17 Ağustos 2009 Pazartesi

kırık..


Zamanlama hatam sonucu iki saat erken gittiğimiz Adana uçakalanı

Ödünç tespih bulsaydım kesin çekerdim..

Bankta oturarak uyudum..

Hakan'ın odasına yerleşen kayınçonun camından İzmir ve deniz..

Fare bozuk, ben fareden bozuk.
Şiir yazasım var, göz yaşlarım oluk oluk..
İdare durumlarındayım ve bu çok iki yüzlüce :(
Not:fare gerçekten de bozuk..
bütün yorumlar, geçmiş olsun dilekleri için sonu olmayan teşekkürler..
Toparlanamıyorum ve lupus hastaları için tehlikeli bir durum; yüzümü yakmışım :(
Öpüp gidiyorum şimdi..

13 yorum:

  1. Gülencim İstanbul'daydım, hastalandığını şimdi okudum. Geçmiş olsun, aman kendine dikkat et. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İyi bak kendine, iyileş bir an önce de üzme bizi cicim.
    Hakan'ı üzmemek için katlanıyorsun, idare ediyorsun. Kısa bir süre bu, göz açıp kapayana kadar geçecek sen de evinde huzur içinde yazmaya devam edeceksin, en kısa zamanda. Sabır...

    YanıtlaSil
  3. Gülenim, benim icinde seyret, gez, dolas Izmiri:))

    Cok özledim seni cooooook:)
    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun.Morelini gerçekten bozma.Eşin için ordasın kimse için değil.Sevdiğin insanı mutlu etmek için idare ediyorsun ikiyüzlüce değil...

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun.Morelini gerçekten bozma.Eşin için ordasın kimse için değil.Sevdiğin insanı mutlu etmek için idare ediyorsun ikiyüzlüce değil...

    YanıtlaSil
  6. Lütfen kendine dikkat et, yeni asansör fotoğraflarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun:(( söyleyeceklerim tıkandı...dikkat et kendine

    YanıtlaSil
  8. selam canım yeni döndüm tatilden
    izmir güzeldir
    seninle aynı denize bakmışız :))

    YanıtlaSil
  9. oooo yani izmire ayak bastın.
    allah yardımcın olsun su gibi akıp geçsin herşey.umarım keyifli bir tatil olur senin için hiç sorun yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun gülenciğim.Dikkat et kendine.

    YanıtlaSil
  11. Bebiş..kendine iyi bak...

    YanıtlaSil
  12. Mimci geldi hanim mimciiii:)) Mimlendin bitanem, tabiiki yazmak istersen:))

    Öpüyorum cok cok:))

    YanıtlaSil
  13. arkadaşım bende bir ödülün var gelip alır mısın?

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails