23 Şubat 2009 Pazartesi

YALNIZIM..




Cuma günü alçım alındı ama durumdan hiç memnun değilim.Kolumun ön tarafında irice iki yumru ve omuzumdan biraz aşağıda bugüne kadar hiç görmediğim garip şekilli bir şişlik ve dirseğimde de hafiften bir ağrı var.Yarın diyordum ama ince ince kar yağışı nedeniyle en temizi cumaya erteleyip bir üniversite hastanesinin gerekli bölümünde sıkı bir muayeneden geçmek istiyorum.Bu arada fareyi de klavyeyi de sol elimle kullanmayı sürdürüyorum.Sanırım alıştım buna.Laptop kullanmayı hala sevmiyorum :(
Cumartesi sabahtan yatılı okuldan gündüzlü can arkadaşım Merih annesiyle geçmiş olsuna gelmek istediklerini söyledi.Büyük bir memnuniyetle ama hazırlıksızca konuklarımı beklerken çırpmadan ve kısa zamanda yapılabilen bir şey olduğu için muffin yapmaya karar verdim.Mutfağı, alçıdan yeni çıktığından sağ elimi kullanamadığım için tek elimle fotoğraftaki hale getirsem de muffinlerim çok güzel oldular.Akışkanlığının en iyi halini keşfettiğimden beri tarife ihtiyaç duymadan yapıyorum muffinlerimi.Ve bütün malzemeleri Merih tarafından hazırlanan patates salatası ve kolay bir yufka böreği de ekledik alel acele sofraya.Canım, melek annem 'bu eve tok gelinmez, bu evden aç gidilmez' derdi.Merih'in annesi yorulduğum için kızsa da uzun sürmedi mutfak çalışmalarımız.
Merih gündüzlü bir öğrenciydi.Evleri yatılı öğrencilerle dolup taşardı.Bahçe içindeki o güzel ev bir çok yatılı öğrencinin sıkı sıkıya karınlarını doyurdukları bir ev olmuştur çoğu zaman.Merih'in annesi hepimizin Fatma annesiydi ama ben ekimden beri bana verdikleri destek, yalnız olmadığımı hissettirdikleri yakınlık ve içtenlik için artık ona 'anne' diyorum.Büyük bir sınavdan geçtik.Hayatımda olması ve olmaması gerekenlere karar vermek beni sarssa da şu an bunu yapabildiğim için kendimi bir parça olsun iyi hissediyorum.Can kardeşim Merih'i annemizi, abim Semih'i çok seviyorum..
Kolum alçıdayken ev erkekleri bana çok yardım etti ama birikmiş ve ancak bir kadının yapabileceği türden bir sürü iş var ama benim yapasım yok.Komşularım geldi.Mutfağımı topladılar.Akşam için leziz yemekler getirdiler.Mutlu oldum; ev almadan önce komşu almak gerekiyor.Onlardan ayrılmak beni üzecek.
Hakan ailesini görmek için İzmir'e gitti.Beni yalnız bırakmak istemedi ama ailesini özledi.Ailesiyle birlikte zaman geçirecek olması beni çok mutlu etti.O gelene kadar babam beni yalnız bırakmayacak.Hakan gelene kadar babam dışarı çıkmayacak.Sanırım yeni bir psikiatr arayışına girmem gerekecek çünkü ilaç yılgınlığı yaşıyorum.
Dolunay'la ev aradık bugün.Internette bulduğumuz bir evi görmeye gittik.8. katta olmasının dışında dezavantajı yok evin.Sevdim evi.Üç ay önce taşınmış birinin yeniden taşınmak için bu kadar istekli olması anlaşılır gibi değil ama kar yağmasa hemen şu an gitmek istiyorum bu evden.Sağlıklı karar alamadığımız o günlerde verilmiş kötü bir kararla geldiğimiz bu evde ancak 3.ayımızı doldurabildik.Eğer bu evde mutlu olmadığımı, bu evi sevmediğimi anlatmaya cesaret bulamasaydım benimle aynı duyguları paylaşan ev elemanları hiç seslerini çıkaramayacaklarmış neredeyse.Herkes birbirinden çekinmiş bu konuda.'bir taşınma bir yangına bedeldir' Nijerya atasözüne inat, yakıp bu evi gitmek istiyorum en çabuk tarafından..
Not.Fotoğraf makinasının tarihi yanlış.

7 yorum:

  1. Canim Gulen, hic ihmal etmeden, kolunu mutlaka bir uzmana goster, umarim ciddi bir sey degildir ama isi saglama al sen yine de :) Bu arada muffinler nefis gorunuyor :)) Kolunu cok yorma tamam mi :)) Kocaman opuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun ve moonsunun dediğigibi ihmal etmeyin doktora danışın...

    YanıtlaSil
  3. Gülencim,geçmiş olsun...kolunun alçıya alındığını bilmiyordum...hay allah.En nefret edilesi bir durum yaşadığın evden memnun olmamak.Kışın geçmesini bekle bencede...sağlıcakla kal emi...İ.G.G

    YanıtlaSil
  4. Moonsun, Smilena, Annecik
    Bugün bir dostumuz tarafından ancak 5 marta randevu alınabildi.O arkadaşımız olmasa ben iki ay daha beklemek zorunda kalacaktım.Ne sistem ama!Umarım ciddi bir şey değildir.İlginiz için çok teşekkür ederim kızlar..

    YanıtlaSil
  5. Moonsun, o kadar yormuyorumki kendimi evin halni bir görsen içler acısı :( muffin olayı sardı beni.Acıtmadan yapıyorum onları.

    Annecik; taşınayım da ister tipi olsun ister çığ düşsün.Yeterki gideyim buralardan.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Okurken aklıma yazacağım şeyler geliyor, sonra yorum bölümünü açınca hepsi uçup gidiyor. En iyisi listelemeye çalışmak.
    1- E şunun tarifini de yazaydın bari.:) Valla hem öyle güzel görünüyor hem de öyle pratik olduğundan bahsetmişsin ki, denemezsem olmaz.
    2- Merih'i de annesini de tanımadan çok sevdim. Görüşünce en içten sevgilerimi ve teşekkürlerimi iletir misin? Teşekkür seni böyle sevdikleri için...:)
    3- Şu kol hikayesi önceki pstlarda canımı sıkmıştı, mail yazarım diyordum ama buradan yazacağım mailin bir bölümünü ileteyim; evet Gülen, lütfen tam bir kontrolden geçir. Ama LÜTFEN kötü bir durum olduğu düşüncesini aklında tutarak gitme o doktora. İyiyi düşün...
    4- Tebdili mekânda gerçekten ferahlık vardır. Severim ben taşınmayı. Hatta evin şeklini sürekli değiştirmeyi de çok severim.:) Git bir an önce o eve, eminim çok iyi olacak.
    5- Benim de fotoğraf makinemin tarihi hep bozulur, ben de sonradan fark ederim.:)

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails