20 Ekim 2012 Cumartesi

SİZİ BİZİ Mİ VAR ALLAH AŞKINA?

Açtığımda uykulu gözlerimi nerede olduğumu anlamaya çalışıyorum bazen. Uyanıklıkla hala uyumaya devam ettiğimi düşündüğüm, ertesi gün dün gece böyle bir şey olmuş muydu diye sorguladığım anlar. Acaba burası neresi? Uzun süre benimsediğin bir yerde kalınca hep oradaymışsın hissine kapılırsın ya işte o sebep. Bir gece karın kazıntısıyla araladım gözlerimi. Böyle zamanlarda kendimi kötü hissettiren bu hale yenik düşüp hemen mideme bir şeyler göndermek istiyorum. Ekmeğin köşesinden bölüp ağzına hırslı ve hızlıca tıkıştırdığın o ekmek kırıntısının daha çiğnerken seni çok mutlu hissettirdiği oldu mu hiç? Açlık değil, doyma isteği hiç değil; acayip bir durum. İşte öyle bir gece mutfağa inerim. Ciciboğazların durduğu sepete yönelirim. Merdivenlerden inerken de 'acaba ne yesem' diye düşünürüm; kraker mi, bisküvi mi yoksa kek parçası mı? Kendime engel olmak mı? Hayır bu his anında kendime engel olmak dahi istemem çünkü o an yaşadığım kesinlikle bir göz dönmesi. İfadelerim, gizli şeker, kan şekeri düşüklüğü gibi karakteristik özellikleri çağrıştırsa da yapılan testler sonucu bu halimin tamamen midemin şımarıklığından kaynaklandığı sonucuna varmış bulunmaktayım. Kırmızı sepete uzanır elim, hala ne atıştıracağıma karar verememişim. Çok ilginç, sepetin içinde mercimek var, pirinç var, fasulye var hatta arpa bile var ama hayalini kurduğum ciciboğazların hiçbirinden eser yok. Nasıl yani; almıştım, aldığımızdan eminim. Onların orada olduğunu biliyorum ama yoklar. Şaşırıyorum, düşünüyorum ve sonunda buluyorum. Burası bizim evimiz, onların değil. Ben orada değil buradayım. E kolay değil, tam bir ay. Kim kimin evinde bir ay kalır Allah aşkına? O kadar çabuk geçti ki bir ay olduğunu tarih hesabı yapınca anlayabildim. Onunla zaman kavramı olmaz zaten.. Evini evim gibi hissettirdiğin için, güzel anılar biriktirmeme neden olduğun için, en zor anlarımda, orada geçirdiğim travmalarda yanımda olduğun için, hislerimi içinde hissettiğin için, beni gece denize soktuğun; bu zevkle tanışmama neden olduğun için, çaylarımı beğenmeyip çay demlemeyi öğrettiğin için, içinde bulunduğumuz bütün sıkıntılara karşın yine de gülebilmenin bir örneği olduğun için, o simitçiyi bize öğrettiğin için, evde bir kedin olduğun için, Ufuk gibi bir eş seçtiğin için, bizi arkadaşlarınla tanıştırdığın için ve daha bir çok 'İÇİN' için teşekkürler..
Fındığmla hazırladığımız mutlu tabağımız

9 yorum:

  1. Gülen ablacım
    ikinizde çok şanslısınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milena'm, uzun zamandır ailemizin sağlık işleri müdürlüğünü ele geçirdiğim içindir ki uğrayamadım sana, umarım iyisindir.İnsanların biriktirdikleri en güzel şeyleri dostlukları. Senin de sana çok şanslı olduğunu düşündürecek, söyletecek dostların olsun canım benim :)

      Sil
  2. Yine mi gittin Antalyaya diyecektim kırkyılda bir yazdığın için ancak sıra gelmiştir dedim.
    Döneli de bir ay ancak oldu zaten değil mi?
    Kulakların çınlasın Funda:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Nalan ablam, Antalya'ya gisem Canan'cığımla en azından nispet yapmak için aramamı mı seni :P Bu aralar arayamadım seni ama birikmiş işleri halletmeye çalışıyoruz. Her gün 1o km. bisikletle merkeze iniyoruz. Pestil biçimde dönüyorum eve. Yemekti, şu, bu derken 'hayat mı lem bu' deyip uyuyuveriyorum. Söylemeye çekindiğim bir şey de var üstelik. Sevgili babam ve suç ortağı Dolunay ki ben ona Yolunay demeyi tercih etmekteyim paketi Ankara'da unutmuşlar! :( Üzüldüm, çok üzüldüm :( Bundan sonra daha sık yazmayı düşünüyorum :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Gülden'im; sen ve kalbin daha güzelsiniz :) Seni de arayamadım :( Az daha zamana ihtiyacım var rahat bir nefes almak için. Güzel gülüşüne kurban olurum senin :)

      Sil
    2. Sonra bol bol acısını çıkarırız bitanem,sen rahat ol yeter ki :)Öpüyorum güzel yanaklarından.

      Sil
  4. zaten duygusal bir modddayım.ağlamaya ne kadar meraklı benim gözlerim:))alışmak sevmekten daha zor derler ya hani evet alışmak acaip kötü bir şey.akşamları yalnız filim izlemek hiç güzel olmuyor.ciciboğazların çekmecesini bile açtığım yok.ilk günler akşamları kahvaltı,tost yedik:) alışmışım ya yemek yapmaya üşendim.
    geceleri acıkınca ufuk artık aşkım yeme demiyor. alacağı cevabı bildiğinden yii-yeeee-cemmm:))pazartesi akşamı balkonda yemek yerken ufuk''ev ne sessiz oldu.ama onlar çok iyi insanlar.ben kankamı arıcam''dedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygusal değil komik moda geç :D Karşılıklı dolardı gözlerimiz ama bazı nedenlerle artık dolmasın o gözler, ıslanmasın. Evet sevince alışır mı insan ya da sevmeye mi alışır seçemedim ama her ikisi de özlemenin dışında güzel ve nasip olası az duygular.
      Her akşam her akşam cici boğaz cici boğaz Antalya'ya geldiğimde incecikken döndüm Fethiye'ye abovvvv :D Şu an Hakan tivibu'da tam senlik korkunç bir film izliyor ama yine de iyi ki burada değilsin. Çok kanlı revanlı bir şey :( aha adamın parmakları koptu!! kusucam şimdi :((( du' ben oraya bakmayım :(
      Yemekse bildiklerim o kadardı :) Aç kalmayacak, karın doyuracak kadar. Sen kadar çeşit bilmiyorum. O Yİ-YE-CEM meselesinin taklidini yapıp yapıp gülüyoruz.Şu an bile kahkaha attım. Hakan neye güldüğümü sordu. Ben de söyledim. Korku filmi izlerken gülen tek insan ünvanını kazandı :D
      Ufuk bizim canımız ya :) Seviyoruz kendisini çok fazla. Bizim değil onun iyiliği.Kankim o benim ve demek evdeki bütün gürültüyü ben çıkarıyormuşum :D Meet at İzmir :P

      Sil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails