıkmaz ama lütfen bu yazıya yorumsuz ve sessiz kalmayın; bloğu olmayan arkadaşlarımız da bir nefes verirlerse o kadar mutlu olurumki.
Bizden başka insanlar da var bu evrende.
Hayat sadece bizim algıladığımız ya da gördüğümüz kadarıyla sınırlı değil.
Elinizden ne gelirse artık..

Asortiğim Krebim sana sormadan böyle bir şey yaptım. Umarım kızmazsın; kızar mısın yoksa?
Ve polis arayan ihbarcı kişiliğime verdiğiniz destek için geç kalmış bir teşekkürüm var; geç kaldım çünkü ben o yazı yorumlarını yorumlamak istemiştim aslında ama olmadı ne yazık ki.
Fotoğraflarıma olan beğenileriniz için de çok teşekkür ediyorum.
Belli mi olur :P
Ne mi belli mi olur?
Hihihihiih :)

Daha dün kendime koyduğum fotoğraf yasağını hemen ertesi gün delmeme ne dersiniz :)))
Daha bir gün geçmemiş lafımı yemişim. Çok ayıp :)
Ama nergislerim, kenarları hareli karanfillerim..



15 yorum:

  1. Günaydın Bağğyan..Bilun'dan aldığın anahtarlığı aldım tamam ama bi sor niye?Çünkü çok güzel ve beni her yerde temsil edebilecek özellikteydi.Beni bunu buradan duyurmak durumunda bırakmakla çok ayıp ettin.Asotik krep'i destekliyorum.Güzel bir etkinlik olur..sedeferdi

    YanıtlaSil
  2. çokda güzel bir etkinlik olur gülenciğim.
    sevgili a.krepim harika düşünmüş.
    çokda katılımcı olur !


    nergisler..
    nergisler..
    ah o nergisler...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Gülencim ben varım demek için el kaldırıyorum.

    YanıtlaSil
  4. canım ben düştüm peşine haberin olsun.. elimdeki ilk iş bittiğinde bu işe başlıyorum.. çıkarabildiklerimi belli periyodlarla krebime postalarım.. hadi bakalım.. giriş sen bu işe :))
    krepimin adresi lazım olacak bana
    öptüm seni kocamannnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  5. Şu an çok belirsiz ama eminim ki siz güzel bir organizasyon yaparsınız. Çok birşey yapamam belki ama ufak tefek de olsa muhakkak beni de yazın bu etkinliğe.

    Kalbini de üzerindeki çiçeği de çok beğendim. Artık "elimden bişey gelmiyor, yapamıyorum" gibi sözler duymak istemiyorum. Polardan telefon kılıfı yapıp, yarın yayınlayacaksın not verecem:)))

    YanıtlaSil
  6. Süpersiniz ne diyeyim :))
    Gülen'le telefonda konuştuk, bu işe start verdik ve Gülen işin eşbaşkanı :)) şimdi aramıza katılımcılar bekliyoruz, hep beraber nasıl yapacağımıza karar veririz artık..
    Çok tatlı insanlarsınız.. Açıklamalar bu blogda..Desteklerinizi bekliyoruz..
    Açılışı ben yapıyorum ve bir battaniye örmeyi düşünüyorum.Yine de herkes toplandığında işin ustalarıyla nasıl yapacağımıza karar vereceğimizi de eklemek istiyorum..
    Sevgiler Turkuaz Kıyılardan ve sevgiler sana Gülen, bu işi başlatmaya karar verdiğinden :))

    YanıtlaSil
  7. canım ben tekrar tekrar geçmiş olsun diyorum. Bu yazının da tamamını"okudum" hani sen bana dün okuyamazsın zaten demiştin ya:))) ne yapayım ben sizin sağlığınız için çalışıyorum sabahtan beri ne işler peşinde koşuyorum bi bilsen :)) Gülen bence bu etkinliği sen yap ürünleri topla blogtan sat :)) ben kendi başıma bi iş doladım ya senin başına da dolamaya çalışıyorum işte :)) canım nergisleri bende çok çok severim ama seyyar satıcının birine kıl olduğumdan beri tezgahlara uzaktan bakıyorum :)) işte öleeee ay ne alakasız cümleler bir araya geldi di mi:) ben sizin sağlığınız için çalışmaya devam etmeliyim şimdi. kocaman kocaman öptüm canım

    YanıtlaSil
  8. Eklemek istiyorum ki ürünleri satmak için değil ihtiyacı olanlara vermek üzere yapacağız..

    YanıtlaSil
  9. Tabı kı.. neden olmasın... bekliyordum... hiç bu kadarını bekliyordum... katıldım gitti..he he he ..babana sevgiler ..ne zarif adam yaaa...

    YanıtlaSil
  10. HARİKA Bİ DÜŞÜNCE HARİKA BİR FİKİR.NE YAPABİLİRİM BEN ÖRĞÜ PEK BİLMEM..AYHH YAPACAK BİŞİLER ÇIKAR ELBET DİMİ BEBEM YAA BENDE DÜŞTÜM PEŞİNE HABERİN OLA

    YanıtlaSil
  11. gülenim seni ne kadar özledim.yeni döndüm yuvaya.
    annemin durumu çok ağırdı.günlerdir onunlayız.kitle küçülmüş ama kemoterapi onu bitiriyor.küçük bir çocuk gibi ağlıyor ve hergün allahım artık canımı ala diyor.çok moralsizim ama umut kesilmiyor işte...

    sen iyimisin.çok merak ettim sizi.hakan da iyidir umarım.
    canımsın.seni çok seven sem.seni kocaman öpüyor..

    YanıtlaSil
  12. canım benim nergizler süper bende bayılırım ve her gördüğümde mutlaka alırım. bu kampanyanızı destekliyorum .senı çok seven cansu. öpüldün canışkom.

    YanıtlaSil
  13. Ben de yanınızdayım. Ayrıntıları bekliyorum. Yüreği kocaman insanlarla ortak bir amaçta buluşmak heyecan verici. Hem hoşlandığım birşey yapacağım, hem de birileri bundan mutlu olacak...
    Sevgilerimi gönderdim sana.

    YanıtlaSil
  14. bende elimden geldiğince birşeyler yapar yollarım :)

    YanıtlaSil
  15. Nergislere bayılırımmm..
    yukarı çıkıyorum:))

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails