21 Kasım 2009 Cumartesi

CİN ALİ'NİN BİSİKLETİ VE KÖTÜ BİR HABER :(

Olunması gereken yere çok yakın bir yerden gidildiği halde en son ulaşan iki kişi, kafalarını dersliğin kapısından içeri uzatır. Asker disiplinli, tatlı-sert kurs öğretmeninin 'geciktiniz' sözleriyle karşılanan kursiyerler içinde 'yine' sözcüğünün yer almadığı bu sözü davet kabul edip içeri girerler. Üzeri sıyrılıp tel haline gelmeyi bekleyen mavi kablo ve el aletleriyle dolu masaların çevresine dizilmiş sandalyelerden ikisine yerleşen gecikmeli öğrencilerden derse katılımları beklenir ama kişilerden biri N1H1 aşısı olduğu için yorgun, bitkin ve skeloderma ağrısı nedeniyle bu beklentiye cevap veremeyecektir. Veremedi de. Gözleriyle izlediği aşamalarda Cin Ali'nin Bisikleti'nin yavaş yavaş şekillenmesi onu mutlu ediyor :) Biraz daha yumuşak bir telle bayram boyunca Cin Ali'yi bisikletlendirme ödevi var ayrıca katılımcılarımızın. Amaç, Cin Ali'ler bisikletsiz kalmasın :P Sadece izleyerek anlamaya çalıştığımda da ilk fikrimde sabitim; bu iş sanıldığından daha zor. Beni çok heyecanlandıran online bisiklet yapma işini Mahmut öğretmenime ilettiğimde 'internet kadınları şaşırmış' dedi :) 'Ama yazarım bunu öğretmenim' dedim. 'Önce selam yaz sonra da bu söylediğimi' diyerek onay verdi. Mahmut öğretmenimin selamı var; kötü haber, internette bisiklete binilmezmiş :P İlerleyen saatlerde öğretmenimin neden böyle söylediğini daha iyi anladım. Bisiklet yapma işi kesinlikle fotoğraf ya da kamera çekimi gibi yardımcı etmenlerle öğrenilecek gibi değil. Keşke olsaydı, bu işi görev edinmekten büyük bir zevk duyardım..
Nalan ablamı ve Mahmut öğretmenimi sevdiğim için onlarla zaman geçirmekten son derecede mutlu oluyorum. Nitekim bugün bitkinliğimi bile hissedesim gelmedi. Yakınımda olun Nalan ablam ve öğretmenim; hep. Benim babamdan başka büyüğüm kalmadı, siz hep yamacımda olun..
Hakan, 'gidersen seni çok özlerim, ben sensiz geçirdiğim günleri hiç sevmiyorum' dediğim için gidişini yarına erteledi. Yarına daha güzel, dokunaklı sözler bulmalıyım :) Uyuyor şu an. Uyanmadan toz olmam lazım buralardan. Bir BJK'lı olarak derbi kritikleri için enerji toplasam iyi olur. E kartalım kanaryayı yedi; kolay mı :P Uyanınca güzel bir BJK kutlaması yapasım var karşısında :)
Diyaloglar:
Nalan ablam proje sorumlusu Zehra hanıma:
Ben atıkları geri dönüşüm için topluyorum.
Gülen: Nalan abla atıkları geri dönüşüm için topluyorum deyince çok havalı oluyor da sen şuna kısacası ben çöpçüyüm desene :D
Nalan abla: Evet ya, ben çöpçüyüm. Sanki sen değil misin?
Gülen: Çöpçüyüz biz Nalan abla..

Bu bisikleti Hakan evde yaptı; adını da trafik kazasına karışmış bisiklet koyduk :)

5.5 numara eski gözlüğüm.
Yakın gözlüğümü alana kadar psikolojik destek veriyorum kendime:)
Sanki gözlük takınca gözüm ağrımayacakmış gibi :)
Nalan ablanın arkamdan hareket yaptığınının kanıtıdır ayrıca.
Nalan abla daha yeni 56 yaşına bastın:)
Bakışına bakar mısınız; yaramaz çocuk gibi :)
Çocuk ruhlusun sen :)
ve ben seni çok seviyorum :)

Nalan ablanın proje sorumlumuzu baştan çıkardığının resmidir.
Sıyrılmış kabloyla
iki ara bir derede
daha önce hiç makrame yapmamış Zehra hanıma
makrame öğrettiği an :)

Pilates Günlüğü fotoğrafı..
Sıkıntılı da olsam mutlaka en az 30 dakika pilates..

10 yorum:

  1. Alemsin sen kızım yaaa

    YanıtlaSil
  2. Gülen bayanım geçmiş olsun. acil şifalar diliyorum.
    Alacağın olsun mahmut abi bize şaşırmış dedin ya :((

    YanıtlaSil
  3. Fıstık olmuşsun, darısı başıma da, hiçbirşey yapmadan mucize beklersem olmaz di mi... Pilates beni de sar...

    Teller şekillenmeye başlamış, bisikletler çok güzel. Mahmut Abi aslında haklı ama şansımızı denemek istedik sadece. Sen de selam söyle.

    YanıtlaSil
  4. vardır bi bildiği mahmut abinin.şapka ,taç ,bandana yakışıyor sana.hakan gittimi?? allah kavuştursun..

    YanıtlaSil
  5. SÜPER KADIN VALLA ALEMSİNNNNNNNNNNNN SEVGİLER KOCAMANNNNN

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun tatlım. Merak edip aradım seni. Burdan yorum yazmaktansa aramak daha kolay geldi. Ama açan olmadı. Eşimin numarasıyla aramıştım, hani yabancı numarayı görünce acaba bu kim diye düşünme bendim:))506la başlayan numara(ondan kontor bitme sorunu yok, o yüzden ondan aradım heh hehh) Fotoğrafında çok hoş çıkmış, cool olmuşsun:) Yorumu yazarken konuyu unuttum:D ha cinali bisikleti, çalış çalış daha güzel olacak. Sen öğrenki bize öğretesin:)

    YanıtlaSil
  7. geçmişler olsun canım..
    senin her halin güzel. gözlüklerden zeka fışkırıyor..
    şapkalı resimlerine zaten hayranım..
    bende fena şapkacıyım çünkü, hani varya :) '' şapkasız çıkmam '' hesabı :))

    iyi haftalar gülenciğim..

    YanıtlaSil
  8. :)) Keyıfle ..tebessumle okudum...yazdıklarını..

    allah sevdıgın dostlarını..ve sevdıcegını.. hep yanı basında..gormenı nasıp etsın..

    Bayram tatılı olsa bıle.. ben senın yamacın da mutluyum...gıtmem bır yere desın..:)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Gülen ! Geri Dönüşüm Uzmanı Zeki ve Güzel Kız !

    Vardır bir bilinen. Fakat bisikletlerde ciddi gelişmeler var yalnız. Allah kavuştursun..
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  10. Resimlerini beğenmeyenlere kapak olmuş bu resimler :P Süpersin.. :)

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails