4 Ağustos 2009 Salı

MOZİLLAYA'YA NE OLDU?!

Toplu gösteri linkleri:

Kızlar ben geldim :)

Hakkında savaş suçlusu olarak suç duyurusunda bulunduğum savaş yılgını kaptan-ı derya Oramiral Hakan yenilgiyi kabullenip emekliye ayrıldı. Beyaz bir balinaya ateş ettiği için de Green Peace servisini harekete geçirdim. Green Peace'ci arkadaşlar son olarak gemiyi en son terk eden kaptanın geride bıraktığı gemi artığına zincirlemiş olarak görüldüler. Hakan bir ara göreve dönüp bu arkadaşlara tazyikli su sıkmak istediyse de su tabancasına su mermisi bulamadığından eyleminden vaz geçti.. Şimdi uyuyor.

Akşam operacı komşumuz konservatuvar kazanan oğluyla bizdeydi. Ardından viyolonsel sanatçısı oğlu, en son da köpekleri Tarçın geldiler..
Sanat ve müzikten konuşulan güzel bir Akdeniz mutfağındaydık. Babamın gittiği her yerden 'bu yerli' diye alıp bana taşıttığı yeşil malzemeler yok mu; işte Haymana'dan dönüş günümüze denk gelen mahalli pazarda babam önde ben poşetlerle arkada 'Gülen, bak bu yerli; almalıyız' 'hıhı baba, almalıyız' diye diye kabak, fasulye, salata dolu poşetleri peşinden sürükleyen zavallı ben :D hepsi de nefisti. Akşam yemeği için Sihirli'mde gördüğümden beri sayıkladığım börülce salatası, imam bayıldı, söğüş domates-salatalık, sıvı yağda yapılmış makarna ve peynir yedik. Akşamları karpuz, peynir, domates yemeye karar verdim.

Tavşan dağa küsmüş, dağ anlamamış hesabı; Hakan'la küsüşümden istifade Haymana'da gözümün önünden uygun adımlarla resmi geçit yapan kumaş ve makasları kapıverdim. Teee ne zamandır giymediğim anvelop, beli lastikli kareli bir etekti bu sefer. Aslında başka bir şey yaparken yanlış kesmeler, yanlışı düzeltmek için o anda uydurulan stratejiler sonucu kafamda halihazırda oluşmamış biçimden bambaşka bir sonuca ulaştım yine. Dikiş bilmemenin en iyi yanı da bu; projeye sabitlenmeden o anda gelişen olaylar sonucu bir tali yola sapıveriyorsun.


Model bana hiç uygun değil. Üst bedenimi olduğundan yapılı gösterdi (hoş zaten öyle :D) Hakan da 'sen tunik ve bu model bir şey giymemelisin' dedi. Bozulmadım, görünen köye kılavuz lazım değildiki. Zaten olmasını istediğim biçim de bu değildi. Parçalı olan eteğin iki parçasını iptal ettikten sonra 'eyvah ben ne yaptım' dediğimde atı alan Üsküdar'ı geçmişti..

ŞOV İNSANI :d


Kareli kumaş parçalı dikilecekse iş zora giriyor. Karelerin birbirini tamamlayacak biçimde dikilmesi hem zaman alıyor hem sinir bozuyor :D

Dikilmiş bir şeyden başka bir şey yapmaya çalışmak dikiş görmemiş kumaşla bir şey dikmekten daha zor. Hakan 'kumaş alalım' dedi. Gözlerim parladı, 'hayır elbise, onu, bunu alalım. Ben onları bozar dikerim' dedim :D

Havalar soğuduğunda ne yapacağımı düşündüm bugün. Kol dikmeyi öğrenmem gerek. Bozulup başka bir şeye dönüştürülecek bir şey de kalmadı elimde :)

Bugün anladıklarım bunlar.

Hafta içi Andırın'a gidiyoruz; Adriyatik'e de gideriz inşaallah :) O bölgeyi hiç görmedim. Benim için çok büyük bir değişiklik olacak. Heyecanlıyım.

PİLATES GÜNLÜĞÜ

Bacak kasları tamam da kollar işi bozuyor. Kol çalışmaya hala cesaretim yok.

Gamzem de hafiften görünmeye başlamış :)

Mozilla'ya bir şey mi oldu??

Bu kadar yazdım ama yayımlayabileceğimden emin değilim :( Her an sayfa görüntülenemiyor hatası alabilirim gibime geliyor :( Blogları açabildiğimde yorum kısımları açılmıyor. Sürekli sayfa yükleme hatası veriyor :( Yorumlarınızı ne yazıkki yorumlayamayacağım :((

Hepinizi seviyor ve kös kös yatmaya gidiyorum :/

Toplu gösterim linkleri:

http://gulentezer.blogspot.com/2009/07/elbiseden-bozup-tunik-diktim-ve-bir.html

http://gulentezer.blogspot.com/2009/07/cuma-gunlerini-de-sevmiyorum.html

http://gulentezer.blogspot.com/2009/06/iste-o-canta-hindistana-gidiyorum.html

http://gulentezer.blogspot.com/2009/07/artik-o-bogazli-kislik-bir-penye-degil.html


13 yorum:

  1. nice blog,
    acess my blog: http://row51.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Gülenim yine pek güzelsin, sen o begenmedigin kareliyi gelirken Istanbula getir, ben giyerim:))
    Öpüyorum cok cok Gamzenden:))

    YanıtlaSil
  3. gülenim bayanım sen bu geri dönüşüm işinde süper oldun yakında teneke kutulardan elbise süt kutusundan ayakkabı hatta ayakkabıdan elbise yapmandan korkuyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. Mozilla dün bende de sorunluydu. Gülen aynı babama benziyorsun. O da hırkaya ihtiyacı varsa kazak alır, ortadan kesip fermuar dikerek hırka yapar. Kısa kollu gömlek istiyorsa uzun kollu alıp kolunu keserek kısaltır. Ne diyeyim ikinizi de Allah ıslah etsin:)) Bu arada kendine haksızlık etme çok yakışmış tünik, yaramaz kızlar gibi olmuşsun:

    YanıtlaSil
  5. Ama bu çok güzel olmuuş. Yakadaki fırfır detayı pek bir şirin :))

    YanıtlaSil
  6. yine şahane bir şey yapmışsın.
    bitiiğine inanmama kesilecek şeylerin karıştır şöyle dolapları çıkart içindekileri.kol eklemek çok zor gerçekten ama sen süper dikiş dikiyorsun onuda başarırsın kesin.börülce nefis değilmi?
    sağlık akşamı olmuş masanız gerçekten.bacak kasları süper.bizzat yakından görüp onay verip tastik ettim.
    eyyy plates sen ne kadar uzaksın bana.
    kendini yaklaştırda ben yapayım seni ha ha:))
    iyi yine bir yayla tatilini keyifle yaşıyacaksın.
    ohhh hava da mistir şimdi orada.
    en kalın hırkalarınızı yanına almayı unutma gece donmayın sonra.

    YanıtlaSil
  7. İnanmıyorum dikiş bilmediğineeeee... Tıpkı diğerleri gibi bu da harika bişi aman Yarabbim.

    Çok güzel olmuş çok çok çok hem de pek çok.
    Pötikareli ve kareli dikmek cidden çok zordur. Bire bir karşılıklarını bulmak baya bir uğraştırır insanı.
    Kol dikiminde de çok zorlanacağını sanmıyorum. Onun kalıpları var. Bir kere çıkartırsın, Modelin ölçüsüne göre paralel olarak 1-2 ya da 3 cm inceltir, kalınlaştırırsın.
    Ben Okulda dikiş öğrenmiştim Annem'de bayan terzidir. Ama dikiş dikme cesaretimi kaybettim.
    O yüzden sana bu konuda da hayranım. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. İnanmıyorum dikiş bilmediğineeeee... Tıpkı diğerleri gibi bu da harika bişi aman Yarabbim.

    Çok güzel olmuş çok çok çok hem de pek çok.
    Pötikareli ve kareli dikmek cidden çok zordur. Bire bir karşılıklarını bulmak baya bir uğraştırır insanı.
    Kol dikiminde de çok zorlanacağını sanmıyorum. Onun kalıpları var. Bir kere çıkartırsın, Modelin ölçüsüne göre paralel olarak 1-2 ya da 3 cm inceltir, kalınlaştırırsın.
    Ben Okulda dikiş öğrenmiştim Annem'de bayan terzidir. Ama dikiş dikme cesaretimi kaybettim.
    O yüzden sana bu konuda da hayranım. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel şeyler çıkarıyorsun ortaya. Eskileri kesip biçerek, bayılıyorum. Ben dikiş bilirim ama senin kadar cesaretli değilim. Tebrikler

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Gülencim etekten bluz mu yaptın sen maşallah maşallah demek istiyorum , ee dikiş bilmiyorum diyorsun ama bu şahane eserler dikmeden nasıl oluyor bakiim :)

    Mozilla bi bende öyle sanıyordum ki adsl ye fırça geçmek üzereydim,bekleyelim bakalım bi basın açıklaması gelene dek :)))

    sevgiler canım.

    a bugün berat kandili,gelip de kandil kutlamamak olmaz.kandilimiz berat olsun gülencim...

    YanıtlaSil
  11. Sen dikiş bilmemekten bahsetme.İnandıramazsın.Marifet dümdüz kumaşı şekle sokmak değil,şekillenmiş bir şeyi başka bir şeye dönüştürmek zaten..

    Ekmeğimi elimden aldın sen:))

    Öpüyorum çok.Hadi..Hızını kesme sakın

    YanıtlaSil
  12. Hakan Bey ne derse desin ben modeli size çok yakıştırdım. Zaten çok tatlısınız. Model de çok hoş durmuş. Şık olmuş. :))

    YanıtlaSil
  13. niye yaa ben beğendim ya hiç geri dönüşüm bir tuniğe benzemiyor süper olmuş.Giy sen giy :)

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails