5 Kasım 2010 Cuma

RÜKÜŞ ASSOLİST,1LİRALIK KIYAFETLER:)))

Kurstan kursa gidip aynı zamanda evini de çekip çevirebilen bütün kadın yoldaşlarıma saygılarımla.. Daha ne diyeyim ben?
Haftanın 2.5 günü of ki ne of (tek f ile; gereksiz İngilizce kullanımına kesinlikle karşıyım) durumdayım. İmdaAaAaAaaaAT!

İlk icraatım: Bir değil tam iki peçeteliği yarım güne sığdıran Gülen gururla sunar.
Yok arkadaşlar bu benim tarzım değil; böyle kokoş şeyler bana ait olan beğeni tarzı değil.
Zaten seçimim lacivert diye sınıf arkadaşlarım adımı 'aykırı'ya çıkardı :P Ha bir de özgür kız diyorlar bana, bunu söyleyen de kurstaki fasulye. Fasulye 18 yaşında :) Pantolonumun sağ paçası bisiklet zincirine takılmasın diye hep sıvalı olduğundan, sırtımdan rüzgar yememek için sırt çantamı bisiklet üstündeyken bile sırtımda taşıdığımdan özgür kızmışım ben :) Özgürlük görüntüde değil kafadadır diyaloğuna girmedim şimdilik ama zaten fasulye de özgürlüğü seçip kursu bıraktı :D

Hastalık, ardından da geçmiş olsun için gelen arkadaşlarımla ilgilenirken iki hafta kursu gereksiz coşkumla şenlendiremedim :P Dün kursa gittiğimde öğrendim ki o da sadece bir kaç gün haftanın sadece 2.5 günlük; kurs arkadaşlarım adresimi kayıt işlerinden alıp geçen hafta pazar günü eve gelmişler ama tabii ki ben yine yokken :) O kadar mutlu oldum ki.. Ben bu insanları tanıyalı daha on gün bile olmadı. Yastık kılıfı hezimetimden sonra kursu bırakma tehditlerimi ciddiye alıp kursu bıraktığımı düşünüp üzülmüşler, 'sınıfın neşesi kaçtı gitti' demişler ardım sıra :) Oysa ben yeni tanıştığım bu insanlara coşkunluğumun dörtte üçünü evde bırakıp gitmiştim :P

Biraz fazla ilgiliyim bugünlerde kendimle; farkındayım.. Haberleri izlemiyorum, izlememek istiyorum, gazetelere şöyle bir göz atıyorum. Ve fark ettim ki hayat böyle daha kolay geliyormuş insana. Gözünü kapa ve sadece solu :( Sağ bacağımdaki strese bağlı egzama bile geçmek üzere. Her kötü bir şey yaşadığımda ya da tanık olduğumda hiç uzatmadığım tırnaklarımın kanatıncaya kadar kaşıdığı o bölge eskisi kadar yakmıyor canımı. Böyle bakmak istemiyorum ama ben hayata. Ruhuma aykırı, kendime yaklaşırken aslında kendimden uzaklaştığımı hissediyorum.
Bu, hayatla dövüşmek değil silah kuşanıp ama dayatılanlar mücadele etmemizi doğal olarak önümüze koymuyor mu zaten? Farkındayım ama bir süre için durdurdum kendimi..

Bir skandala imza atıp bence rezil bir peçetelik diktim :D Sakın ola kimse güzel olmuş demesin; vallahi inanmam çünkü hakikaten kötü bir çalışma oldu; öyle ki ver peçeteliğin eline şöyle altın sarısından incili, Beyoğlu taşıyla süslenmiş en az kendisi kadar kokona bir mikrofon gazinoda şarkı söylesin. Peçeteliğin adı da RÜKÜŞ ASSOLİST bu yüzden :d

Malzemeler: Solistin isteği üzerine lacivert kapitone kumaş, kenarına pembe lastikli dantel ve bilumum süs.


Gündüz peçeteliğin bitmiş hali böyle iken..



Ben sivri zeka öğleden sonra bu hale getirdim :D
Sonradan, önceki hali 'daha idare eder' gibi geldiyse de artık iş işten geçmişti :(

Gelelim salı pazarından alınan bir liralık elbise ve hırkaya :) Bacaklarıma bisikletten bulaşan yağ lekelerini sonradan fark ettim ama kimin umurunda. Ha, evet ben bu kıyafetle -biraz da elbise altına giydiğim tightın verdiği özgüvenle- bisiklete biniyorum. Bu da kimsenin umurunda değil :) Ankara'da balkona şortla çıktık diye laf eden kişilere selam ederim efendim :D




Bugün göz kontrolü için özel bir hastaneye gittik. Gözüm göz olalı böyle eziyet görmedi kardeşim. Hava mı püskürtülmedi gözüme, bebekleri mi büyütülmedi, film çekeceğiz diye tutturdular, zor buldukları incecik bir damardan damarlarımı boyayan bir ilaç verip bir hemşire gözümü altından üstünden açıp gökkuşağının tüm renklerinin göz içime girmesini sağlarken diğeri de poz poz film çekti. Gözüme kuru göz testi yapmak için plastikler soktular. Cadılar bayramını kutluyorum sandım kendimi. Üst azı dişlerinin ağzından çıktığını düşünsenize bir vampirin, o dişlere benzer ince plastikten bir malzemenin gözünüze sokulduğunu getirin gözünüzün önüne şimdi de. Korsan bantıyla gözümü kapattılar sonra. Aslında çok neşeli geçti, iki dakikada sirke çevirdim orayı da :)
Çaresi yoksa katlanılır hale getirmek lazım ama değil mi :) Devlet hastanelerinde de görmek istediğimiz güzel ve tam muayene için Kartal Göz'e teşekkürler..
Sonuç mu; mükemmel :) Görme kaybının %10da 9dan, bilinmez bir tılsımla %10da 7ye düştüğü sağ gözümün görememe sorunundan başka hiçbir kusur yok şimdilik şükürler olsun.
Hatta öncelik ve özellikle sıtma tedavisinde kullanılan kininin yirmi senede gözüme hiçbir zarar vermemesi, göz arkalarının bu kadar iyi durumda olmasını doktor bir mucize olarak değerlendirdi. Ki sonuçları görmeden önce kinini bir süre bırakmam gerekebileceğini bile söylemişti. Kinini bırakmak istemiyorum çünkü zona geçirdiğimde bir süre için bıraktığım kinin nedeniyle ağustos sıcağında ateşlenip üşümüş yorganla yatmak için tutturmuştum.. Hmm iyi fikir, bir dahaki ağustosta Fethiye'de olursam kinin bırakılacak. Sıcakla klimasız mücadele edilir :D Dahiyane bir fikir :D Bu arada bir dahaki kontrole rimel sürülüp gidilmeyecek. Yahu bir sene içinde iki kere rimel süren ben ne akla hizmeten göz doktoruna rimel sürüp gittim ki? Yaşlarım gözüme yapılan eziyetlerden, sokulup çıkarılan malzemelerden aktıkça yüzüm kömürcü çırağına döndü :D Elimden düşmeyen fotoğraf makinem ne yazık ki yanımda değildi bugün :( Oysa fotoğraf hayatımıza 23ünden beri yeni bir makineyle devam ediyoruz. Fethiye için panorama da çekebilen bir makine gerekiyordu. Sonunda Ali abimin uzmanlığından yararlanarak onun önerisiyle işimizi görmenin çok daha üstünde işlevleri olan bir makinemiz varken ben bugün hastaneye makinesiz gittim :)


SLE TEDAVİSİNDE KİNİN İÇERİKLİ BİR İLAÇ KULLANDIĞINDAN İLACIN RETİNADA BİRİKMESİ SONUCU OLUŞABİLECEK KALICI GÖRME KAYIPLARI RİSKİNİ ENGELLEMEK/BELKİ DE İLAÇ KULLANIMINI BİR SÜRE BIRAKMAYI GEREKTİRECEK NEDENLERDEN KORUNMAK İÇİN SLE HASTALARI DÖRT AY ARAYLA GÖZ KONTROLÜ YAPTIRMALI.

VE KAPANIŞ..


15 yorum:

  1. Sen çok yaşa emi... Göz doktoruna rimel ha! Daha sık yaz Gülen'im... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ekmeklik mi, peçetelik mi var ya, çok güzel olmuş kııız, öyle bi anlattın ki bana telefonda, şaşırdım görünce, hakikaten çok hoş olmuş. Kıyafetinde yakıyor yani bu arada....

    YanıtlaSil
  3. Sen iyice fıstık oldun yaa. Bayıldım fotoğraflarına. Ayrıca o bir liralık kıyafetlerden bulsam da ben de alsam, hırkayı çok beğendim.
    Rüküş assolistin öğleden sonraki halini daha çok sevdim ben. Zorla söylemiyorum, beğendim ben bu peçeteliği. Yanlız lacivert nereden çıktı onu anlayamadım, aykırım benim:)
    Yeni fotoğraf makinen hayırlı olsun. Daha çok fotoğraf, daha çok , daha çok...

    YanıtlaSil
  4. ay yine çok güldüm, çok eğlenceli yazmışsın ama en çok şu bölüm beni güldürdü "Özgürlük görüntüde değil kafadadır diyaloğuna girmedim şimdilik ama zaten fasulye de özgürlüğü seçip kursu bıraktı" süpersin. Göz muayenesi sonuçlarının iyi çıkmasına da çok sevindim canım. Ha bu arada peçeteliğinde pek süslü olmuş, lacivert renk hoş olmuş bence. Öptüm kocaman ve kaçtım.

    YanıtlaSil
  5. lacivert harika,peçetelik süper.ellerin dert görmesin şeker...göz muayene için sevindim.benim pek iyi değilmiş.gelecek ay tekrar kontrolüm var bakalım:)dikiş kursuna heveslendirdin beni şimdi.bende yarın ebru kursuna başlıyorum.hamaratsın..hamaratım.

    YanıtlaSil
  6. Canım gülenm önceliktele tekrar geçmiş olsun, umarım bu son olur artık... Ayrıca o peçetelik cidden güzel olmuş, ben de mefruşata giderken bundan yapmıştık ama bu renk hiç düşünmemiştik :D lacivert ve pembe uyumu harika canım ellerine sağlık... Öptüm sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Pembiş Gülen'im
    Ben bu tür peçetelk kullanmıyorum ama inan gördüğüm en güzel peçetelik abartmıyorum.Gayet güzel olmuş nesi var?iyi günlerde kullan canım.Ben de pazardan 1 TL ye buluz almıştım.Sen elbise hırka bedeva ve çok şık.İyi günlerde kullan.Babam biz küçükken bir cici aldığımızda bizi oynatırdı.Şöyle ki eğer oynamazsanız elbisenizi fare yer derdi.Bir güzel kurtlarımızı döktürürdü bize::))Bizimde elbiseler sapasağlam kalırdı::))Tekrar tekrar geçmiş olsun.En azından çektiğine karşılık sonuçlar güzel çıktı çok şükür.
    Kendine iyi bak.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun ,peçetelik bir kere çok güzel olmuş degilmiki biyelerini yerli yerinde takmışsın süsleyip püslemşsin daha ne olsun ,elbisen çok güzel durmuş,1 tl ise yıka yıka kullan ,gülen sende hani özgür kız gibisin ,çantan hala sırtında :)hala öbür yazılarını detaylı okuyabilmiş degilim ,eniştemiz bu güzel hatunu yanlız bırakma. hala senin soyadını taşıyor :)

    YanıtlaSil
  9. Peçetelik hiç te fena olmamış bi kere. Sen de olmuşsun yani bu arada. Bir liraya mı aldın o üstündekileri, harikasın:)

    Öptüm

    YanıtlaSil
  10. yazılanırınızı okurken çok eğleniyorum. iyi bir göz doktoruna düşmeniz çok hoş. Keza en son gittiğim göz doktorum 3 numara olan gözümde birşey olmadığını, psikolojik olduğunu ve sürme sürmeme gerektiğini söyleyerek. Aradı bir taktığım gözlüğüde atmamı söyledi:)))

    YanıtlaSil
  11. Cidden ben de peçeteliğe bayıldım. İçine konulacak peçetelerin beyaz olacağını düşünürsek lacivert mükemmel bir seçim. En sevdiğim renk ikilisidir lacivert beyaz. Beğenmediysen ben seve seve kullanırım:))) Kıyafetler de süpermiş, eteğe özellikle bayıldım.

    YanıtlaSil
  12. pazar sabahından merhabalarla: tatlı arkadaşım,
    her yazdığını emin öğretmeninle birlikte okuyoruz.
    kulaklarınızı çınlatıyoruz.

    peçeteliğin güzel olmuş.
    gözlerine iyi bak..geçmiş olsun..

    herkese selamlarımla.

    YanıtlaSil
  13. skandala imza atmak buysa bütün skandallar böyle olsun:)) çok güzel taannııı ve rimel haa sen çok yaşa canım yaa

    YanıtlaSil
  14. Haklısın peçetelik kötü,bu kızların hepsi ya yalancı ya da onları fena korkutmuşsun anlaşılan.Ama bebeğim sen fıstık gibisin maşallah.
    Özledim yaa ben seni,yazıların kesmiyor .Ne zaman geleceksin.
    Ben de ha bire dikş dikiyorum.Eşya giderken makinelerden birini de kamyona koymuştum bir sürü perde filan diktim.
    en son da bu gece kumanda için bir örtü diktim organizer demiyecem.
    yarın da ikeaya gidilecek sanırım.
    İşte böyle.
    hadi görüşürüz.öptümm

    YanıtlaSil
  15. ayrıyetten şablonumu değiştirdim bak tımammı güsel olmuşmu böhüüüçok yalnızım:((

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails