15 Mart 2013 Cuma

ATATÜRK HİÇBİR ŞEY YAPMADI.

Çünkü Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatürk hiçbir şey yapmadı. Çanakkale Zaferi sadece iman gücüyle kazanıldı. Gazi orada tesadüfen bulunuyordu, orada bulunma nedeninin hiçbir önemi ve gerekçesi yoktu.
Alnına yazılmış bir kaderdi ve o kaderinde yazıldığı için Çanakkale'de cepheden cepheye koşuyordu.

Savaşlar iman gücüyle kazanılıyorsa askere ne gerek var? Sadece iman gücü yetiyorsa askeri eğitime, strateji uzmanlığına ne gerek var? Sadece iman gücü yetiyorsa Enver Paşa gitseydi Çanakkale'ye; büyük zaferle de dönerdi. Enver Paşa'nın Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü Çanakkale'ye neden gönderdiği Şevket Süreyya Aydemir'in Tek Adam'ında anlatılır; Enver Paşa'ya göre Gazi'nin Çanakkale'den büyük bir yenilgiyle döneceği, gözden düşeceği aşikardır ama öyle olmamış, Gazi Çanakkale'den büyük bir zaferle dönmüş İstanbul'da karşılanışı ise tam bir hayal kırıklığı yaratmıştır. Bu büyük zafer, Atasının 'size ölmeyi emrediyorum' sözleriyle vatan aşkı uğruna ölüme koşanların (SADECE) iman gücüne adanmıştır. Bazı yobaz ve Atatürk düşmanı çevrelere göre Gazi'nin cepheden cepheye koşmasının, zekasının, strateji uzmanlığının hiçbir önemi yoktur. Sarıkamış'ta çoğu daha çarpışmadan donarak zayi* verilen sayısı çeşitli kaynaklara göre değişkenlik gösteren askerlerin iman gücü daha mı azdı bu durumda? Madem iman gücü yetiyor askeri zafer kazanmaya o zaman 10. 11 Kolordular daha Sarıkamış'a ulaşamadan neden erimiştir? Enver Paşa'nın mı imanı daha azdı yoksa? Enver Paşa gibi bir kişilikle Gazi gibi bir tarih yazan lideri kıyaslamak büyük gaflet olur ama içkici dedikleri Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün imanı tam not alır bu hesaba göre.
İman ve inanç gücünü tartışmıyorum bile. Amacım iman gücünü küçümsemek değil asla ama sadece iman gücü müdür? Başka etkenler, Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün başarısının hiç mi önemi yok?

O kadar öfkeliyim ki, o kadar bileyleniyorum ki!
Bugün camiide hutbe verilmiş. Çanakkale şehitlerimiz için 250.000 Hatim indirilmiş. İyi, güzel ama duası yapılırken Atatürk isminin geçmemiş olması ihanettir, Çanakkale'de şehit düşen oyun çağındaki çocuklardan tutun da babasıyla birlikte çarpışanına kadar hepsine ihanettir.

UTANIN!
ANZAK TORUNLARINDAN UTANIN.
BÜTÜN DÜNYANIN KABUL ETTİĞİ BİR LİDERİ HİÇE SAYAN ÖRÜMCEK BEYİNLİLER UTANIN!
YİNE UTANIN! BİR TERÖRİSTE SAYGINLIK KAZANDIRAN ZİHNİYETİ HALA ONAYLADIĞINIZ İÇİN UTANIN!
EVET TERÖRİST BAŞI, BEBEK KATİLİ DEDİĞİMİZ İTE ARTIK BU SÖZLERİ SÖYLEYEMEYECEĞİMİZ GİBİ SAYIN DEMEK DE YASALLAŞTI.
MAREŞAL GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'Ü YOK ETMEYE ÇALIŞANLARIN TERÖRİST BAŞINA VERDİKLERİ PAYEDEN UTANIN, HALA BİR PARÇA AKLINIZ VARSA!

Böyle bir yazı ve kalbim kırık.
Çanakkale'de ülkemin topraklarını canı pahasına korumuş olan şehitlerimize, Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarına minnet duygularımı  sunuyorum.

BU HESAP NE ZAMAN DÖNECEK?
 *Zayi: savaşmadan hastalık, Sarıkamış'ta olduğu gibi donma ya da benzeri başka nedenlerle hayatlarını kaybeden askerlere zayi deniyor.

9 yorum:

  1. Bazı işler akla ziyan Gülen' cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık tahammül edemiyorum, aklını sağ salim tutabilenlere de hayret ediyorum Çiğdem'cim ve çok üzgünüm :(

      Sil

  2. Atatürk isminin Çanakkale zaferi ya da başka yerlerde artık anılmamasının tek nedeni olsa olsa adının bile, korkak düzenbaz vatan hainlerini tir tir titretiyor olmasındandır. Oysa bilmiyorlar ki Atatürk'ü milletin yüreğinden böyle ayak oyunlarıyla söküp atmayı başarmak mümkün değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çınar'ım; hainler, yalakalar, din üzerinden siyaset ve ticaret yapanlar o kadar başarıya giden her yol mübah zihniyetindeler ki :( Her yapılan iyi şeyin bile altından ne çıkacağı endişesi yaşıyorum. Bunun önyargı ya da artniyet olduğunu kim söyleyebilir.
      Umarım artık dur demenin zamanı gelip geçmemiştir :(

      Sil
  3. Merhaba Gülen,
    Ellerine, gönlüne, yüreğine duygularına sağlık çok isterdim senin adınla bu yazdıklarını facebookta paylaşmak çok çok çok güzel ifade etmişsin üzerine ne desem az ne yazsam yavan olacak, ama biliyoruz ki biz ve bizim yetiştirdiğimiz nesillerin yüreğinden senin tabirinle söküp atmayı başaramayacaklar. Sevgilerimle
    Nesrin Bilgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin hanımcım merhaba; bugün şu anda bunu savunuyor olmaktan ne kadar utanıyorum; Atam'dan, ülkem için canını düşünmeden vermiş şehidimden utanıyorum :( Sınırları korunması pahasına canlar feda edilen ülkemin kapalı kapılar ardında bir terör örgütüne sunuluyor olması inanılır gibi değil :(
      Nesrin hanım; yazıyı facebookta paylaşabilirsiniz. Yazının bitiminde etkitetlerin altında facebook paylaşım butonu var; isim de önemli değil, hepimiz Cumhuriyet'in ve Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün askerleriyiz.

      Sil
  4. Elinize sağlık, hepsi planlı, tasarlanarak yapılıyor, belli ki, önceden CIA uzmanlarından DERS ALMIŞLAR, nasıl unutturacaklar? Her şeyden Atatürk ismini çıkartarak, Atatürk Orman Çiftliğini yok edin, Andımız'ı kaldırın, Gençliğe Hitabe'yi kaldırın, milliyetçiliği ayaklar altına alın, Çanakkale'de yoktu, sonunda SİZ HAYAL GÖRMÜŞSÜNÜZ ATATÜRK diye biri yaşamadı...diyecekler...

    Ben Türkiye'nin durumunu kovboy filmlerine benzetiyorum, hani bir gün kasabaya 10 -15 KİŞİLİK KÖTÜ ADAMLAR GELİR, kasabalıların sayısı bunlardan daha kalabalık olmasına rağmen, kötülerden kaçtıkça korkar, korktukça kaçarlar, sinerler, ödlek ödlek evlerine kapanırlar, kötüler kasabaya HAKİM OLUR, gün gelir onun bunun güzel kızına, karısına da sarkmaya başlayınca akılları başlarına gelir, önlerinde iki yol vardır: Ya ömür boyu öyle rezil yaşayacak, ya onları yok edeceklerdir. yavaş yavaş kasaba halkı birleşmeye başlar ve sonunda kötü adamları öldürürler, öldüremedikleri de kaçar canını zor kurtarır...bakalım bizim kasabada ne olacak? Merakla bekliyorum...

    sevgilerimle...


    not: sizin sayfanızda yorum yaptıktan sonra sayfa aşağı kaymakta 'yayınla' demekte zorluk çekiyorum acaba benim bilgisayarımda mı sorun, başkalarının da başına geliyor mu? hani tek ben değilsem bilginiz olsun diye yazmak istedim geçen gün de böyle olmuştu...benim bilgisayar da çok yavaş, arızalıydı yeni tamirden geldi ama düzelmemiş hala yavaş. yani bende de sorun olabilir...

    YanıtlaSil
  5. Ne hale geldi Atatürk'ün Cumhuriyeti, hangi ellerde . içim acıyor !

    YanıtlaSil
  6. gerçekler hiçbirin işine gelmiyor.yüreğinize,elinize sağlık yazınızdan çok etkilendim!

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails