23 Mayıs 2009 Cumartesi

ERDİM SİNİR KRİZİ


Ayrılık; nasılsa o gün gelip çatacaktı.Babam da biz de kendi yaşantılarımıza nasılsa geri dönecektik.Babamın dönüşü bugüne rastladı ama hala bunu; yani, gelişimizin bir de dönüşü olacağı gerçeğini Erdim'e bir türlü anlatmayı beceremiyoruz.Dönüş tarihine yakın zamanlarda Erdim fırtınada çakan şimşeklere benziyor, bu şimşek çakışları tren garında yerini sinir krizi öncesine bırakıyor.Geldiğimden beri Erdim sabah 7 sularında beni 'teyze ne zaman gideceksin?' sorusuyla uyandırıyor.'Daha var' yanıtıyla geçiştirdiğim bu soru Erdim'i bir süre oyalarken ben de kendimi güne hazır hale getirmeye çalışıyorum..
Bugün babam döndü :( Sabah erken ve tam kadro bir kahvaltı yaptık.Erdim bu sıcakta kolsuz atletin üstüne ısrarla iki kamuflaj penyeyi üstüste giymek istedi.Sadece 7 yaşındaki bu çocuğu en azından sadece birini giymesi için ikna etmeyi başaramadık!Tam çıkarken bir de üç yıldızlı yüzbaşı ceketini de almasın mı?!Çıldırdım!Biraz erken çıkıp tren garına yakın bir yerde çalışan eniştemin yanına uğradık.Yanımızdan ayrıldı, oraya buraya saklandı.Tren garına geri dönüp babamı bir hafta sonra kavuşmak üzere Ankara'ya uğurladık.Sahne her zamanki gibi hüzünlü değildi; daha çok sinirliydim!Erdim beni delirtti bugün.Bir ara 'teyze' diye seslendiğinde 'teyze deme bana' yanıtıma 'amca mı diyeyim!?' deyince ipi kopardım.Gün boyu nereye gittiysek arabanın arkasında birlikteydik ve çoğu zaman onu tanımıyormuş hissi uyandırmaya çalıştım.
Yemek yediğimiz yerde tam patladı Erdim.Dedem de dedem diye tutturdu; hazır asker üniforması giymişken trene askeri operasyon düzenleyip babamı kaçırma konulu bir strateji bile geliştirdi.Helikopterle trenin üstüne inecek ve makinisti etkisiz hale getirecektik..
Bir alışveriş merkezine gittik.Artık ne kadar bunalttıysa Hakan'ı da etkisiz hale getirdi; Hakan kaçtı gitti.Kasada ödemesini yapmasını beklediğimiz sivil bir polis Erdim'e kimliğini göstererek 'ben polisim, annelerini çok üzdün, götürürüm şimdi seni' dedi.Erdi de ona ceketini göstererek 'sen polissen ben de yüzbaşıyım' dedi.Polis bile gitti.
O güneşin altında yüzbaşı ceketi elindeyken kaydı kaydıraklardan!Bir asker asla ceketini bırakmazmış!

Eve geldik.O kadar yorulmuşumki, en son hatırladığım en depresyon haliyle 'sinir krizi geçiriyorum' diye diye yerlerde debelenen Erdim'in hayal meyal görüntüsüydü.Uyumuşum..
Not:Bilgisayar başına düşen kişi sayısı 4.5tan 5, ne blog okuyabiliyor ne de yorum yazabiliyorum :(

2 yorum:

  1. okurken eğlendirdiniz beni.tadını çıkart o yoğunluğun erdi'nin.ankara 'da sessiz kalırsın.okullar kapanınca sana gelir sende kalır bir süre sinir krizleri geçirmesine gerek yok.hem ona söyle bize acil müdahele gerektiğinde uzman doktor olarak onu çağırıcaz.

    YanıtlaSil
  2. Erdim'in geleceği şimdi den ortada.asker havasına şimdiden bürünmüş.Biz okurken çok eğlendik ama size sinir krizleri geçirtti demek.Allah kolaylık versin size.sevgiler ikinize de benden.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails