27 Mayıs 2012 Pazar

KAN אורנה ומשה דץ

Daha iyiyim, olmak zorundayım. Anlamaya çalışıyorum. Barışmayı deniyorum. Hakan sakin. Bu akşam birlikte milli davamız Eurovision finalini izleyip coğrafya bilgimizi tazeledik :p
Ve daha iyi hissetmemi sağlayan çok iyi bir haber aldım bugün. Öğlen saatlerinde aradığım Nalan ablam Fethiye'ye ne zaman döneceğimi sordu; Fethiye'ye gelecekse hemen dönebileceğimi söyledim çünkü canım ablam Nalan'ımı çok fazla özlemiştim. 'Sakın' dedi, 'olduğun yerde kal!. Pazartesi Antalya'da yanındayım!' Nalan ablam geliyor. Fındığımla da tanışacaklar. Sanaldan ailem sağlam ilmeklerle aileye dönüşerek büyüyor.. Yehhuuuu!!

İsviçre'nin şarkısını hiç sevmedim. Bizim şarkımız çok sevimliydi, Can Bonomo'nun dansını ve kostümleri çok beğendim. Can çok şirin bir çocuk. Onun değişik bir vücut dili var. Fotoğraf verirken de uzun yüzünün özelliklerinin farkında davranıyor. Salaş giysilerle hoplayıp zıplamak ona çok yakışıyor. Onu izlediğimden beri mutlu hissediyorum kendimi. Hatta bir ara kalkıp tek başıma da olsam dans bile ettim Seyyan Hanım'ın mazi kalbimde bir yaradır tangosu eşliğinde..
Araya sıkıştırayım bari; bence Eurovision'un gelmiş geçmiş en iyi şarkısı budur. Bence Eurovision'un en iyi şarkısı ile bu şarkı arasındaki farkı bulun bakalım :) Çok şaşıracağınızdan eminim :)
İyi gece ve iyi pazar her  birinize..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails