3 Ağustos 2009 Pazartesi

SAVAŞ GEMİLERİMİZ BATTI :D

Dün akşam bilgisayar için çocuklar gibi dövüştük Hakan'la. Yokluğumda, askerliğini deniz yedek subay olarak yapan Hakan bey Oramiral rütbesiyle kendine bir ordu kurmuş! Savaş babam savaş!
Gülen:Bilgisayarı kullanabilir miyim Hakan?
Hakan:Savaşın ortasın da mı? Hayır!
Gülen:Okuyacaktım?
Hakan:Okuyamazsın; senin bloğunun başlığı okuyamazsın değil mi?
Gülen:Evet,
Hakan:Okuyamazsın işte! hehehe

Bunu sandalyeden düşürmeye çalıştım, ah kolum ağrımasaydı kesin yerlerdeydi O!
Bir de laptopu ikiye ayrılan Dolunay gelmez mi!
Neyseki sevgili kardeşim paylaşamadığımız bilgisayar ve dövüşümüzle bizi başbaşa bırakıp usulcacık gitme nezaketini gösterdi :D
Velhasıl Kaptan-ı derya ordusunu bırakıp çişe bile gitmedi :D
Ben de kapris yapıp bütün bir akşam somurttum ama dayanamıyorum bu sevimli kişilik Hakan'a. Kendi kendime küsmüşlüğümü yenip yine Onun haberi olmaksızın barışıverdim.

Ama bugün ne oldu :D Az önce mutfakta börülce ayıklarken yanıma geldi; surat düşmüş.
Gülen:Hayırdır?
Hakan:Ben başka gemiye saldırırken gemimi batırdılar
Gülen:eee?'
Hakan:Gemiyi tersaneye götürdüm.
Sırıtan bir yüz, alaycı bir ses tonu: 'hadi ya?'
Gülen:Yani bilgisayarla işin yok?
Hakan:Gülen gemim battı diyorum sana!
Gülen:Vah vah, sigortası var mıydı bari :D
Ondan önce koştur koştur geldim bilgisayar sandalyesine çöreklendim. Sürüm sürüm süründürmezsem Onu :D

Gemi onarımı epey zaman alacağa benziyor. Şimdilik bu kadar yazayım belki akşama fırsatım olmaz dedim.

Ama erken gelenin oturduğu bilgisayar sandalyesine oturmak için erken davranan ben olursam sürpirizimleN geliyorum :D Hakan Oramirali savaşırken kol ağrıma aldırmadan e ben de boş durmadım nitekim :D

6 yorum:

  1. hmm.. Bu durumda Hakan Abi'ye diyorum ki gemi alacak paran var da, şu zavallı Gülen Ablacığıma bilgisayar alacak paran mı yok.. Bu ne pintiliktir canımm :p Sorunun çözümü bu bence.. Size iyi didişmeler :))

    YanıtlaSil
  2. yahu o ara telefonla konuşuyorduk seninle hangi ara bu işleri becerdin sen :)

    YanıtlaSil
  3. Vah vah demek bizim Oramiral Hakan Bey Gemisini batirtti hehehehehhe, alirmisin Gülenin elinden pilgisayari iste böyle ahi tutar Gülenimin:))
    Yazik olmus güzelim gemiye ve icindekilere yaw:))

    YanıtlaSil
  4. ah o pc oyunları yok mu benim kujumda savaşıyor, başka köylere saldırıyor :)) Neyse ki o benim laptopa sulanmıyorda rahatım. Ofisden hergün laptopını yüklenip geliyor :)) eve iki pc şart canım. Öptüm.

    YanıtlaSil
  5. Ay...yarama bastın..Kerem ..İrem...ben..eşim habirem kapışıyoruz..Kerem 'de savaşıp duruyo ..alıyo satıyo kuruyo bişeyler.. Bana da zorla tarlaya çilek falan ektirdi.. aaaa sahi mahsullerime bakmadım .. işim bitince bakıyım bari..demek bu iş böyle böyle sarıyo demek ki..sanal da organik tarım yapıyorum .. napalım bi arsa alıp ev dikemedik..bahça bağ yapamadık..

    YanıtlaSil
  6. Ha gayret bastır biraz daha. Oyunlara takıldıysa, sana bir laptop geliyor demektir yakında. Daha çok pc başında oturmak isteyecektir çünkü:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails