16 Ocak 2012 Pazartesi

BEN OLSAM GİTMEZDİM!

Hafıza yoklama..
2000 yılında AB bize görüşme için randevu verdiğinde bu haber AB'den beklentilerini yüksek tutanlar arasında bayram havası estirmişti. AB'ye girecektik, ekonomik standartlarımız sihirli değnek dokunmuşcasına değişecek ve biz 'Avrupa' standartlarında yaşamaya başlayıverecektik. AB durup dururken neden bize randevu vermişti?
.....
AB'ye girmek ulusal özgürlüğe veda etmektir. Bir birliğe gereksinim duymak kendi iradesinde tek başında ayakta kalmayı beceremeyen ya da 'birlik' olup birlikten biri birlikten olmayana eziyet ederken onun arkasında durmaktan başka bir anlam ifade etmiyor. O ki Atatürk ilke ve inkilaplarını hiçe sayan AB'dir sözünü ettiğimiz birlik. Bu gerçekler görmezden gelinirken -ki Türkiye'nin AB'ye girmesi hayalden de öte bir durumdur- AB başta Yunanistan olmak üzere çöken AB ekonomileri itibarsızlaşmıştır. Cumhuriyet'im, ülkem tek başına, güçlü, hiçbir başka devlete gerek duymaksızın ayakta kalabilecek teknik ve pratiğe sahiptir. Bir birliğe ihtiyacımız yoktur.
Bu anlamda AB'ye gireceğiz diye Kuzey Kıbrıs'ı masaya koyanlar Rauf Denktaş'ın siyasi itibarını ve duruşunu zedelemeye çalışmaktan hiç çekinmemişlerdir. Şimdi hiç bunlar olmamış gibi ülke mücadelesi bakımından benzerlikler gösterdiği için Kuzey Kıbrıs'ın Atatürk'ü diyebileceğimiz Rauf Denktaş'ın cenaze merasimine gidip boy gösterecekler.

ARTIK O BİTMİŞTİR, DÜNYADA İTİBAR KAYBINA GİRMİŞTİR DEDİĞİN BÜYÜK LİDERİN CENAZESİNE DE GİTME!
BEN OLSAM GİTMEZDİM!
Vatansever olmak tarihin seni iyi yazacağı bir olgudur.
Bu gece de uyumadım, son raddede içtiğim nescafenin, birinci cildini btirmek üzere olduğum TEK ADAM'ın ruhumda yarattığı sıkıntıların da uyuyamamama mutlaka etkisi var, bir kaç zamandır ben böyle yaşıyorum ve bundan hiç memnun değilim. Uyuyabildiğim saatten uyanabildiğim saate kadar geçen zamanı, yani günü öldürüyor olmak kendimi verimsiz, üretimsiz hissettiğimden dolayı varlığımdan nefret etmeme neden oluyor :( Acil önlemler almak zorundayım yoksa bu durum gerçekten can sıkıcı :(
Ve yine uzun zamandır yapmak isteyip de yapamadığım bir şey;

YORUM YORUMLARIM çünkü yazdıklarıma değer verip yorum yapan arkadaşlarıma yalnızca teşekkür ediyor olmak gerçekten kötü bir durum. Bundan utanıyorum, sanki değer vermiyormuş önemsemiyormuş gibi görünüyorum ve bu hiç hoş bir profil değil :(
Evet başlıyorum..

Cebimdeki renkler, canım; bastırılıp sindirilmeye, cahil bırakılmaya devam edilirse evet korkmalıyız ama artık bir şeylerin acilen değişmesi gerekiyor. Bir ülkenin Genelkurmay Başkanı da terör örgütü kurmak ve yönetmekle suçlanıyorsa sıradan vatandaşlar için ne pahalar biçilir düşünmek gerek. Sen 'şimdilik' bunları düşünme. Sağlıklı olmaya her zamankinden çok ihtiyacın olduğunu unutma :)

Sevgili Funny me; :) Allah akıl fikir vermiş ama birilerinin o aklı fikri kullanması gerekiyor ama artık olanlara bakınca evet insan kendini 'Allah sonumuzu hayır etsin' demekten alamıyor. Merak ediyorum, daha ne olabilir diye ama her güne yeni bir şok haberle uyanıyoruz.

Sevgili Mehtap; akıl sır erdiremiyorum. Bütün bu askerler terör örgütü üyesiymiş! Kim nasıl inanıyor bu iddialara? Bu insanlar suçlarının ne olduğunu bilmeden özgürlüklerinden yoksun bırakılmış biçimde bir kaosun içinde bekliyorlar; neyi beklediklerini bilmeden. Aklım, mantığım almıyor, öfkeleniyorum, öfkem üzüntümü katladı ama ne olacak? İşte onu bilmiyorum. Bu da duygularını uç noktalarda yaşayan beni delirtiyor!

Elif'cim; bu hükümetten şeref madalyası almamak büyük şereftir zaten :)

Nestug'um; ee terör örgütü kurup yönetirsen olacağı budur! Ve buna inanan insanlar var! Cami bombalamakmış, uçakları havada çarpıştırmakmış! Metal Fırtına'nın üçüncü cildi sanki! İrticayla mücadele etmek hepimizin görevi oysa; bunun adı terör örgütü kurmaksa düşünmek gerek; biz nereye gidiyoruz? AB bizi yirmi sene sonra köktendinci bir ülke olma olasılığımız üzerine istemiyor. Ben de çok üzgünüm, mutsuzum :(

Nur annem; %50 var arkamızda diyenlere sormalı; seçilmişler neden içeride diye. Öyle başladı; ufaktan. Gazeteciler, Haberal'lar, Balbay'lar, Özkan'lar, çıta yükselir ve paşalar! Ülkemiz kimlere emanetmiş de bilmiyormuşuz. Görelim hesabımızı annem :) Gerçi aradım seni bu yorumun üzerine ama açmadın telefonu :(

Aysema öğretmenim; bitmedi sözümüz, daha yeni başladık. Bu ülkenin sınırları nasıl ne koşulda çizildiyse aynı koşullarda o sınırları Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ilkeleriyle korumasını biliriz. Tarih yazıyor bu olanları..

Yaseminkale; komplo teorime göre sıra bize gelene kadar ülkemden geriye hiçbir şey kalmayacak. O zaman %50 ne yapacak çok merak ediyorum. Batarsak hep birlikte batacağız. Bu ülkeden başka gidecek bir yerimiz yok; olsa bile bu ülkeyi canları uğruna savunup bize emanet edenlere ihanet mi edeceğiz?

Sibeltunay; hayır unutmadım. Öyle biri unutulur mu? Hizbut Tahrir örgütüne ait 139 telefon numarasının polis tarafından bir dakika içinde kopyalanması iddiasıyla 2.5 sene tutuklu kalmış sonra kendisine PARDON denilmişti. Zeki, liderlik vasıfları yüksek, başarılı bir vatan evladıdır Teğmen Mehmet Ali Çelebi ve baş ucunda NUTUK olduğu iddianamenin altı çizili unusurlarından biriydi. Unutulacak yiğitlerden biri değil Teğmen Çelebi ama ben şu an itibarı ile tutuklu olan askerleri yazmıştım. Uyarı için çok teşekkür ediyorum..

YARINKİ PROGRAM: ÇOK FENA GAZIM VAR yorum yorumları..

VATANSEVER USTA'DAN ONUN ANISINA
Benim Oğlan Fotoğraflarda Büyüyor:
İçimde acısı var yemişi koparılmış bir dalın,
gitmez gözümden hayali Haliçe inen yolun,
iki gözlü bir bıçaktır yüreğime saplanmış
evlât hasretiyle hasreti İstanbulun.

Ayrılık dayanılır gibi değil mi?
Bize pek mi müthiş geliyor kendi kaderimiz?
Elâleme haset mi ediyoruz?
Elâlemin babası İstanbul'da hapiste,
elâlemin oğlunu asmak istiyorlar
yol ortasında
güpegündüz.
Bense burda rüzgâr gibi
bir halk türküsü gibi hürüm,
sen ordasın yavrum,
ama asılamıyacak kadar küçüksün henüz.
Elâlemin oğlu katil olmasın,
elâlemin babası ölmesin,
eve ekmekle uçurtma getirsin diye,
orda onlar aldı göze ipi.

İnsanlar,
iyi insanlar,
seslenin dünyanın dört köşesinden
dur deyin,
cellât geçirmesin ipi.


Bir adım ötemizde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails