13 Ağustos 2009 Perşembe

ŞEYDEN İŞLER :) Elçin biliyor :D

Hastalandım.
Çok hastalandım
Başımda yarasaların uçuştuğu hiç bilmediğim bir iklim havasının azizliğine uğradım.
Suyundan mıdır; 'et yemesem?' reddine karşın 'aaa hayatta olmaz' şekilli sevimli ısrarlara karşı konulamadığından mıdır nedir; hastalandım :( dün Andırın Devlet Hastanesinin pembe çarşaflı yataklarına misafir oldum. Serum aldım. Göz altlarım karardı, çöktü. Üç yaşındaki bir çocuğun ilk kreş günü eziyetini annesine şikayeti gibi oldu ama kendimi hala iyi hissediyor değilim.

Bu hastalığı bahane edip daha doğrusu fırsatçılığı içten pazarlıkla harmanlayıp Hakan'a yol rotamızı ayırmayı teklif ettim; ona 'yoluna bensiz devam edebilirsin; inan kırılmam. Ben buradan Ankara'ya gideyim' dedim en acınaklı ses tonuma baygın bakışlarımı katarak. Baktım yüzü düştü, dudağı büzüldü, yüzü süzüldü. Aslında biraz görmezden gelmeye devam edebilseydim ben yarın akşam Ankara'ya dönüyor olacaktım ama onun o haline içim elvermedi. Cumartesi akşamı hem de uça uça gidiyorum kaynanama :D Bu arada Adana Pegasus'tan Hatice hanıma 'son an biletleri' için çok teşekkürler..

Andırın; bir uzun hikaye..
Hem de iki saat rötarlı bir tren yolculuğundan sonra bereketli topraklardan geçirdiğimiz yolumuz bir yayla havasında; Andırın'da son buldu.

O kadar çok fotoğraf varki...
Adana ve Andırın fotoğraflarını araya sıkıştırırsam bereketli olduğunu yerinde gördüğümde şaşkınlık geçirdiğim bu yöreye ayıp etmiş olurum..

Trende fotoğraf çekimine izin vermediklerini yeni öğrendim ama kendime gazeteci süsü verince sorun çözüldü :P

Bir tren yolculuğunun kirli camlarında

Rötar boyunca sakin sakin oturduğumuz düşünülmemeli :D
Panik yok; kapıyı tren arızalanınca açtık.
Sıkıntı fotoğraflarım dönünce..

Onsuz nasıl katlanırdık 14 saatlik yola;
canımız yol arkadaşımız
ŞEBELEK :)

Ben burada gelinim. Gelinlerin burada 'internetcafeye gidiyorum' demesi nasıl karşılanıyor bilgim yok çünkü gizli kapaklı evden kaçıyorum :) Hepinizi çok seviyorum :)
Ve yine yanıt vermeksizin yorumlara sadece teşekkür ederek acilen eve gidiyorum.


11 yorum:

  1. evet ben biliyorum
    a... f... yada ç.... yada y....

    artık sen hangisini istersen kuzummmm :))

    YanıtlaSil
  2. Nerdesin yaaa. gerçi ben de çok yoğundum sıkıntılıydım ama yazılarını özledim..seni ..gülderen satırlarını.. geçmiş olsun canım bu arada .. ararım seni...

    YanıtlaSil
  3. Gülenim, cok cok gecmis olsun kuzum. Bende bu kizin bir kac gündür sesi cikmiyor diye merak etmistim, demek hastalandin, kendine dikkat et cadim:)) Dün aksam seni arayacaktim, sonra aklima geldi evde yoksun, yaaa gel artik yaaa, ben seni cok ÖZLEDIMMM!!

    Sevdigim, özledim dön artikkkk:))

    YanıtlaSil
  4. çooook geçmiş olsun arkadaşım. iyi tatiller

    YanıtlaSil
  5. Geçmişler olsun, ben sessizliğini seni büyülemiş Andırın hava ve manzarasına bağlamıştım ama...
    Üzüldüm :(
    Gelecek yazılar nedense fena halde ağzımı sulandırıyor :))
    Trende fotoğraf çektirmemelerinin mantığını çözemedim, bi el atıversene????

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun öncelikle. Şimdi iyisin değil mi? İzmir'de ekstra enerjiye ihtiyacın olacak gibi çünkü:)
    Tren yolculukları benim favorimdir. Bir de arabayla saatler süren, arabada yenilip içilen, her yeşillikte ve çeşmede mola verilen rotası belli belirsiz olan yolculuklar.
    Resimler süper çıkmış. Romantik bir hava katmış olaya sanki. Valla yurdum trenlerini bilmesem, aklıma Şark Expresi gelecek.
    Sana İzmir'de bol şans diliyor ve maceralarını heyecanla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Ahh canım, geçmiş olsun.Sen İzmir stresinden hastalanmışsındır.:(
    dikkat et kendine, boşş ver yaa, onlar üzülsün :))

    YanıtlaSil
  8. Canım benim çok geçmiş olsun. Bu kadar dert etme kendine, stres yüzünden de rahatsızlanmış olabilirsin. Ölüm yokya ucunda boşver. Ya ben sana bir gün kısmet olsada böyle yüzyüze, kayınvalidemle yaşadıklarımı bir anlatsam haline şükredersin.
    Oğluma iyi baktığına çok sevindim, emin ellerde biliyorum içim rahat:))
    Çok öptüm seni, kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
  9. İzmir hikayelerini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun tekrar canım.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails