27 Haziran 2008 Cuma

Bu akşam



Erdi'm çok iyi.Erdi'min babası, aynı zamanda nikah şahidim olan çok sevgili eniştem aradı.Sesinden Erdi'min gayet iyi olduğu sonucundan bir kez daha emin olarak iyice rahatladım.Doğum günümü kutladı.Ne şanslı adam; eşiyle ikiz olunca baldızının doğum gününü kutlamayı unutmak gibi bir alternatifi yok.
Tabiiki pastam bu sevimli ve hayattan kopmadığı her halinden belli ninenin üzerinde oturduğu muhtemelen elmalı turta değildi.Kim kıyabilirki bu kadar sempatik bir nineye?Çikolata için ölüp bitmem; olsa da olur, olmasa da nadiren aklıma gelir.Çikolatayla bağım anca bu kadar işte.Pastam en sevdiğim türden meyveliydi.
Akşam üzeri anne babam ve kardeşim geldi.Sonra da güzel ablam.Kardeşim Hakan'ın son an hediye operasyonunu yönetmek üzere evden ayrıldı.Yaklaşık iki saat sonra geldiklerinde sabırsızım ya, çok merak edeceğimi bildikleri halde hediye paketlerini tam gözümün önüne koyup yemek bitene kadar bana işkence ettiler ve bu durumdan azami zevk aldılar.Yemekler yendi, pastam kesildi ve sonunda hediye paketlerime kavuşabildim.Kardeşimin paketi olağan dışı büyüklükteydi.Onun muzipliğini birçok çoğu acı deneyimden sonra artık tescillediğimden paket içinde paket sistemiyle yapılmış ama içinden ufacık bir şey çıkması garanti bir hediye paketi diye düşündüm.Eğlence olsun diye önce büyük paketi açmaya karar verdim.Paket kağıdını parmağım hala eski becersisini kazanmadığından sakin hareketlerle paketten sıyırdım.O da ne, ilk paket hediyenin bizzat ta kendisi.Bir ev sinema sistemi:) Teşekkürler Dolunay..Hala kuramamış olsak da mutluyum.Sıra Hakan'ın hediyesine geldi.Küçük bir paket.Açıldı ve içinden digital bir fotoğraf makinesi çıktı :) Uzun zamandır ihtiyacım olan bir şey olduğu ve iş çıkışı bana bu hediyeyi almak için gün yorgunluğunun üzerine bir daha yorulduğu için üzüntülerimi belirterek Hakan'a teşekkür ettim.Mutfak elektroniği tamam ama diğer teknolojiyle ilişkim kavga dövüştür.Buna karşın her şey göze alnıp hemen kullanma kılavuzu okunup denemeler yapılacak.En son okuduğum kullanma kılavuzunda yapıldığı gibi kitapçık 34. sayfasında burundan solunarak bir tarafa fırlatılmayacak.Annemle babamsa halis zeytinyağı getirdiler :) Özellikle annemin hediye seçme konusundaki yaratıcılığının üzerine insan tanımam.Hediye şu yana, bir doğum günümde daha eksiklerle de olsa ailemle birlikte olma mutluluğunu yaşadığım için şükrettim..Erdi'min sağlığı için de şükürler olsun..

1 yorum:

  1. çıplak ayaklı kontes
    aramıza hoş geldin.
    doğum günün kutlu olsun.
    hediyelerin çok güzeller.bir sürü fotoğraf çek bize.sağlık,mutluluk,sevgi saygı bol paralı geçsin hayatın.
    bana bıraktığın yorumu okudum çok geçmiş olsun.
    bende bir baktırayım.
    çok memnun oldum.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails