29 Haziran 2009 Pazartesi

PSİKOLOJİK ATRAKSİYON TAMLAMASI

Nalan ablayı o kadar incelmiş görünce, denize düşen yılanlardan önce sarıldım kendisine çünkü EPru Şallı'ya ancak pilates yaparken tahammül edebiliyorum.Sabahları pilates saatine uyanıp debelenmeye başlıyorum yerlerde.Yıllarca spor yaptığımdan Allahtan biliyorum nefes alıp vermeyi, oksijen borçlanmasına girmeden karşılıklı pilatesleşiyoruz E.Ş. ile.Canım pilates yapmak istemediği günlerde Hakan'ın 'bugün yaptın mı?' sorusuna, yapmadıysam bile 'tabii yaptım' der demez hemen yüzümü; eğer yüzümü kaçıramayacak pozisyondaysam bakışlarımı alıp başka yerlere götürdüğümden bu yanıtım artık Onu kandırmıyor..Yalan söylediğimde daha beter battığımdan yalan söylememeyi tercih ediyorum çoğunlukla.Bu nedenle de pilates isteksizliğime yalan söylemektense 'lastiğim yokki' bahanesini bulmuştum ne güzel..
Telefon çaldı dün sabah.İsmini yazmakta hiç sakınca görmediğim gibi en ufak bir vicdan azabı da çekmediğim Sürat Kargo görevlisiydi karşımdaki.Adresin mahalle bazında eksik olması nedeniyle kargomun başka bir şubeye gitmesi gerektiği halde bu aksaklıktan dolayı kendilerinde olduğunu ve ancak pazartesi getirebileceklerini söyleyip duruyordu.İyi de ben kargo beklemiyordumki.
Konuşma uzayınca kargonun sahibi olduğuma kanaat getirdim, kanaat duygularım kanatlanınca da kargonun pazartesiye kadar orada kalacağına feci içerledim.Az önce kargo beklemediği konusunda görevliyi ikna etmeye çalışan o kişi ben değildim.Artık kargonun hemen getirilmesi mücadelesi içine düşmüş dövüşken biriydi görevlinin konuştuğu..Severim böyle şeyleri; haksızlıkları değil tabii ama uğradığım haksızlık karşısında sessizden duramam, dursam kendimden utanırım, o utançla da yaşayamam.İçinden çıngıraklı yılan bile çıksa, o kargo hemen bugün burada olmalıydı.Kendileriyle yaklaşık bir sene önce de üst üste iki sorun yaşadığım ve sorunu çözmek için çektiğim rezilliği hatırlayınca her zamankinden daha baskın ve haklı emrivakiliğimle olması gerekeni söyledim; o kargonun asıl olması gereken yer burasıydı!O kargo bugün gelecekti!Görevli İstanbul konuşlu merkezlerini aramamı söylemesin mi??Hata onların, kendi aralarında tüketiciye hissettirmeden çözmeleri gereken sorunun çözüm üretici olarak üzerime yıkılmasından son derece rahatsız olduğumu ilettiğim halde kişinin 'siz söylerseniz daha etkili olur' şeklindeki verdiği akıl, sinirsel depresyon şizofrenimi dörtle çarptı.Geçen seneki olaydan hatırladığım tek isim geldi aklıma birden.
'Koray'ı bağlayın bana!'
'Koray ayrıldı hanımefendi'
'İyi yapmış, orada bir cacık olmayacağını anlamış, aferin ona!'
'Anlamadım?'
'Öyle olduğunu umuyorum'
'Beyefendi siz kaç senedir orada çalışmaktasınız?'
'Bir yıldır'
'Siz bir yıldır orada çalışıyorsunuz ve İstanbul merkezini ben arıyorum, neden?Sizin bu kadar inisiyatifiniz yoksa ilk kez telefon konuşması yaptıkları beni mi dikkate alacaklar?'
İstanbul'u arıyorum.
'Ben banka, telekom vs bütün yazışmalarımı adres kutucuklarına mahalle yazmadan sorunsuz sürdürebiliyorum da adres krokisi ve ulaşım konusundaki iddianızdan yola çıkarak sektöre atılan size gelince mi sorun çıkıyor? diyorum bir müşteri temsilcisine.
Konuşmamdan fırsat yakaladıkça hala pazartesi diyen görevliyi hayatından bezdiriyorum.Temsilci birazdan beni arayacağını söyleyerek monoloğu bitirmek istiyor ama asla izin vermeyerek konuşmaya devam ediyorum.Bir yerlerle görüşecekmiş falan filan.
'Kimle konuşacaksınız?Biriyle konuşmak istiyorsanız konuşuyoruz ya işte:D'
Hayır; bir başkasını arayıp ne diyeceksin?Ankara'daki görevli bir senelik inisiyatifini kullanamadı, sen de başka birini arayacaksan neden müsteri temsilciliği yapıyorsun?Olumsuz bir haber duymak istemediğim telefonunu beklediğimi söyleyerek telefonu kapatmasına izin verdim temsilcinin..Bir, belki iki saat sonra kargomun geleceği haberini duyacağımı umduğum telefon bir daha çaldı.Bu kadar basit bir işi çözmek için harcadıkları zamana acıyarak yeni stratejilerle saldırmaya hazırlanıyordumkiiii 'kargonuzu gönderiyoruz' cümlesini duydum.Yaşasın!
İlle böyle mi olması gerekiyor?Yani ben tamam deyip pazartesiyi mi bekleseydim; iyi de neden?Mecbur olduğunuz bir işi size ben mi yaptıracağım?Vıdı da vıdı!
Kargom geldi.Artık 'lastiğim yokki' bahanesinin yerle bir olduğu an da kargo zarfının açıldığı o andı zaten :)
Canım eşim Hakan'ın yaş günü hediye sinsilesinin son olmadığını düşünmek istediğim :P bir parçası daha :) Üç ayrı sertlikte pilates lastiği ve döner küçük bir platformun üstünde belimi inceltebileceğim sevimli bir alet..Bugün o aletin üstünde döndüm durdum, döndüm de döndüm, hahahah:))) Çok eğlenceliydi :)
'Kilolusun, bir an önce çaresine bak' mesajı vereceğini düşündüğü pilates lastiklerini bugün için planlamasındaki inceliğe hayran kaldığım Hakan'ın, pilates lastiklerine tepkimin ne olacağını bilmediğinden antistres duş jeli ve göze görünür cinsten kolye muzipliğini de çözmüş oldum böylece :) Onun doğum gününde meyve sıkacağı alma uyanıklığıma esef duyguları fırlatarak bir elimde terzilerin kullandığı pala şeklindeki cetvel, diğer elimde pilates lastiği başladım fışt fışt efektleriyle silahlarımı sallayıp ara ara Yavuz ve Hakan'a vurmaya :D


Kötü bakarım ben; bir de palamı düz tutabilseydim :D

Pilates lastiği egzersiz olarak işe yarar mı bilmiyoruz; şimdilik tespit ettiğimiz tek şey var; o da acıttığı kesin :D

Sonra da coşup kızılderili okumu aldım elime ama isabet kaydedemedim; duvarda bir kaç bere açıldı sadece :(

Eh, kork benden EPru Şallı, lastiklerimleN geliyorum :D

Not:Küçük firmaları seviyorum.Onların da bir şansı olması gerektiğini düşünüyorum.Sürat Kargo'yla daha önce yaşadığım sorunu isim vermeden anlatmıştım ama bir sene içinde teknolojinin bu kadar öncelikli kullanılması gereken bir sektörde işlerine hala aynı biçimde devam ediyor olmaları fikirlerimin değişmesine neden oldu :( Üzüldüm, gerçekten üzüldüm.Sürat kargo'nun adını Kaplumbağa Kargo olarak değiştirmek için devlet büyüklerimden yardım istiyorum :D
Not2:Becerikli Sihirli'mden benim gibi godik birinin 'pala' olarak nitelediği cetvelin adının gayet egzantrik bir isim olan 'riga' olduğunu öğrendim.Terziler, terziliğe ilk adımı atanlar, hep terzi kalan mutlu insanlar affedin beni :P

6 yorum:

  1. :))))
    :)))))))))
    :))))))))))))
    sabah 7 ve sessiz sessiz gülmeye çalışıyorum :)))
    ne ömürsün,
    ne güzelsin sen, gülenciğim..
    vallahi tüm sabah mahmurluğumu atıverdim..
    hadi bakalım, bende şimdi doğru platese gidiyorum birazdan.
    ÇOK KULAĞINI ÇINLATIRIM ÇOKK.
    İNŞALLAH GÜLMEKTEN DERSİ DOĞRU DÜZGÜN ANLAMIŞ OLURUM.
    ZİRA TÜM DERS AKLIMDA OLACAKSIN.
    ÖZELLİKLE LASTİKLİ ! :) BÖLÜMDE
    :))))
    :)))))

    YanıtlaSil
  2. yine kadının fendi herkesi yendi olarak değerlendiriyorum ve bu kdeyimi bu şekilde değiştirmekten hiç sakınca görmüyorum.sen adamı suya götürüp susuz getirirsin.
    ayy bende bu gün ne atasözü, deyim günümdeymişim dimi ha ha ha...
    dün gazetede okudum sadece pilates zayıflatmıyormuş.plates kasları çalıştırıp vücudu sıkılaştırıyormuş.platesi deyetle yaparsan verdiğin kiloları hiç almıyormuşsun.yani ebru şallı'nın vücudunun tamamı kas sanırım.
    ahh bende öyle olsam keşke.
    hakan'dada süprizler bitmiyor.amaaan ne bu böyle 40 gün 40 gece doğum günü hediyesimi olur.ben hediye almayı hiç sevmem biliyormusun?
    gubuşta almaz ana böyle süpriz şeyler .eğer bana bu kadar hediye gelseydi hepsi yerlerine iade edilirdi.
    ilk evlendiğimiz yıl cep teli almıştı garibim ne bilsin evde kutudan çıkarıp hattı takıp vermişti.nerdeyse ilk ve son kavgamız olmuştu bana bunu neden aldın bana sormadan diye.geri götürmüştük ama kabul etmemmişlerdi.2.el olarak alırız buna kart takmışsınız diye.
    işte böylede bir manyağım.
    elindeki terzi cetvelide riga.etek ve omuz çiziliyor nerden buldun onu?eee rigan varsa hemen 15eylül de başlıyor kurslar .kayıt olmayı düşün sahi sahi.rigan varsa terzisin kuzum sen:D
    çiçekli donunu severim.

    YanıtlaSil
  3. birde adam seni el üstünde tutuyor,senin adama yaptıklarına bak.oklarla ,rigalarla üstüne yürümeler.melek hakan ismini takmak istiyorum:
    melek hakan.
    melek hakan!a selamlar.

    YanıtlaSil
  4. İlahi Gülen gerçekten çok güldüm.. mizahi yanın ve bunu yazı olarak dile getirebilmen .. cümlelerin.. ifadelerin..o kadar güzeldi ki .. bayıldım.. Anasını satıyım bu kilo işi gıcık bir şey.. boş ver dicem...ama boş verince de duba gibi olunuyo.. İlahi kadın öptüm seni..

    YanıtlaSil
  5. hayata bakıs açın çok güzlll:)***(bence)

    YanıtlaSil
  6. Nedir Gülen'im bu kargodan çektiğin. Senede bir senin sesini duymak onlara iyi geliyordur umarım.
    Ebru'cum da tatile girdi, canlı canlı yok artık ama olsun band da idare eder. Ben haftada 1 veya 2 gibi yakalıyordum, şimdi tamamen unuttum. Geçmiş yazılarını okudum, doğum günün için bir yorum, arta kalanların hepsine tek yorum, harikasın!!!
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails