7 Ağustos 2009 Cuma

ALDATILDIM, HEM DE BİR ERKEKLE..PİLATES SORULARINA YANITLAR.

Önceki akşam Hakan, Mert ve Berk tarafından reddedilince komşumuzun acınaklı bakışlı köpeği Tarçın'ın ihtiyaç gezdirilme ihalesi biz kadınlara kaldı. 10 sene kadar önce üst düzey emniyet görevlisi başka bir komşunun Kangal köpeğini gezdirmek için yollara düşmüşken koskoca Kangal köpeğinin pekiness cinsi bodur tavuklar tarafından sıkıştırılmasına sebep Kangal'ın pekinesleri kovalamak için harcayacağı enerjiyi kapkalın zincirini kırmak için harcayıp beni zibidi pekineslerin saldırısıyla başbaşa bırakıp kaçma tecrübesi hafızalardaki sağlam yerini koruyor; spor ayakkabı giyerken komşum 'ay Gülen ne gerek var kızım, iki dakika gezdirip geleceğiz. Terliklerin iyiydi'. Tabii tabii iyidir :D Kangal gibi devasa bir köpeğe Prenses ismini yakıştıran emniyet görevlisi komşumuz ben eve Prenses'siz dönsem acaba beni nasıl yaralardr; hala meraktayım. Allah'tan Prenses'le yaşadığımız macera, korkak sıfır kuyruk kangalın usulca kendi bahçelerine sinlenmesi ve benim de sanki hiçbir şey olmamış gibi korkudan hala titreyen köpeciği gezdirdiğimi ve bahçeye bıraktığımı söylemem ve hemen kaçmamla son bulan bir tedirgin köpek öyküsü sınırlarında son buldu:)
Neyse ne artık; biz uslu Golden Tarçın ve kendilerinden biri emin diğeri tedirgin iki minik kadın bindik asansöre. Daha blok merdivenlerini inerken coşan Tarçın'ı görünce benim hemen bir bahane uydurup geri dönmem gerekirdi aslında. Kaç beygir gücünde bu köpekler Tanrı aşkına?? 'Len köpek dur, Tarçın inan ayıp oluyor ama ha! Bak kimse gezdirmek istemedi seni, sen de bize bunu yapıyorsun; ayıp değil mi?? derken bizim Tarçın, tehlikeyi sezdiği an zıplaya zıplaya kaçmaya başlayan bir kurbağanın peşinden koşmaya başladı. Narin komşum da 'hayır Tarçın' diye bağıra bağıra peşinden. E ben durur muyum; ben de artçı kişi olarak takipte. Elleri acıyan komşum Tarçın'ın tasmasını daha fazla tutmaya dayanamayıp son çırpınışında düştü ve düşerken de başını yere çarptı. Zavallı bir görüntüdeki komşuyu orada bırakıp giymekle isabette bulunduğum spor ayakkabılarımla Tarçın önde ben en az 10 metre gerisinde depara çıktım. Koşarken tavuk karası sersem gözlerim beni yine yanılttı ve arazi eğimini fark etmediğim için ayak bileğimi burktum; üstelik tenis hayatımın son bulmasına neden olan aynı bileğimin burkulması hiç iyi olmadı. Hemen toparlanan komşum yanıma geldi, birimiz aksayarak diğerimiz kafasını tutarak birden fazla köpek havlamalarının geldiği yöne doğru gittiğimizde korkudan titreyen gençten bir kızın sol yanında kendi köpeğini, sağ tarafında da Tarçın'ı tuttuğunu görüp rahatladık.. Biraz ileride de bir delikanlının elinde şok tasmasıyla duran bir Rot bu ikisine nasıl meydan okuyor. Sahibi bir an boş bulunsa Rot hepimizi aynı anda parçalayacak. Kıza eşlik olsun diye ben de titremeye başladım :D Rot ve sahibi gittiler.Biz de azarlamaktan süt dökmüş kediye döndürdüğümüz Tarçın yanımızda aksayan bir ayak ve şiş bir kafayla eve döndük. Hakan bizi öyle pelme perişan görünce 'köpek mi sizi gezdirdi, siz mi köpeği?' dedi. Komik bulmadım. Gülmedim.
Ertesi sabah akşamdan kararlaştırdığımız üzere komşum ve derecesi sonsuz sevimlilikteki çocukları kahvaltıya geldiler. Mutfak balkonundan sesimizi duyan Tarçın kendi mutfak balkonlarından ağlamaklı sesler çıkarımaya devam edince kayıtsız kalamadım ve Tarçın'ı da buyur ettim kahvaltıya. Tarçın bey geldi ve direk yatak odasında halen uyumakta olan Hakan'ın yanına yatağa çıktı! ağzında da nerden bulduğu belirsiz bir bez parçası :D Ben de boş durmadım, artık bir oyuncaktan farksız fotoğraf makinesiyle şipşak hallediverdim :D

Allah ayırmasın.


Bugün ayak bileğim biraz daha iyi durumda. Öğleden sonra Haymana'dan döndüğümüzden beri geçmeyen yüz yangım nedeniyle bir sağlık ocağı ziyaretinde bulunduk. Aferin bana; bir sle hastasının asla yapmayacağı bir şeyi yapıp açık havuzda gölgede bile olsa saatlerce kalmamalıydım. Bornozum hiç kurumadı :)



Hakan Pilates Günlüğü için fotoğraf çekerken Elçin'im aradı.Hakan telefonun çantamdan çıkıp, konuşma sürecini ve bitişinden sonra telefonun yine çantaya konmasını fotoğraflarken kuklacı bayan Özlem'in kulaklarını çınlatarak 'ilk stop motion' filmini çekmiş oldu :D


Akbank reklam filmine, verdiği ilhamdan dolayı teşekkürler :)


Her taraf her tarafta. Artık toparlansam iyi olurdu derken derken işte yola çıkma zamanı geldi :( Yarın Mavi Tren'le önce Adana'ya, oradan da kara yoluyla Andırın'a geçeceğiz. Heyecanlı ama aynı zamanda buruğum da :( Babamı yalnız bırakıp gitmekten hiç hoşlanmıyorum. Üç çeşit yemek yaptım. Hepsi için bir tencerede çok soğan ve domates kavurup bu içi üçe böldüm ve zamandan kazansam da yorgunluğumdan hiçbir şey kaybetmedim. Ne götüreceğim, neler gereksiz düşünceleri fiziksel yorgunluğu ekarte etti geçti. Bu son dakika babındaki Andırın meselesinin benim için başkaca bir avanyajı daha var. İçten pazarlık; bir hafta Andırın'da kalırsak İzmir'de kalış süremiz önceden belirlenen kadar olmaz. İzmir 15 gün planlanıyordu, e Andırın da rotaya dahil olunca ikisi toplamda 15 gün olmak zorunda. Babamı daha fazla yalnız bırakmam mümkün değil. Hakan kalmak isterse O İzmir tatiline devam edebilir ama ben bir hafta sonunda 'haydi bana eyvallah' moduna daha şimdiden girdim bile :D

O kadar yorgunumki :( Yarın sabahtan bütün bir eve çeki düzen vermem gerek. Evi böyle bırakıp gidemem, günlerdir 'yarın yaparım' diyerek ertelediğim o kadar çok iş varki :( Çıldırmak ve bir akıl hastanesine kapatılmak istiyorum..

Çok tatlısınız, hepinizi seviyorum. Sevmediğimde söyleyebildiğimden 'hepinizi seviyorum' demek benim için çok önemli..

Yaklaşık 15 gün buralarda olamayacağım. Hayat bu, belli mi olur; gidip dönmemek de var. Bütün güzel sözleriniz, ihtiyacımda verdiğiniz destek, en önemlisi de hiç görmediğim varlıklarınız için her birinize candan teşekkürler..

Başımda üç erkek var, hayat her zamankinden daha çok yoruyor beni. Şikayetsizim; daha ne isterim Alalh'tan. Eksiğim gitmez aklımdan ama ben olabilenin en iyisinin bu olduğunu bildiğimden ne kadar yorgun olsam da şükrediyorum. Sevdikleri yanında olan herkes aynısını yapsın.. İşim başımdan aşkın, blog gezemedim :((




PİLATES GÜNLÜĞÜ


PİLATES SORULARINA YANITLARIM:

Tatlı Nalan ablam; kilo alman beslenme alışkanlıklarının değişmesinden olabilir; Hint'li hanımla fazla takılma derim ben :P Pilatesin temeli yoga felsefesine dayanıyor -benim düşüncem- önemli olan doğru nefes alıp vermek. Karın kaslarını hep sıkılı tutacaksın, nefes alırken de verirken de karın kaslarının sıkılığında bir değişme olmayacak. Hatta bu pilates yapmazken de böyle olacak. Kaburganı kapalı, karın kaslarını sıkı tutacaksın. Havuz pilatesi diye bir şey yok aslında, onu Haymana'da ben uydurdum. Tıpkı pilatesteki gibi nefes alıp verirken karnına, bacak ve basenlerine suyla sert darbe etkisi yaratıyorsun. Mantıklı ve işe yarar diye düşünüyorum. Ben sonuç alacak kadar kalamadım ne yazıkki havuzda.

Ben sendeki değişimi gördüğüm üzere başlamıştım pilatese ve şimdi sabahları pilates yaptıktan sonra her şeye karşın güne iyi başlıyorum ve pilates yapmamın önünü açtığın için sana çok teşekkür ediyorum.
EVİNE DÖN!


Canım bizimgibiler'ciğim; ben hayretle gördümki pilates kadar hale yola sokan bir spor daha yok; varsa da henüz ben tanışmadım :P Canım, hareketleri düzgün yaptığın takdirde incelmemen; yani kasların sıkışmaması için hiçbir neden yok. Doğru yol; o an çalıştırdığın kas grubunu sıkıp nefes alırken harekete başlamak ve nefesini verirken de hareketi sonlandırmak. Aldığın oksijenin içerde kalma süresi boyunca yağlar yanıyor. Eğer oksijen borçlanmasına giriyorsan pilatesn bile işe yaraması çok mümkün görünmüyor bence. Aslında bütün sporlarda doğru nefes alıp vermeyi bilmek gerekiyor. O sistemi öğrenirsen başaracağından eminim ve sözümü tamama tutup pilatese başladığın için çok teşekkür ediyorum sana :)


İyi arkadaşım Delfina'm; ne kadar sevindiğimi anlatamam. Hiç olmadı yürüyüş iyidir ama hangimiz yürürken burundan nefes alıp ağzımıdan veriyoruz. Püf noktası burundan nefes alırken harekete başlamak ve nefes verirken de hareketin bitmiş olması. Bir de çalıştırdığın kas grubu hareket sırasında acıyorsa incelmiş olman çok normal ve bu mükemmel bir haber :)


Kekik kokum, Zehra'm; sağlığına kavuşup bir an önce pilatese kaldığın yerden yeniden başlamanı diliyorum canım. Dur ölü mölü deme, daha İzmir'e geldiğimde sıcaklarda birlikte pişeceğiz :D


Güzel kahkahalım Elçin'im de pilatese başladı. Önceki sabah Elçin'i pilates saatinde arayıp pilates yapması için dürttüm :)

Sihirli'm de başlayacak :)

Atladığım varsa ne olur kusuruma bakmayın :(

13 yorum:

  1. hayırlısıyla gider dönersin inşallah.andırında maraş dondurmasını çok çok mideye indirip platesede mola verme sakın.yoksa dönüşteki plates günlüğü resimlerin........aman yarabbi düşünmek istemiyorum.:))iyi gezmeler.

    YanıtlaSil
  2. ha ha köpek maceran çok komik.
    hakn ne kadar mutlu görünüor resimlerde.
    tam bir model görüntüsüne bürünmüşsün resimlerde havan batsın :=))
    pilatesin batsın :=))
    şapkan harika yakışmış.süper ötesisin.
    su gibi git su gibi gel bakalım.

    YanıtlaSil
  3. ha ha köpek maceran çok komik.
    hakn ne kadar mutlu görünüor resimlerde.
    tam bir model görüntüsüne bürünmüşsün resimlerde havan batsın :=))
    pilatesin batsın :=))
    şapkan harika yakışmış.süper ötesisin.
    su gibi git su gibi gel bakalım.

    YanıtlaSil
  4. Çok çok geçmişler olsun ayağın daha iyidir inşallah :/
    1,5 sene önce İnsanoğlu denen yaratıklar tarafından dürtülüp acısını benden çıkaran köpeğin diş izini hala sol üst bacağımda taşıdığımdan sebep fena halde tırsıyorum o hayvancıklardan. Hele birde tutup gezdirmek?? Aman Allahım :)
    Hakan ile Tarçın'a bayıldım :))
    Güzel güle gidesin, çabucak sağlık ilen dönesin İNŞALLLAH :))
    Şu Pilates olayına önce araştırıp sonra başlamaya karar verdim, ama biliyorsun ki bunun tek suçlusu sensin :)
    Hemen araştıreceğim söz :P
    Buarada; KIRMIZI SANA ÇOOOOOK YAKIŞIYOR, VALLA BAK :)

    YanıtlaSil
  5. Canım benim ya, köpek maceralarına öldüm gülerken:)))
    Sen şebelekle aldatırsan Hakan'ı, Hakan'da tabi Tarçın'la almış bunun intikamını. Etme bulma dünyası kızma fazla:)))
    Pilates konusunda tavsiyelerini dinleyeceğim. En kısa zamanda sonuca ulaşmak istiyorum, biraz sabırsızım da ondan mızmızlanıyorum:)))
    Umarım gittiğin yerlerde canını kimse sıkmaz, gülen yüzün hiç solmaz.
    Güle güle git, güle güle gel...

    YanıtlaSil
  6. pilatesle ilgili yazdıklarınızı okuyup bende başladım ama ben nefes alırken karnımı içime çekemiyorum yaaa :) yaklaşık 5 gündür yapıyorum inşallah sıkılıp bırakmam ve faydasını görürüm :)
    Bu arada iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  7. Yaniii İzmir'e geleceksin demek!!
    heyyoo bak Gülen şapkanı getirmeyi unutma sakın hasta oldum wala şapkana çok şık ve sana çook yakışmış.
    ben hala atlatamadım ama alıştım.Platese ptesi günü başlıyorum innşallahh

    öpüyorum seniii

    YanıtlaSil
  8. Ben çok sevdim bu bloğu.. evimden biri gibi.. nasıl bıcır bıcır yazmışşın..nasıl..içten.. :) emeğine ..ellerine sağlık..bende bu Plates olayını rahat bir zaman da detaylı okuyayım..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. ah gülen sen benim için
    '' arkası yarın '' gibisin :)))
    bir golden da bizde var KARAMEL..
    en sadık dostlar onlar benim içinde..
    bak zehraya katılıyorum. şapka süpper.
    bende güney afrikadan alınanı takıyorum.
    resmedip sana yollamalıyımm.
    ama TATİL DÖNÜŞÜ..
    alasmarladık gülenim..

    ben gelene kadar zehrama, sihirlime, kendine bloğuma İYİ BAKACAĞINI ADIM GİBİ BİLİYORUM !
    :)))
    SEVGİLER CANIM...HOŞÇAKAL.

    YanıtlaSil
  10. Tarçın çok tatlı, seni okuyunca kendi meceralarımız aklıma geldi..

    Hele çocuk seslerini duyup oraya gelmek için havlaması bu cinslerin ortak özelliği sanırım.

    Şapka nefis ,asansör fotoğraflarına bittim :)) Tez zamanda buralarda bir yerde asansör bulup bende çektircem :P Burada evler en fazla 3 katlı olduğundan pek asansörlü bina yok.. Yeni yapılan apartmanlarda var sanırım..Biraz dolaşmam gerekecek..

    YanıtlaSil
  11. [COLOR="Red"][B]Click on the pictures to view in full size[/B][/COLOR]

    [URL=http://www.wallpaperhungama.in/details.php?image_id=12779][IMG]http://www.wallpaperhungama.in/data/media/32/Asin-80.jpg[/IMG][/URL]

    [URL=http://www.wallpaperhungama.in/details.php?image_id=7237][IMG]http://www.wallpaperhungama.in/data/media/32/Asin-71.jpg[/IMG][/URL]


    [url=http://www.wallpaperhungama.in/cat-Asin-32.htm][b]Asin Hot Wallpapers[/b][/url]

    Photo gallery at t WallpaperHungama.in is dedicated to Asin Pictures. Click on the thumbnails for enlarged Asin pictures, exclusive photographs and absolute photos. Also check to other Pictures Gallery through despite Expensive quality and Superior Resolution portrait scans, movie captures, moving picture promos, wallpapers, hollywood & bollywood pictures, photos of actresses and celebrities

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails