5 Nisan 2012 Perşembe

BEN SENİ DAHA ÇOK..

SEVİYORUM..

Birisi söylese de ben yazsam. Ben sussam biri bana güzel şeyler yazdırsa. Ya da yazmayı unutsam. En iyisi kim olduğumu hiç hatırlamasam.
Daha uzun sürmesini dilediğim bir yok oluştu aslında kendim için istediğim ama olmadı. Ne yazık ki ne yok olabildim ne baştan yazabildim ne olanları silebildim :(
Benim bile tahmin edemeyeceğim bir yerden başlasam yeniden; tamamımla yok olamıyorsam da düşünemeyeceğim bir yerden başlamak en iyisi ama en kolayı değil.

Yazmadığım süre içinde çok gerekli nedenlerden dolayı burada paylaşmaya cesaret edemedğim ciddi ve ağır bir travma geçirdim. Aslında hiç korkak biri değildim ben.
Depresyona girdim ve orada şimdilik çok rahatım.

Antalya'da benim canım Fındığımdayız. Babamın 'dosyam' nerede?' cümlesinin sık tekrarlandığı günler yaşıyoruz biz bir kaç kişi. Babam sormasa Ufuk mutlaka 'dosyam nerede?' diyor; iyi de dosya onun değil. Bu gerçeği söyleyip arkadaşı üzmek istemiyoruz. Düşünceli insanlarız biz :P
Neyse ki babamın yarın sabahtan olacağı basit olduğu söylenen operasyon sonrası o dosyayı okeye tamamız ekibi olarak yakmaktan büyük haz alacağız :D

Ekip kişileri: Ben ve Fındık. Karşı cephe Hakan ve Ufuk :D
Çevrilen geyikleri yanyana dizsek burdan köye yol olmayı bırak dünya turu attırırız vallahi.

Yaşadığım her neyse ben toparlanmak zorundayım yoksa 'dosya nerede?' sorusuna yanıt alamayan babam, hergün bir kez daha aşık olduğum Hakan kişisi ve bir kaç milyar kişi daha çok üzülür. Oysa benim kimseyi üzmeye hakkım yok :) Çünkü evren içimizde.

Antalya'da çok yakın akrabam (yeğenim) olmasına karşın biz Fındık'lardayız. Bu kız hepimize iyi geliyor. Antioksidan, detox, botox olarak yansıyor bünyeye. Yığılmış, yıkılmış olarak geldiğim Antalya'da dost, kardeş, yaren ve üstün zekalı :P Fındık yaşadığım travmaya karşın cıvıklık performansım bakımından beni hizaya çekti.
Evet Fındık üst düzey bir zekidir; herkesin bildiği basit şeylerle ilgilenmez; mesela sağ ve solunu karıştırıyor olması buna nefis bir örnek teşkil ediyor:D

Ufuk, Fındık kişisinin 'dosyam nerde ve sevgi içimizde' repliklerini fazlasıyla yerli yerinde kullanan ağırbaşlı eşidir. Bu kişinin içine kesin Robin Hood'un ruhu kaçmıştır. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın'a en güzel örnektir Ufuk ve Funda. Art niyetsiz, içten ve fazla saf. Karatları yüksek oran.

Diyaloglar:

Ufuk ve Hakan kadınlar hakkında bizim sonradan kendilerine karşı kullanabilme ihtimalimizin yüksek olduğu engin düşüncelerini paylaşmaktadırlar.
Hakan: abi kadınları anlamıyorum! Gülen ve Funda'yı göstererek 'hele şu ikisini hiç!
Sağol Hakan efendi!

Gülen: Fındık ıspanağa ne kadar tuz koyuyoruz?
Fındık: Bir avuç yani göz kararı!
Gözün çıkmasın Fındık lazım olur :D

Sırtıma birpenye daha giydiğimi gören Fındık: Gülen sana verdiğim hırkayı ne yaptın?
Gülen: Kaybettim (evin içinde)

Gülen:çay içer misin? Ufuk
Ufuk: sevgi içimizde :D

Sabah hastaneye gideceğiz. Babam operasyonunu geçirecek ve bir daha 'dosyam nerede?' demeyecek :) Bu dosya hikayesini de anlatmam lazım ama aslında yazacak halim hiç yok Fındığım 'başlamak lazım' demeseydi, içime sevinç düşürmeseydi.. Evet başlamak lazım..

Başla bakalım..



Düşmedim :D


Yaprağın kaderi düşmekmiş.


Cesaret..






Altın oran arkadaşlar Fındık ve Ufuk


Falez'lerden atlamadı onlar.


'Çirkin ol Gülen!' pozu.
Adamı da bırakma!

9 yorum:

  1. Geç bile kaldın Sevgili Gülen, hoşgeldin.
    Babana geçmiş olsun, yanındakilere selam...

    YanıtlaSil
  2. her sessizliğin beni ürkütüyor,
    arkasından bir şey geliyor.
    ama şuda gerçek ki sen hep güçlüsün..
    canım ne güzel anlatımlar bunlar,
    antalya benimde hayalimde, bu yaz birlikte gezeriz inşallah.

    babana, hakana ve fındık'a selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Gülen inanırmısın bu sabah uyandığımda ilk aklımdaki kişi sendin.Nalandan tekrar numaranı alıp aramak ilk işim olsun dedim.(Bin yıllık tlf.num malesef beni bırakınca numaran da onunla birlikte gitmiş)Bloga girince bir baktım buradasın emen soluksuz okudum.Arayacağım öptüm canım.

    YanıtlaSil
  4. heee o havuza düş te göreyim ben seni.
    Haberleri peşinen kendi sesinden aldığımdan babanın son durumunu da bildiğimden rahat rahat geyikliyorum.
    "biliyorum"deme zaten bunları bi de ablası olacak,babayı sormuyor da geyik yapıyor diyebilecek okuyucuların için yazıyorum.
    Gönlüm yanınızda,bedenim de olabilseydi iyi olurdu bana da iyi gelirdi.
    Haaa Fundanın sağı soluyla dalga geçme ben de düşünmeden söyleyemem, gösteremem zekamızı sorgulamanı ise tavsiye etmem:))

    YanıtlaSil
  5. yavrum büyük geçmiş olsun bunu da atlattınız şükür ayrıca dosyam nerede olayını mutlaka yazmalısın öpüyorum seni :))

    YanıtlaSil
  6. ne güzel yazmışsın ..

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun Gülen.Babana acil şifalar diliyorum.Fundanın bloguna uğradım.Bir arada olduğunuzu anladım ama nerede olduğunuzu anlamamıştım.Güzel dostluğunuz daim kalsın canım.Bir ara şu dosya olayını anlat bize.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Görüştük,şimdi daha bir rahatım canım:)İnşallah babacığın ve sizler de daha da iyisinizdir,öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun Gülen'ciğim. Umarım iyidir atık baban. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails