10 Ağustos 2009 Pazartesi

kötü bir şey

İzmir'e uzaktan dürbünle bakmak istiyorum.
İzmir ziyareti mümkünse bensiz yapılsın istiyorum.
İzmir zamanı sadece benim kapladığım alanın yer yarılsa da içine girsem şekline bürünmesini istiyorum.
Tekil birinci şahsın İzmir ziyareti bitince kendiliğinden yarılan yerin yine kendiliğinden onarılmasını istiyorum.

Dün ben hayalet gibi silik bir siluetmişcesine ortalarda dolanırken yapılan messenger görüşmesinde sesin açık olduğunu ve açık kameradan sesin diğer tarafa gittiğini nerden bileyim?
Bilsem sevmiyorum, sevilmiyorum neden orada olayım der miyim? He derdim :D Dedim de zaten.

Kısaca İzmir marşıyla gidip mehter marşıyla dönecektim güya; İzmir marşı'nı geçtim direk mehter marşıyla gidiyorum; hangi marşla döneceğimi hiç bilmeden :D

Hazırdı; 45 numaradan hiç aşağı kalır yanı olmayan papuç gibi dilim hazırdı :D hatta 50 numaraya tamponlamıştım.
Bu İzmir meselesi..
Gerer de gerer.

12 yorum:

  1. Ohhhh iyi yapmışsın.
    Atma içine canım, canın ne istiyorsa söyle boşver. Sen kendini nasıl iyihissediyorsan öyle davran, boşver milleti.
    Hazır tura çıktınız bir de Bursa'ya uğrasanıza:))

    YanıtlaSil
  2. telefonu kapattım...konuştuklarımızı düşündüm ...daraldı içim olacakları düşününce ...
    kuzum bence sen orda kal :)

    yayla havası fazlaca alman şart oldu artık bu msn olayından sonra :)

    YanıtlaSil
  3. meselenin ne olduğunu bilmiyorum gülenim ama anladığım kadarıyla benim gerildiğim duyduğum huzursuzluk gibi sanki:(( çabuk geçer inşallah

    YanıtlaSil
  4. İzmir güzel şehir..
    Herşey düşüğndüğünden güzel geçer umarım.
    Sevgilerrr...

    YanıtlaSil
  5. Derdin, derdin demissinde zaten:Pp Gerilme gülüm yaa, korkarim gerile gerile patliycaksin bir gün:)) Yaa hic olmazsa Hakanin hatirina katlaniver bir kac gün, bak Hakan ne kadar iyi bir insan, onun hatirina insan cig tavuk bile yer:))

    Allahim sana kolaylik versin canim:))

    Seviyorum seni cadim

    YanıtlaSil
  6. Derdin, derdin demissinde zaten:Pp Gerilme gülüm yaa, korkarim gerile gerile patliycaksin bir gün:)) Yaa hic olmazsa Hakanin hatirina katlaniver bir kac gün, bak Hakan ne kadar iyi bir insan, onun hatirina insan cig tavuk bile yer:))

    Allahim sana kolaylik versin canim:))

    Seviyorum seni cadim

    YanıtlaSil
  7. gülencim boşveeeeeeeeeer içinden geçenleri öğrenmişler zaten bak belki senelerdir söyleyemediğin birşeydi. izmir güzeldir canım yaa ben çok özledim mesela sen benim yerime git soran olursa benim adım bahar dersin gülen de kim tanımıyorum de olsun bitsin. germe kendini canım yaaaaa

    YanıtlaSil
  8. Oooo sen gitmeden buzul rüzgarlar İzmir semalarına varmış bile :))
    Neyse canım bu durumda herkez rolünü bilir :P
    Allah kolaylıklar versin canım benim. Senin için İzmir benim için de Ankara :/ Ama şükür olsun benim gitmek gibi bir durumum yok, yaşasıııın :))

    YanıtlaSil
  9. :D 50numaraya tamponlamak ahhaha:D

    YanıtlaSil
  10. Gülen bir hoşsun ,ve hatta çook yaramazsın sennn..
    İyi yapmışsın ama :) olsun :)
    İzmir de sadece sevmediklerin değil artık sevdiklerinde var ve seni seven :)

    YanıtlaSil
  11. Mimci geldiii Hanımmmm:))
    Mimledim seni sayfamda, evine döndüğünde, neşen yerine geldiğinde cevaplarsın belki.
    Secgiler...

    YanıtlaSil
  12. en azından yılda enfazla bir defa katlanacaksınız .birazcık polyanacılık gibi olacak ama ya bir ömür sevmediğiniz ortama katlanacak olsanız....

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails