15 Mayıs 2009 Cuma

KOVULUNCA

Erdim'in neden sabahın 8inde beni uyandırmak isteğini anlayamıyorum.Önce usul usul yanaştığını ben umursamıyor tavrımı sürdürünce de işin cılkını çıkarma eylem dizisine başladığını hissediyorum uyur uyanık.Bugün de değişen birşey olmadı.Yoğun öksürük nedeniyle yine okula gidemedi Erdim; e yat uyu, dinlen değil mi?Yok olmaz.
Bu sabah ben artık uyumanın imkansızlığını anlamış ayaklanma eziyetindeyken bununla yavaştan bizi aşmayan bir çapta eğlenme kıvamına geldik, kıkırdak tavuk yavruları gibi..Biraz da abarttık haliyle; daha doğrusu farkında olmadan epeyce coşmuşuz.Yattığım yerin hemen yanıbaşında, üzerinde çeşitli objelerin durduğu antika sandığın üzerinden bir resim çerçevesi yere düşüp tuzla buz olunca biraz toparlandık.Annemiz pek ses etmedi ama biz az durulup sonra yeniden kudurunca annemizin 'gözüm görmesin sizi!Hemen gidiyorsunuz!' cümlesini kurmak zorunda kaldığında canımızı zor kurtarıp dışarı attık kendimizi.
Sabahın 10u!Amacımız anne biraz sakinleyince eve geri dönmek.Türk Kahvesine gittik.Asırlık çınarın hemen yanındaki masaya kurulup bir çay ve meyve suyu siparişi verdik.Güzelce içtik onları.Sonra onu istedik, bunu istedik.Yedik de yedik.A bir baktık nasıl attıysak kendimizi dışarı, yanımızda fotoğraf makinesi bile var ama cüzdan yok.Babamı aradık; 'gel bizi kurtar' diyeceğiz, babam da yok ortada.İkiziz ya; elma yarısını ben, beni o sanıyorlar; hesap konusu sorun olmaz ama utanıyorum:( Otur, otur nereye kadar? Sonunda babama ulaştık.Baba geldi.Erdim dondurma diyor başka bir şey demiyor.Zaten öksürüyor ama öyle masum bakıyorki.'Arjantin diye bir şey duydun mu sen?' diyorum Erdim'e.'Yooo; o ne teyze' diyor.'nasıl bilmezsin, çok güzel bir şeydir, ister misin?' diyorum.Aramızda çok emin olduğumuz bir güven duygusu var ya, hemen 'tamam' diyor.Sıcak su eklenmiş meyve suyunun içine bir top dondurma koyduruyorum.'Bak işte bunun adı Arjantin' diyorum.Erdim hayran hayran teyzesine bakarken teyzesi de ona Arjantin'ini yediriyor :)
Anne hala sinirli.Eve dönmeye cesaretimiz yok.Biz ne yapıyoruz?Babam diyorki 'yürüyün'
'nereye?' 'Karamürsel'e' Bineriz bir deniz otobüsüne gideriz Karamürsel'e; hem de pazarının olduğu güne denk getirdiğimiz bir Karamürsel yolculuğu :) Pazarda dolaşıyoruz bir süre.Sonra acıkıyoruz.'99da netten tanıştığım ve hala görüştüğüm benim için çok önemli ve özel biri olma niteliğini koruyan, arkadaşlığını bana sunduğu için kendimi şanslı hissettiğim canım arkadaşım Kaan'ın akrabası, 1925lerden günümüze, şimdilerde de oğlunun işlettiği köfteci Veli'nin dükkanına koşturuyoruz.Girerken Kaan'ı arıyorum ve işletmeci Bahattin bey'e telefonu tutuşturuveriyorum.Bahattin bey şokta :)
Nefis köfteler piyaz ve ayran eşliğinde olmaları gereken yerde; midedeler.Mutluyuz.
Çay bahçesinde içilen çaylarla da mutluluğumuzu perçinleyip vapur saatini beklemeye koyuluyoruz.Vapur geliyor, biniyoruz; her yer tertemiz, rockcı ve havalı görevli bize yol boyu Mor ve Ötesi dinletiyor:) Hava çok sıcak ve nem oranı kol ağrılarımı çekilmez hale getiriyor.Dönüşümüz yorgunluktan hiçbir olaya karışmadan sessiz, sakin ve mutlu geçiyor.
(Uslu uslu oturduk vapurda.) Çok güzel fotoğraflarımız var ama usb kablosuzum ya, dönüşte artık :(
Evdeyiz artık..Biz yapmamışız gibi davranıyoruz.Keyfimizin bozulmaması için bir süreliğine kudurmuyoruz..

20si evlilik yıldönümümüz.Hakan'ı çok özledim, hatta seviyorum huleeeeyn :) ama O Ankara'da, ben burada.Bir şey gelmez elimizden.(Ferdi Tayfur şarkısı değil mi bu ya!)
Allahım bana neler oluyor!
Uykum var ve yorgunum..
Güzel bir hafta sonu bizim olsun :)

5 yorum:

  1. oh ne güzel valla.elma yarını kızdırmışsınız ama olsun.

    YanıtlaSil
  2. össsledimmm seniiii kuzuuuu :)

    YanıtlaSil
  3. vukaatlı başlayan günü harika geçirmişsiniz.ne güzel .gülennnn denize benim içinde bak içindende adımı geçir tamammı.kolunun ağrılarınıda düşünme güneş iyi gelir ağrılarına hem şişliğin ne durumda iniyormu?
    elma yarın senin gibi yumuşak başlı değil anlaşılan.aman kırılan şey sizden değerlimi sanki.
    gelince bütün çektiğin fotoları yayınla olurmu?benim içinde denizin fotosunu çek yayınla.koklarım belki kokusu burnuma gelir:))

    YanıtlaSil
  4. ayyyy evlilik yıl dönümünüz.2 yılınız değilmi?gelince görkemli bir kutlama olur inşallah.Allah çok mutlu sağlıklı,sevgi ve saygı dolu bir ömür verir size maşallah maşallah.

    YanıtlaSil
  5. Gülenim, yazindan nese fiskiriyor, anlasilan kudurmak size iyi geliyor:)) Sevindim iyi zaman gecirmenize:))
    Herkese selamlar, öptüm:)

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails