9 Ağustos 2009 Pazar




heyyo! ben geldim, bana uğramayan 3g'yi şiddet yoğunluğu yüksek bir performansla kınama duygularımla birlikte geldim.
yayladayım, yaylandım, yüküm şimşir kaşıktır, dilo dilo yaylalar.
Adım Gülendam oldu :) Hakan'ın halası, yani benim de halam bana Gülendam ismini yakıştırdı. İtiraz etmiyorum, düzeltmiyorum.
Şenliklerde Brad Pitt sandalyemi çekerek iltifat etti.
Antonio Banderans canlı müzik yaparken ben de yüksek atlama antrenmanlarına başladım.
Sağ el işaret parmağım üzerinde amuda kalkıp aynı anda dondurma yiyebildim.
Küba'ya yerleşmeye karar verdik.
Ciddiye almayın oksijen çarptı :D

Serin, öyle güzel bir serinki; ne üşüyorum ne ürperiyorum.
Hiç yayla görmemiş bir insan görgüsüzlüğündeyim..

İlk kez gördüğüm halam ve kuzenler beni bağırlarına bastılar ama ya İzmir :/
Elim belimde bekliyorum!
Gelinlik yapmak üzere acil çıkış :)

Ya ben sizi çok seviyorum ama ya!!!
3g istiyorum!

6 yorum:

  1. Kuzum yayla iyi gelmis sana canimin ici:)) Sen hep böyle mutlu ol emi:))
    Seni cok ama cok seviyorum bitanem:)

    YanıtlaSil
  2. Öyle temiz havada iyice güzelleşecek, çatlatacaksın bizi. Pilatese senin sayende özendik başladık, şimdi de yayla mı bulduracaksın bize? Bizim de dağımız var biz de orada alırız artık oksijenimizi:))))
    Ben de bir tişört parçaladım, buralardaysan bak bakalım beğenecek misin?
    Öptüm seni yüzü, sesi, kalbi güzel arkadaşım benim...

    YanıtlaSil
  3. ohh sefan olsun ne zaman gidiyorsun izmire?? ben yuvama kavuştum..

    YanıtlaSil
  4. Seni Allahın gezgini.. dağlar kızı Reyhan ! Gez gez nasıl olsa kürkçü dükkanına döneceksin...he he he ..

    YanıtlaSil
  5. bizde seni çooooooook seviyoruz gülen'immmmmmmm

    YanıtlaSil
  6. Gülenciğim işyerinden bloglarımız yasaklı.Bazı sitelere erişim engeli var.O nedenle okuyamıyorum ama bloxoo ya girip, arkadaşları oradan okuyabiliyorum.Yalnız rss URL adresinide girebilirsen seni de oradan okuyabilirim canım benim. url adresini girmemişsin.öpüyorum canım.sağlıkla ve sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails