27 Ekim 2010 Çarşamba

KANYONA GİRDİK, NEEE? KAMYONA MI GİRDİNİZ?? BAŞLIĞININ ASLIDIR :)




Hokus pokus!
Büyü fotoğrafus :D
Büyüye gerek yok, tıklayın büyüsün :)














Bugün sadece fotoğraf, yazı yok çünkü el bileklerim ve dizlerim kendilerini pek iyi hissetmiyorlar bugün :P Keyifsizler :)
Zeeynep ve eşi, bir de aileye dahil ettiğimiz Ali abim ve arkadaşımız Oktay kahvaltıya gittiğimiz gün kahvaltı yaptığımız yerin sahibi -daha doğrusu her şeyi- Enver Yalçın rehberliğinde Kargı Köyü yakınlarındaki kanyona da gitmiştik. Çok güzeldi, rüya gibiydi, başka bir dünya gibiydi. Kahvaltıdan sonra yollarımızı seviyeli biçimde ayırdığımız Hakan, Ali abi ve Oktay kanyona gelmediler ama bu gaflet fotoğraflara bakıp iç geçirmelerine neden oldu :D
Zeeynep ve eşine sonsuz teşekkürler, arkadaşlıkları, dostluk, yakınlık ve yalınlıkları için. Onlar bir kaç saat sonra İstanbul'a dönmek üzere yola çıkacaklar. Dün akşam veda yemeğinde birlikteydik, umarım bu aynı zamanda bir hoş geldin yemeğinin verileceği günün işaretidir.
Özleyeceğim onları..

Başlığa gelince; kardeşim Dolunay'la aramızdaki telefon konuşması:

Gülen: Dolunay biz kanyona girdik :)
Dolunay: Neeeee kamyona mı girdiniz????
He ya kamyona girdik :D

Not: Hayli ilginç bir bloğun sahibesi olan bir arkadaşımın kanyonlarla ilgili bir uyarısını yazmak istiyorum. Kanyonlara girerken kanyon üstünde yağmur ya da yağmur bulutu olup olmadığına dikkat edilmeliymiş.
Mazaallah alıp götürür adamı..

Yazı yoktu güya, kim inanır bana??


6 yorum:

  1. canım gerçekten kaçırıldığına üzülenecek bir durum.. harika yerlerde olmak süper bir duygu olsa gerek!

    YanıtlaSil
  2. Doğası harika görünüyor.gerçekten güzel fotoğraflar.

    YanıtlaSil
  3. oooooh maşallah gülenime:)
    sen kanyona girdin, ben de bugün otobüsün kapısından girdim, işyerinin kapısından girdim, tuvalate girdim vb... keşki orada olaydım:(
    öptüm...

    YanıtlaSil
  4. bayıldım,bayıldım,bayıldım.Ne harika yerler.Orda olmalıydım dedim kendi kendime.Anladımki ben doğa çocuğuyum oralarda yaşamalıyım ama her türlü teknolojide olmalı tabiki
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Fotolar her şeyi anlatmış.Hem kanyona hem kamyona girmişsin belli::))
    Öptüm:)

    YanıtlaSil
  6. negüzel yerlermiş öyle mis gibi yaa . doga ile baş başa..

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails