17 Mayıs 2011 Salı

BAŞLIK DÜŞÜNÜRKEN DEFDEF ÇAĞIRDI :)

Özledim yazmayı. Yazıp yazıp silmemeyi. Noktasızca noktalı virgülle (;) süren cümlelerimi bile özletti bana zaman..

ÖZLEDİM ARKADAŞLARIMI..
Yorgunum. İki ay içinde üç iklim değiştirip 3000 km. yol yapan bedenim dinlenmeyi özledi.

Fethiye-İzmir,
İzmir-Ankara,
Ankara-Fethiye,
Fethiye-Ankara,

Defdef'in önemsiz olması için bütün kalbimizle dua ettiğimiz bir sağlık sorununun nihai çözümü için böbreğinden alınacak parça operesi sırasında yanında olmak EN BÜYÜK İSTEĞİM; üç gün önce de Fethiye-Kocaeli hattı. Hakan bilmem kaç km. ardımda kaldı :( Her gittiğim yerde bir yanım eksik. Bir yanım özlem :(

Bazı sabahlar, uykudan bunalmış göz kapaklarımı 'acaba birazdan nerede açacağım' diye düşünmeden edemiyorum.

Yollar, koltukların arkasına monteli küçük ekranlardan izlediğim romantik komedi filmlerle daha çabuk bitiyor sanki. Mola anonsuyla uyandığımda aslında uyuduğumu hissettiğim yollar. Bir şehirdeki sevdiklerimden uzaklaştırırken beni başka bir şehirdeki sevdiklerime kavuşturan uzun gece yolları.

Kısıtlı molalara alışan idrar yollarımla sabahladığım gece yolları :)
Bana idrar yollarımı eğittiren gece yolları :)

Erdim'im ve sınıf arkadaşlarının yıl sonu gösterine de yetiştidim kendimi. Güzeldi, bütün çocuklar çok bşarılıydı. Sadece Erdim'le değil bütün çocuklarla çok gurur duyduk ama bir Ziya vardı ki bütün bir salonu gülmekten telef etti :) Ziya'nın yolu belli. Sahne işini sevdiğini anlamak hiç e zor değil. Onun çok başarılı olmasını diliyorum çünkü Ziya bunu hak ediyor. Oyunun bir yerinde bizim anlamadığımız bir hatası için bile oyunun sonunda çıkıp izleyiciden yaşlı gözlerle yüzü yerde, üzüntüsünden izleyicinin yüzüne bakmadan özür dileyen profesyonel bir minik o :)




Kötü kral Erdim ve tebaası; böyle tebaya can kurban..



Sonra da efe oldu :)

Erdim kötü kralı oynadı. Savaş ve strateji oyunlarına meraklı Erdim'in tebaasına en son sözünün 'kaçın, kurtarın canınızı' yerine 'hücum' olmasından son ana kadar çok korktuk ama neyse ki aklı selim Erdim bizi şaşırtmayı başarıp repliğine uyum gösterdi.

Defdef bir süredir nedeni bir türlü anlaşılamayan bir sorunla mücadele ediyor. Böbreklerinde protein kaçağı var :( Sorunun SLE ya da AS kaynaklı olup olmadığını henüz bilmiyoruz :( 1 haziranda parçanın alınmasını, sonrasında sonucun patolojiden gelmesini beklemekten başka yapacak hiçbir şeyimiz yok şimdilik. Biz de hayatı zehire bulamadan bu süreci atlatmaya çalışıyoruz. Defdef'in yeni bir adı var artık. Biz onu kısaca protein kaçakçısı diye çağırıyoruz artık :) Her şeyin yoluna girmesi için bütün dualarım..

Yazabilirsem bir dahaki yazı konuları:

1-INTERNET KORUMASI; BEYİNLERE PREZERVATİF!
2-EV SAHİBİME SAVAŞ AÇTIM; EL Mİ; BEN Mİ YAMAN??
3-MASMAVİ GÖZLERİ GÖRMEYEN (?) OSMAN AMCA :)
4-15 MAÇLIK BİR TURNUVADA STREETBALL HAKEMLİĞİ YAPACAĞIM. Heyecanlıyım.

Sabah 6.00
Körfez'e çok yaklaşmışken


SİZİ SEVİYORUM AMA MECBUREN GİDİYORUM :(

8 yorum:

  1. Her şeyin hayırlı olmasını diliyorum. Hayırlar olsun ki çekilen sıkıntılar unutulsun.
    Esen kalın.
    <:)

    YanıtlaSil
  2. Kardeşine geçmiş olsun dileklerimi ilet. Hepinize güzel ve sağlıklı günler...

    YanıtlaSil
  3. Gülen'im sana ve Defdef'e çok geçmiş olsun! Eminin o protein kaçakçısından hiçbir kötü sonuç çıkmayacak! Erdim gibi krala bende tebaa olmak isterim ama a benim gibi katırı ne yapacak o fıstıkların yanında? İyi haberlerini tez bekliyoruz Defdef'in. Tekrar çokkkk çok geçmiş olsun. Öptüm sizi bol bol.

    YanıtlaSil
  4. Yolların fatihi olmuşsun sen Gülencim umarım sonuçlar iyi çıkar herşey yolunda gider Erdimi de kocaman öpüyorum başarılarının devamını diliyorum efelikte krallıkta çok yakışmış maşallah Allah nazarlardan saklasın hepsini kendine iyi canım benim öptüm

    YanıtlaSil
  5. ah şekerim bende seni çok özledim.. bu yoğunluğunun mutlu sonlarla buluştuğu günlerinide okumak kısmet olur inşaAllah yakın zamanda! aslında kendime kızgınım seni hiç aramadığım için.. gün içim çok yoğun akşamlarıda geç saatte rahatsız etmeme düşüncelerinde oluyorum ama en kısa zamanda mutlaka..

    YanıtlaSil
  6. Ben de yazamıyorum aylardır...dolaşıp okumak içinde seyrek giriyorum .. bu gece tesadüf yazını okudum..kardeşine acil şifalar diliyorum canım.Dua ettim ....

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun, acil şifalar, kardeşinize,
    size de bitmek tükenmek bilmeyen seyahatlerinizden dolayı iyi yolculuklar,
    en kısa zamanda hasretin bitmesi ve sevdiceğinize kavuşmanız dileklerimle.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım benim...biliyorsun bende iyice uzaklaştım buloglardan .günlerdir sayfama bakmıyorum bile.Sedef için en acilinden şifalar diliyorum.Ne hissettiğini çok iyi biliyorum.İnşallah herşey yolunda gider ve ciddi bir sorun çıkmaz .Ben o sıkıntılı süreci ancak atabilmeye başladım üzerimden.Beklemek daha sıkıcı oluyor.canım benim şifa dualarıma Sedef i de ekliyorum ve her ikinizi de öpyorum.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails