19 Ocak 2012 Perşembe

BİZ YANILMIŞIZ!

Biz yanılmışız, onlar doğrusunu biliyormuş.

Sabahın bu saati hala uyku uğramamış bana. Ne zamana kadar dayanır bünyem bu gidişe hiç bilmiyorum.
Sinirlerim had safhada gerilmiş; gergin ses telleri gibiyim. Üzülmekten yoruldum artık.
Beş sene olmuş, zaman da ne kadar çabuk akıp gidiyor. O'nu öldürenler, bir cana kast edenler terör örgütüyle ilgisi olmadıkları için ellerini kollarını sallaya sallaya aramızda dolaşmaya başlayacaklar. Yazık! Bir ülkenin eski genelkurmay başkanı, gazeteciler, terör örgütü kurucusu olarak tutuklanıyor ama düşündüklerini söyleyip yazdığı için hedef haline getirilen bir gazetecinin ama her şeyden önce bir 'insan'ın; Hrant Dink'in canını alanları terör örgütüyle bağlantısı yok diye salıver! Allah'ım aklımı kaçırmama engel ol!
Yılmaz Özdil'in yazısını ben bu yazıyı yazdıktan sonra okudum. Ali abim ve Hakan tanığımdır. Yemin ederim kopya çekmedim; Ali abime ve Hakan'a bakın böyle oldu dedim Ali abim aklın yolu bir zaten dedi..

Not: Ali abim bizde. Bir kaç gün, kendini daha iyi hissedene kadar O'nu göndermeyeceğiz; eve hapsettik, kapattık çünkü buralar çok soğuk ve bizde 


gibi bir durum söz konusu..
Hepinizi seviyorum..

2 yorum:

  1. 2 kişi telefonla konuşunca örgüt oluyor, tesadüf bir resim karesine girince örgüt oluyor tee memleketi bi ucundan kalkıp belki de hayatında ilk defa Osmanbey'in göbeğine gelip bir can alıyor ama örgütlü bir eylem olmuyor değil mi Gülenim.Doğru anlamış mıyım?(Git uyu, git uyu gözün açık dolanma ortada hangisi rüya-kabus hangisi gerçek karıştırır olduk. Yılmaz Özdil'i çok severim aklı bulanıklardan o da:)

    YanıtlaSil
  2. haklısın canım koca paşa içerde ama suçu sabitler dışarda! allah sonumuzu hayretsin.. soba olayına bayıldım özlemişim!!

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails