21 Aralık 2012 Cuma

KIYAMET KOPACAKMIŞ; KOPMA KIYAMET! DÖNSÜN DÜNYAM, DURMASIN DÖNSÜN!

Buralara da kış geldi ve her yer çok ıslak. Güneşi gördüğümde mutlu oluyorum ama bu demek değil ki güneşsiz havaları sevmiyorum. Hayır seviyorum. Böyle havalarda evde olmayı seviyorum. Adına hobi dediğim deli meşgalerle uğraşmak beni mutlu ediyor. Kapalı havada uyanık tutuyor beni. Ara ara bisikletle çıkmak iyi olurdu ama bisikletim en son gittiğimizde tamircimize bile 'lütfen artık yeni bir bisiklet alın' dedirtecek kadar iflah olmaz biçimde zıvanadan çıktı. Sezon bitmişken ve yeni sezon gelmeden bisikletlerimizi yenilemek zorundayız. Bu kez ikinci el bisiklet almayı kesinlikle düşünmüyorum çünkü canımı emanet ettiğim makinenin buna değer olması gerekiyor. En son bindiğimde henüz hız kazanmamışken sol pedalın yerinden çıkması bu kararı almamda etkili oldu. Hızlı olsaydım ki çok hızlı biniyorum ciddi sonuçlanabilecek bir kazaya neden olabilirdim. Yürümeyi hiç sevmediğim için reddettiğimden dolayı NoVel baba kişisi kapımıza birer bisiklet bırakmazsa finansal sorunu çözüp bisikletlerimizi yenileyene kadar herhangi bir neden olmazsa kış boyu evdeyiz ama sıkıntı yok. Ben evimi, evde olmayı çok seviyorum. Sürekli yapacağım bir şeyler olduğundan da hiç sıkılmıyorum. Yerden aydınlatmaları severim, abajurları da öyle. Kendim yaptıysam daha çok severim. Sürekli bir kımıl halindeyim sanırım sanki sorunların üstesinden böyle geleceğimi düşündüğümden. İçgüdüsel olduğundan eminim. Bu dünya aslında bir gazetenin promosyonu. Eksenini çıkarıp küçük lamba (ampul değil akepe geliyor aklıma) takabileceğim atıl bir abajur aksamına yerleştirdim. Tek çekincem yerkürenin lambadan ısınacak olmasaydı ki ısınmadı. Gerçi tek derdimiz evimizi aydınlatmada kullandığımız kürenin ısınması olsaydı keşke; koskoca küresel ısınmaya çareler üretmeye çalışmaktan iyiydi. Bugün kıyamet kopacakmış. Kaçta kopacak diye bir sorayım dedim. Hiç kimse bir diğeriyle aynı saati tutturamadı. Kıyamet kopmazsa yarın Hakan'la babam pazara gidecek. Ben pazara gitmeyi sevmiyorum; ha mecbur kalırsam pazarın en ucunda ne varsa alıp kaçarcasına terk ederim pazar yerini. Yarın onlar evde değilken kopmasın kıyamet; ÇOK KORKARIM BEN :D Haydi iyi kıyametler :)
Hakan'ın fikriyle içine yılbaşı ışığımızı da koyduk, denedik çok şükür :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails