5 Aralık 2012 Çarşamba

O ŞARTLAR..

Belki de yeniden yazmaya başlamak için beklediğim şey budur. 
O, eşi, ve cicisi benim için çok özel. Canım benim çekiliş yapmış, şartlarına ba-yıl-dım! Aramızdaki özel ilişkiden dolayı ben katılmayacağım ama siz katılın. Şartlar çoook güzeeeeel :)
Belki bu duyuru başlamam için bir neden olur.
Anlatmak, paylaşmak ve yaşadığım deneyimlerden başkalarının da yararlanması için yanıp tutuşuyorum ama sözcükleri avlayamıyorum. Nereden başlasam kısmının çok başındayım uzun zamandır..


Nereden başlayım?

7 yorum:

  1. Gülen Tezerim,nereden başlarsan başla yine her zamanki gibi zevkle okuyacağım kesin.Geçirdiğiniz sıkıntılara rağmen, seni mutlu görmek isterim.geçmiş gitmiş olsun herşey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedicibaşım, canım benim; ne güzel şeyler yazmışsın, çok sağol..Ne kadar zorlandım bilsen. Hala da emin değilim. Önceliklerim ve önemsiz hissettiklerimi nasıl sıralayacağımı bilemedim. Her şeye karşın mutluyum işte; nasıl oluyorsa :)
      öpüyorum seni :)

      Sil
  2. Tatlı kuşum, çatal karam, çingenem :))
    Sen yeter ki başla, başla da nereden başlarsan başla...
    .... elime aldım iğneyi başladım etamin işlemeye.... mesela :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banu'm; tatlıyım dimy :) :P rutinim bozulunca hayatım şaştı işte bir ara ama her şeye karşın iyiyim, sanki başka şansım varmış gibi.
      Etamin deme banaaaaa :GRRRRR ben de dün 20 cm. parça etamin aldım. Beceremezsem kumaş heba olmasın diye :)Ki denememe gerek bile yok aslında :D
      Öpüyorum Solmaz sultan sen ve bıdığı :)

      Sil
  3. sana ilham verip tetikliyorsam çıhhh mutlu oluyorumm..başla nerden başlarsan başla..sen başlada gerisi gelirr.öpüyorumm en kocamanından..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız fındık hanım. Başladım da sonun getiremedim :) Sen mucize ve
      ilham kaynağısın zaten ki :)Öpüyorum sizi :D

      Sil
  4. Leeeen bu resimle oynadın mı? yoksam bu kaaa uzayıp inceldin mi:) çatlıycam valla.Ev telefonum emrinde tekrar açıldı.Duyrulur:)öpim gel

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails