18 Ağustos 2009 Salı

ÖYLE BİR BULUŞMAKİ

Bir çocuk parkında kar beyazdan az koyuca bir bulut parçasına açtım kollarımı sonuna kadar. O bulut parçası koştu koştu, göğsüme kapandı; sıcacık, sevecen.. Sonra bulut parçasının gökkuşağı annesini koydum kalbimin üstüne aynı heyecanlı sevinçle..

Tanışmalar böyle mi olurmuş?
Hiç çekinmeden?
Görüntü gizeminin telaşından
Artık kuşku duyulmayan gerçekliğinden..

Ne yaşadığım kent Ankara, ne yaşadığı kent Bursa; yanısıra ne ilgisi var İzmir'in?
Hiç gelmek istemedim İzmir'e. Hatta Andırın'da yoktan bir neden uydurup Hakan'ı yarı yolda bırakıp Ankara'ya dönmenin planlarını kurdum. Olgunluğundan Hakan'ın değil kavga çıkarmak hastalığımı bile bahane edemedim İzmir'e gelmemek için..

Geldim; ha gelmez olaydım o ayrı. Kendimi aştım, yeminime, değerlime ihanet ettim geldim ama öyle bir ödül aldımki..
Sen çık bir günlüğüne İzmir'e düğüne gel; o düğün benim İzmir'e geldiğim günün ertesi gününe denk gelsin ve sen bir gece bile kalmayacakken sırf görüşebilelim diye ertesi gün gitmeye karar ver. Ben seni nasıl sevmem SEM'im??
Minik bir kız çocuğu tonundaki sesin, çillerinin sesine eşlik eden sevimli uyumu, sana ait olan her şeyi daha da çok sevmemin geçerli nedeni.. Bir kaç saatle sınırlı kalmasından hiç hoşnut olmadığım dün için, benimle görüşmek için yaptığın fedakarlıktan, beni çoğalttığın ve seni sevdiğim için o kadar mutluyumki..

Allah'a binlerce şükürki iyi insanlarla karşılaşıyorum.
Gülen'in çok sevdiği SEM'im; zeki bakışlı, çam yolucusu, beyaz bulut Efe'm ikinizi de çok seviyorum..

Efe'me dikkat!
SEM Efe'mi az bile anlatıyor.


Canım SEM'im seni zaten seviyordum..

NOT: BEN BU YAZIYI UZATIRDIM, DUYGULARIM UZUN VE YOĞUN AMA FARE TAKILIYOR VE RESET ATMADAN DA ASLA HAREKET ETMİYOR. 'SİL BAŞTAN BAŞLAMAK GEREK BAZEN' ŞARKISI DA BAYIYOR!!!!!

KAÇ KEZ FARE YÜZÜNDEN YENİDEN YAZDIM BU YAZIYI :(((

MİMLER VE ÖDÜL İŞLERİ EN KISA ZAMANDA HALLEDİLECEK. (UMUYORUM)

11 yorum:

  1. İkinizde çok şekersiniz:))
    Kıskandım valla, ben de öyle ahtapot gibi sarılmak istiyorum size:)))

    YanıtlaSil
  2. Gülenim hala inanamıyorum yaşadıklarıma.seni çok çok seviyorum.bize yaşattığınız o sıcacık 2 saat için nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum.harika insanlarsınız.sizi tanımak benim için ayrıcalık.seni tekrar sarılıp öpmek isterim.....umarım en yakın zamanda tekrar görüşürüz...

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir kazanç..Çok hoş..

    YanıtlaSil
  4. buluşma gerçekleşmiş ne güzel
    sevgiler ikinize de

    YanıtlaSil
  5. çok sevindim ben gülen bak izmir sana bir mutluluk verdi sevindirdi

    YanıtlaSil
  6. Smilena'nın da bloğuna yazdım.. sana da yazıyorum.. çok güzel görünüyorsunuz resim de .İzmir.. nelere kadirmiş gördün mü ? her şte bir hayır vardır....

    YanıtlaSil
  7. Allah dostluklarınızı daim etsin..güzel şehir İzmir..güzel dostluklara gebe :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Birde Izmire gitmiycem diye tutturmustun, bak iste gördünmü Izmirde seni ne güzellikler bekliyormus:))
    Cok sevindim cooook, ücünüzde cok sekersiniz, dostlugunuz daim olsun (kiskanmadim desem yalan olur:Pp)
    Özledim seninle sohbetlerimizi, ne zaman dönüyosun?
    Öpüyorum seni cok cok:))

    YanıtlaSil
  9. Canım Gülen'im ne kadar sevindim bilemezsin sizin adınıza.izmir'i anlamlı kıldı desene buluşmanız.Çok şeker insanlarsınız.Dostluklarınızın ve de dostluklarımızın bir ömür boyu sürmesi dileğiyle herşey gönlünüzce olsun.öptüm şeker sizi.

    YanıtlaSil
  10. hımm çok güzel neşeli olmana çok sevindim.

    YanıtlaSil
  11. Mutlu olduğunu görmek çok güzel Gülen:)))
    İzmir de güzel şeylerde olmuş ne iyi.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails