9 Ekim 2010 Cumartesi

SARI KEDİNİN ZAHMETSİZ ÖĞLEN YEMEĞİ FOTOROMANI ADLI ESERİM :p VE YORUM YORUMLARI..








Yer: Fethiye Balık Pazarı
Oyuncular: Sarı Bir Kedi
Balıkçı
ve
ölü balıklar..
Kameraman: Gülen
Kamera asistanı: Hakan
Fotoğrafları daha büyük görmek için fotoğrafları dürtün :D

Az önce bir sinek yuttum. Tam esnemek için ağzımı açmış elimi kibar bir hanımefendi gibi ağzıma siper edecekken sinek benden önce davrandı :( Zaten ne kadar ömrü vardı, o da heba oldu gitti :( Bu üçüncü sinek yutma deneyimim. Geçen sene de mevsimin son sineğini ben yutmuştum :/ Hakan iğrenç biri olduğumu söylediyse de ben kendisine bu konuyla ilgili olarak prim vermiyorum. İğrenç biri değilim ben :D

Yoruldum bugün. acemihobici'min eşi Ahmet, Hakan ve ben üçlü bisiklet konvoyu yapıp biraz dolaştık. Bir ara şapkam uçtu. Almak için geri dönmek zorunda kaldım. Bunu yaparken de araç trafiğinde ciddi bir sıkıntıya neden olmadığım için sevindim.. Ama en komiği babamla yaptığımız alış verişten sonra bisiklet sepetine sığmayan malzemeleri eve getirmek için debelenişimdi. Malzemeleri sepete yerleştirdim ama o kadar ağırlaştı ki bisiklet , bisiklete binmeyi yeni öğrenen insanlar gibi zikzak çize çize gidince bisikletle yanyana yürümek zorunda kaldım. Ben öyle bir manzara karşısında gülerdim, bana da gülmüşlerdir kesin :)

Hava güneşliydi ama yine de poplin kumaştan bir gömlek alınabilirdi önlem olarak. Akşam saatlerinde bisikletle giderken üşür gibi oldum.
Elimde son uydurma dikişim var. Tuniğe yaka deniyorum ama olur mu olmaz mı bilemem :) Olmazsa başka bir şeye çeviririm; sorun değil yani.. Bozup yeniden bir şeye dönüştürebileceğim hiçbir şey kalmadı evde :( Kumaş alıp dikmeyi sanırım sevmeyeceğim :(

Çok uykum var. Sabahları erken kalkıyorum. Kurs için alışmam gereken saatte haftasına kalmadan uyanmayı başarabildim. Erken kalkma sorunu yaşamıyorum. Zaten Jessica Fletcher'ı izlemek için 9.29da uyanıyordum; evet tam 9.29da :) Jessica'yı da anlayabilmiş değilim. Ne uğursuz kadın. Gittiği her yerde mutlaka bir cinayet işlenir, teyze de çözer. Seviyorum ben Cinayet Dosyası'nı (Murder, She Wrote) :)

Uyumak için hazırlıklara başlıyorum. Esnemelerim çoğaldı :)

YORUM YORUMLARI:

kedicibaşı'm; çok sağ ol. Beğenmene çok sevindim ama tasarım olarak değerlendirmek doğru mu, pek emin değilim. Tasarım nedir tam olarak onu da bilmiyorum çünkü ben kumaş ne kadarsa ona göre davranıyorum. Yani elime tam bir kumaş verilse ne yaparım bilmiyorum. Ha bak, iyi getirdin aklıma. Dikiş kursu içinde alt grup olarak o kadar çok seçenek var ki senin gitmek istediğin 'üst giyim' de bu alt gruplardan biri. Aslında bu kurslarda bir sene boyunca sadece etek çalışılıyormuş ama biz öyle yapmayacağız. Hatta ben etek dikmeyi bile düşünmüyorum çünkü o eteğin kalıbını bizim çıkarmamız gerekiyor, hazır bir kalıp değil kullanacak olduğumuz ve ben o eteği dikmemek için Bizans oyunları dahil elimden geleni yapıyorum. :) Bu bluzun kumaşı incecik, sıcak iklim için ideal bir kumaş. Eve gelince de suda şöyle bir ovuşturuyorum. Asana kadar da kuruyor. Tekrar teşekkür ederim canım..

sesiber'im; çok teşekkür ederim, sözlerin beni çok mutlu etti. Sen çok becerikli, zevk sahibi ve yaratıcı birisin. Yaptıklarını çok beğeniyorum. Bu nedenle benim yaptıklarım hakkındaki sözlerine senin bana şaşırdığın kadar şaşırıyorum. Burası çok sıcak, ben sadece kıyafetlerimi bu iklime uyarladım; kolsuz, olabildiğince sadece örtünmek, nem dolayısıyla teri alabilecek hale getirdim :) Güzel oldular. Komşular dışarı dikip dikmediğimi sorduklarında bu bana çok ilginç geliyor ve diyorum ki 'hayır içeri dikiyorum' :) Daha önce yaptıklarım çok acemice işlerid, hoş hala bir adım ileri gidebilmiş değilim. Kurstan çok fazla şey bekliyorum. Bakalım neler öğreneceğim.. Yaradı burası bana. Yüzümdeki lupus kaynaklı rushlar bile geçti.

Peri'm; kuaförden sonra Hakan'la malzeme almak için Mehmet amca yüncüsüne gittik :) Döndüğümüzde misafir geldi. Sonra ben dikişe daldım. Seni aramak istediğimde zaman uygun değildi :( Neyse bugün konuştuk :) Kursa kol takmayı öğrenmek için bile gidebilirim. Hayatım boyunca kolsuz şeyler dikemem ya :) Başka şeyleri bozup başka şeyler yapmak isteğimin önüne geçebilir miyim, 0 km. bir kumaşla başbaşa kaldığımda ne yapacağımı bilmiyorum :) Öğretmenimle pazarlığım sürüyor; etek konusundaki pazarlığım. Anlatırım onu da :) Beğenmene sevindim canım, sağ ol..

Çelebi'm, canım :) Yok bunun herhangi bir modeli :) Çiçekli kısımlar bir tuniğin kolları, yanları da başka bir kumaş parçası. Ekleme saplama işler bunlar :) Senin gibi el becerisi gelişmiş, zevkli biri yaptıklarımı beğenince çok mutlu oluyorum. Sağ ol canım..

Nestuğum, canım; bu tasarım mı değil mi bilmiyorum ki ben. Kumaş o kadardı ve o kumaşın eksiz birleştiği yere sığamayacağım için durumu bu hale getirdim :) Yaptığım sadece bu :) Ama dikiş konusunda bir şeyler öğrenmeye başladığımda sanırım ufkumda açılır; yani umarım. Sen gibi benim bildiğim 7-8 kursa gitmiş birinden duyduğum bu güzel sözleri beni daha da cesaretlendiriyor. Gecenin bu saatinde (1.53) evde kesilecek bir şeyler kalmış mı diye bakmaya gideceğim şimdi :) Çok sağ ol :)

Zeeynep'im, canım; sen gördün ve inandın. Alt kat komşum hala el dikişi olduğuna inanmıyor. Özellikle senin beğenmen dikiş konusunda bir şey olduğumu hissettiriyor bana çünkü ben de senin diktiğin kot çantayı ve pantolondan çevirdiğin etekteki zerafeti görme şansına sahip oldum. İltifatın için çok sağ ol canım. Sizi çok sevdim. Umarım dönmezsiniz İstanbul'a, hatta dönmeyin ne oluuuuur!!!!

Nedret ablam; çok sağ ol ablam. Omuzların öyle olmasının nedeni de şu; göz kararım yanılıp da omuzlar birbirini tutmayınca, (ön dar, arka geniş olmuş.) Arkayı inceltene kadar -ki çünkü kenarları kıvırmıştım) brit dikiverdim. Dikiş çirkin görünmesin diye de iki düğme konduruverdim. Öğretmenim, canım öğretmenim 10 dakikalık teneffüste 40 dakika kalmama izin veren canım öğretmenim benden çekiniyor olabilir mi hiç Nedret ablam :P İyi birio, öğretmenimi üzmemeliyim. Nedret ablam sen çok beceriklisin, sabırlı ve yorulmadan çalışan birisin. Bluzumu ama özellikle askılarını beğenmene çok sevindim. Çok sağ ol :)

Sem'im, canım; al bir becerikli kız daha :) Çok sağ ol ama asıl harika sensin. Güzel haberlerini aldım çok sevindim. Her şeyin çok daha güzel olmasını diliyorum senin için ve bir de oyuncakçı dükkanı açmanı :) Adı da Kızıl abla oyuncakçı olsun :) Snce de iyi fikir değil mi?

Cansu'm, canım; yokluğunda bir sürü şey oldu :( Benim için çok can sıkıcı şeyler. Yavaş yavaş toparlanmaya çalışıyorum. Bayram geçti :( Bayramda çok buruktum :( Arayamadım seni :( Ben de yaklaşık bir ay kadar bilgisayarsız kaldım ama ben farkında bile varamadım bu sürenin nasıl geçtiğinin. O kadar ilginç bir şey yaşadım ki, o zamanın nasıl geçtiğini anlamadım ya da hatırlamıyorum. Acayip bir durumdu. Ne tarihten haberim oldu, ne kendimden. O bir ay içinde neler olduğunu da bilmiyorum :( Sizin işiniz çok zor :( Hastane yatışlarım sırasında bunu çok daha iyi anladım. Allah kolaylık versin. Sınavlara kendi sınavım iyi geçmiş kadar sevindim ama stres yapmamaya çalış çünkü stres yapınca durum değişmediği gibi her şey çok daha zorlaşıyor, hiçbir şey yoluna girmiyor çünkü bütün enerjini strese hibe ediyorsun. Benim bacağımda strese bağlı egzama var. Değdi mi? Hayır değmedi :( İzne çıkıyormuşsun. Gideceğin yerler çok güzel, buraya da beklerim. İltifatların için çok teşekkür ediyorum ve ben de seni çoooook seviyorum tatlı kız :)

Banuca'm; :)))) Zeeynep'ciğim diktiklerimi görünce 'sen çok beceriklisin ama Banu'dan sonra' dedi bana :)))) Yürü be Banu'm, arkandayım geliyorum :) Senin gibi her tarakta bezi olan biriyle ismimin aynı cümlede geçiyor olması bana onur verir. Yaptıklarını yakından görmek için sabırsızlanıyorum, bunun için en yakın tarihse yarı yıl tatili. Malum devam ettiğim bir kursum var. Aslında ben kalıp çıkarmayı, kol takmayı öğrendikten sonra kursu bırakıverirmişim :) Güzel sözlerin beni sonsuz mutlu etti. Çok sağ ol beceri perim :)



5 yorum:

  1. Gülen'im ben bir pisi mi gördüm?Evet yanılmamışım.Öyle rahatsız olurlar işte...Yemeklerini yerken etrafında kuş bile uçmayacak.Şanslı bana ble kızıyor.6 senedir aynı havayı soluduğumuz halde.Valla foto roman pek bir güzel olmuş.Eskilere götürdün beni...Ama açık söyleyeyim seninki daha güzel olmuş.Bu senenin sineklerine arılarına neler oluyor.Nereye gireceklerini şaşırdılar artık::))Benim teyzemin dilinide arı soktu.Bende sana katılıyorum sen iğrenç değisin benim pembiş arkadaşım.Ayrıca buluzunuda çok beğendim.İy günlerde kullan.Çok yaratıcısın.Bu özellğini kullanmaya devam et.Etki benimde gözüm gönlüm açılsın.
    Neredeyse senin yazdığın kadar yazdım::))
    Seni çok öpüyorum:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. heeey bluzun çok güzel olmuş.kocaman aferin.
    keşke Ankarada kalıp benim kumaşları da kesip biçseydin yaaa
    Işıl da geliyormuş ha
    bana mail yazsana.telefonum bu gün mahonun kartına evsahipliği yapıyo

    YanıtlaSil
  3. ya ben senin yazını okuduktan sonra yorum yazmak istedigim kısmı atlıyorum ,ne için geldim ne yazdım :)esas konuya geleyim çok geçmiş olsun elin için ,eminim ki canın çok yanmıştır:(

    YanıtlaSil
  4. fotoroman harika kameraman ve asistana burdan kucakkk dolusu alkış ve sevgiler..sinek yuttun??

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails