27 Ekim 2011 Perşembe

TÜRKİYE'DE MUCİZE DİYE NEYE DENİR??


Eğer 7.2lik bir depremde çok katlı bir binanın yassı kadayıf tarifini almış halinden 68 saat sonra sağ çıkarılmayı başarabiliyorsanız sizin adınız mucizedir. Siz artık bu isimle anılırsınız. Aslında asıl mucize sizin o çürük binada yaşıyor olmanızı hiç umursamayan kişilerin kendi vicdan mahkemelerinde hüküm giymedikleri gibi ellerini kollarını sallaya sllaya rahat gezmeleridir. Ayakkabı boyacısı Serhat'ı da kurtarılmasının 3. saatinde yitirdik :(
Başarısızlık oldu özeleştirisiyle başarısız olduk özeleştirisi arasında ciddi anlam farkı vardır. Başaramadık demek başarısız olduğunu samimi bir dille ifade etmenin en doğru ve olması gereken yoludur. Başarısızlık oldu demekse başarısız olan olayda bizim etkimiz yok demek. Ben başarısızlık elbisesini giymem demek. İşin altından kalkamadıysan başarılı olamadığını 'başaramadık, başarılı olamadık' gibi cümlelerle söyleceksin. Aradaki farkı bir hatip olarak sen benden daha iyi biliyorsundur kesin. Başarısızlık olduğu söylenen ilk 24 saatte edilen yardım tekliflerini kabul etseydin bu kadar kayıp olmayacaktı; İran ekibi ip gibi dizmiş çadırları ama çoğu insan hala soğukta, hala başlarını sokacak bir çadıra sahip değil :( Başbakanım da Suudi prensi için taziyeye gitmiş. Ne kadar sıradan günler yaşıyormuşuz meğer; büyütmeye gerek yok! Altı üstü deprem olmuş, can kaybımız çok, insanlar çok zor durumda; ne önemi var ama? Türk insanı elele verir, para toplar, yardım ulaştırır.. Başbakan ancak cuma günü avdet edecekmiş bölgeye..
Sevgili Pride Van çocuklarımız için örgü kampanyası başlatmış. Yaraya pansuman, kanıyorsa tampon yapmak, kendimizi o insanların yerine koymak; biz bloggerların örgütlenip iş çıkarması özveriyle yaptığımız şeyler.. Sosyal medyayı bunun için de seviyorum. Sağ kolumdaki skeloderma sorunundan dolayı örgü defterimi zaten kapatmıştım ve dün de bu kez sol kolumdan bir operasyon geçirdim. Şu an sol kolum askıda; yani örgü konusunda ne yazık ki benim bir dahilim olamayacak :( Ama elinden gelen arkadaşlarımız çok üşüyen küçücük bir bedeni ısıtsın lütfen..
Yorumlara daha sonra iki parmak yazabildiğimde döneceğim.

3 yorum:

  1. Yine ne oldu gülüm ya, geçmiş olsun.
    Ben boşverdim herbir şeye artık, ipin ucunu bıraktım versın gitsin nereye kadar gidebilirse.

    Yarın ararım.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun ne oldu koluna canım.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun ne oldu koluna canım.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails