17 Kasım 2010 Çarşamba

BUNCAĞIZLARA KIYILIR MI?





Sen bana kurban olma.
Ben senin o mavi bakışlı gözlerine kurban olurum..

Her bayram bana kara yas.
Anneciğimi çok özledim.
Olanlar annesinin elini öptü.
Ben ve annesizler yine kalakaldık boyunları bükük :(
Kuzen abişlerim ve ablam için üzülürdüm.
Hayatları birbirlerini görmek için Ankara-İzmir-İstanbul üçgen özlemi içinde bayram kovalıyorlar diye.
Farkım mı kaldı onlardan :(
Kocaeli-Ankara-Fethiye üçgenini de biz oluşturduk ama neyse ki bayramın ilk günü Dolunay geldi Ankara'dan, boyun büküklüğüme, mahsun bayram sevincime ortak..
Hayat zamanı peşinden sürüklese de saçlarından acı hep aynı acı.
Yoksunluğunda hissettiğim bütün acıların binlercesine çarptım bugün.
Neyse ki kardeşim yanımda, babam bizimle, dostlarım hep yanımda..
Bayramınız kutlu olsun..





7 yorum:

  1. Gülen'im çok kişi amacın dışına çıkıyor.Kesilen kurbanlar amacına ulaşmıyor.Hayvan katlettiler resmen.Çok üzgünüm:(Boynun bükük kalmasın canım...Benimde babam yok biliyorsun.Ben sıramı beklemek olarak bakıyorum.Bizde bu dünyaya kazık dikmeyeceğiz.Babacığınla yetinmeye çalış.Bende elmdekiyle idare ediyorum.Allah kalanına uzun ömür versin.En altda ne güzel söylemişsin.Dostlarım hep yanımda.Sevenlerin bol olsun.
    İyi bayramlar...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. canımmm
    iyi bayramlar
    acı değil tatlı anılarla ve sevgiyle kalmanı diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Senin de bayramın kutlu olsun, bu beraberliğiniz hiç bozulması.
    Sana mail attım alıp almadığını bilmiyorum ama ben senin attığın maili almadım!
    İyi bayramlar, seni öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  4. Sevdiklerin hiç eksilmesin.Bayramın kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  5. Canım buradan bayram kutlaması yapmak istemiyorum aslında ama bir türlü seni arama fırsatım olmadı. Şimdilik bayramını böyle kutlayayım, yarın bir ara arayacağım seni Gülen'im.

    YanıtlaSil
  6. senin de canıııım

    YanıtlaSil
  7. Kuzum Gülen,

    Geçen gün seninle konuşurken "anne" lafı kaçtı ağzımdan sonra çok üzüldüm. Daha sonra da teselli buldum kendimce "babası yanında şükürler olsun" diye.

    Seneye bayram, babamın 3. senesine denk geliyor. Kısmetse yine gideceğim anamın yanına, destek olmaya çalışacağım sopa gibi durarak.

    Demem o ki çok zor ana-baba kaybı, bir yanı kırık kalıyor insanın. Lakin beteri evlat kaybı... Bir akrabam var.. 30 yıl oldu evladını kaybedeli ve nasılsın? sorusuna "cesedimi sürüyorum" diye cevap verir hep.

    Tanrı her şeyin sıralısını versin. Babacığının ömrü uzun olsun ve evlat kaybı hiç görmesin.

    Sen de olabildiğince toparla artık kendini, üzme babanı ve sevenlerini olur mu?

    Kocaman kucaklıyor, daha kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails