13 Mart 2011 Pazar

bazı şeyler yolunda gitmez bazen.

Yoldan çıkar yolunda giden işler bazen.
Sen de çıkarsın raydan ve çıktığın raya girmek istemezsin yeniden; inatla.
Öyle aksın gitsin istersin hayat, ne yapacağın hakkında fikrin olmadan.
Kalabalık sokaklarda başıboş bir serseri gibi dolaşmak istersin.
Evet, dolaşıyorum; başıboş bir serseri gibi dolaşıyorum kalabalıklara çarpa çarpa, dura dura.
Koştururken aniden durur gibi dolaşıyorum.

Sevdiğim, ilgi, sevgi ve sonsuz şefkatlarıyla bana kucak ve evlerini açan yatılıdan arkadaşım Merih'in evindeyim; annesine ikinci annem dediğim..
Ve havalı tansiyonum 16'lardan az aşağılara düşerse kendimi şanslı saydığım günler yaşıyorum..

Bir hesap günü vardır mutlaka..
Arkadaşlarım olan hepinizi çok seviyorum..
Görüşürüz yeniden..

5 yorum:

  1. intikamın insan enerjisini düşürdüğünü söylerler ya Gülen.. yine de, intikam soğuk yenen bir yemektir..pis oldum ben git gide ya:)

    YanıtlaSil
  2. ablam erkencisin bugün....yeni günü karşılamadın...

    YanıtlaSil
  3. Canım canım canım, özledim seni. Bir ara aradım seni ama epey oldu:( Annem(iz) geldi:), çocuklar hastalandı, derken uğrayamadım buralara.
    Geçmiş olsun Çingene Kelebeğim. Sen hala Ankara'da mısın? Hakan nasıl oldu? Yarın fırsatım olursa ararım, ya da fırsatın olursa sen ara. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  4. sabır ,herşey için ,bulanık sularda balık tutulmuyor ,bırak herşey durulansın canını sıkan tansiyonunu 16 lara çıkaran her ne ise ,bazen olmayan şeyler ,isteyipte ters gidiyor dedigimiz herşey, zamanla bizim için hayırlı olmadıgını görmedik mi ,zaman bizim için yaşanıyor ,kaybol sokaklarda ama kendin için kaybol...

    YanıtlaSil
  5. gülen'im; evet bazen herşey yolunda gitmiyor ne yazıkki.seviyorum ve özlüyorum en kocamınından seni

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails