29 Ekim 2010 Cuma

FETHİYE'DE YANGIN!


Bu akşam saat 18.30 sıralarında Fethiye Salı pazarındaki yangın, büyüyerek söndürelemeyecek boyutlara ulaştı. AKUT da dahil olmak üzere kimsenin müdahale etmediği yangın, üstüne üstlük belediye ekipleri tarafından körüklendi. Büyüdükçe büyüyen yangın insanları rahatsız etmedi, çevreye zarar vermedi.
Ellerindeki yangınlar, yüreklerinde Cumhuriyet sevgi ve ilkesiyle insanlar trafiğe kapanan caddede yürürken kaldırımda onları izleyen, izlemekle kalmayıp aralarına katılan insanlarla birlikte Atatürk heykeline kadar yürüdü. Yangın, amacın duygu sıcaklığına gönderme yaparak serin havayı da ısıttı. Küresel ısınmaya katkıda bulunmaktan ilk kez mutluluk duydum.

Fener Alayı'ndaydık. Fethiye Belediye Bandosunun marşlarına ellerindeki meşalelerle heykele kadar yürüyen insan topluluğu eşlik etti. Çok güzeldi. Çok duygusaldı. Coşkuma engel olamayıp tek başıma, yüksek sesimle başlattığım bireysel marşlarıma gülümseyerek katılan, kaldırımda izleyen insanlara 'alkış' diye seslendiğimde beni kırmayarak Fener Alayı'nı alkışlayan Fethiye halkına teşekkürü bir borç bilirim.. (Hakan bana 'deli' dedi ama benim durumum fazla coşkulu olarak açıklanabilir)






AKUT GRUBU İLK KEZ SÖNDÜRME DEĞİL YAKMA DERDİNDEYDİ.
Belediye ekiplerinin sönen meşalelere ellerindeki şişelerden sık sık gaz takviyesi yaptıkları anlardan birinde AKUT grubunun aldığı gaz desteği :)


Hakan'cığım :)
Ben bu adama hastayım :)


O da bana hasta :D



Oysa daha 24 saat önce nasıl bir bayram mesajı yazacağımı düşünüyordum.. Öyle düşünüldüğünden dolayı yazacak o kadar çok şey varken üç nokta ile geçiştirilmiş bir bayram mesajı hiç içime sinmemişti ama şimdi iyi, mutlu ve gururluyum. Cumhuriyet'imizin sinsi tehlikelere karşın sonsuza kadar ayakta kalacağını bilmek umut dolu bir duygu..

Cumhuriyet Bayramı'mız kutlu olsun.

BUGÜN FETHİYE'DE BULUT:




Hala burnuma gelen gaz yağı kokusunu duyuyorum. Evet bu kötüydü ama gülü sevdim dikeni de batıversin ne olur :)
Öpüyorum sizi..

Not: Fotoğraflar büyüyor.

5 yorum:

  1. hayran kaldım gülenciğim.
    öyle güzel anlatmışsın ki.
    meşale bile bulmuşsunuz.

    bizim burda ise boğaz köprüsünde yarım saat süren havai fişek gösterisi vardı. pencereden görebiliyorduk, aynı zamanda televizyondan.

    cumhuriyet tüm güçü ile yol alıyor.
    buna inanıyorum.
    sevgiler yolluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel.Böyle bir coşkuyu her zaman yaşamak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Cumhuriyet Bayramımız tekrar kutlu olsun. Ben bu sene fener alayına katılamadım:( Senin bu senede coşku ve çılgınlıkla kutlamalara katılman beni çok mutlu etti. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Gülenim Cumhuriyet coşkusunu ne güzel aktardın bize.Teşekkür ederim.Böyle yangına canım feda olsun:)Bende bayram mesajını kısa vermek istedim ve içimdeki coşkuyla Yaşasın Cumhuriyet deyiverdim.Ama doğru söylüyorsun böyle önemli bir günü geçiştrir gibi kısa tutmamak lazım.Allah size sağlık,huzur versin.Yalnızca hastalığı birbirinize hasta olarak yaşayın:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Böyle yangına can kurban....
    <:))

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails