24 Mart 2010 Çarşamba

BAHARDA FOTOĞRAF YASAĞININ SONU

Bahar geldi. Bir kaç gündür gelip gelip kapıdan geri dönen kararsız bahar bugün geldi, bu kez yorgunluğuyla değil çiçeği, yeşili, çimenlere uzanıp keyifle tatlı bir uykunun kucağında kemik ısıtan nemsiz güneşiyle geldi.


Bir güvercin, pusuya yatmış bir kedinin pençelerinden korumaya çalışıyordu kendini,


Kedi saklandı sonra ondan..


Bir karahindiba çiçeğini ezecektim az kalsın; dengemi kaybedip düşmek pahasına ezmemeyi başardım güzelim çiçeği..
(Bu çiçeğin adı karahindiba olmamış olabilir. Muhtemelen salladım.)


Gökyüzüne gözlüksüz bakmak bugün daha zordu. Bez ayakkabıların çorapsız giyildiği ilk gündü bugün; üşümedim hiç..
{Niye bu kadar kasıldığımı hiç bilmiyorum. İğrenç! :)))}
Fotoğraf yasağının kalktığı an bu andır; belki de ondandır kasılmam :)

Ne önlem alırsam alayım engelleyemediğim, kışları sol elimin serçe parmağı ekleminde oluşan kanamalı çatlağın kendi kendine kapanması baharın habercisidir benim için. Çatlağın önce kabuklu yaraya dönüşmesi sonrasında da soğuklarda yine açılmak üzere kendini tamamen kapatmasına kadar önce baharın sonra yazın keyfini sürebilirim şimdi.. Aslında hep bahar olsa, ne çok kalın, ne çok ince giyinmek zorunda olmasam. Kışı da nezlesiz gripsiz atlattım ya, şükürler olsun :) Oysa daha dün gibi, domuz gribi korkum ama çaresizlikten son anda kaçasım geldiği halde o aşıyı yaptırışım..

Bahar geldi, ne iyi oldu. Çok sevindim. Bahar, canım bahar. Seni seviyorum bahar!

Mavi Kuş Hareketi için bloğu olmayan onmarifet üyesi arkadaşımız sudeduru'nun da bir paket hazırlaması beni çok duygulandırdı. Onmarifet'e yazdığım bir yazıdan sonra harekete geçen arkadaşımızın davranışından dolayı çok mutlu oldum. Teşekkürler sudeduru.
Asortiğim bugünlerde çok yoğun. Programını gördüm, Allah kolaylık versin ona..
Mavi Kuş Hareketi hala sürüyor, geç kalmadınız yani.. Anımsatmakta yarar görüyorum: Yurtiçi Kargo İÇİN KULLANACAĞIMIZ KOD NUMARASI : 226463177

Teşekkür yanıtlarım:
Öğretmenim; sabırsızlığımdan dikkatli davranamayan dolayısıyla da sakar biriyim ben. Duramıyorum, yavaş davranamıyorum :/ Biraz yavaş davranmaya tahammülüm olsa bugüne kadar yaşadığım kazaların hiçbiri olmazdı belki de. Elma yarısı iyi dilekleriniz için teşekkürlerini iletti. Saçlarıma olan iltifatınız beni mutlu etti :) Teşekküre hiç gerek yok; O yazınızı bir daha bir daha okumalıyız.

3prensesim; çok sağol, çok teşekkür ediyorum. Ben de çok beğendim. Ben bu modelin biraz daha kısasını, kaldığım yerde saçlarımı yıkama olanaksızlığından '94 yılında Bodrum'da bir erkek kuaföründe kestirmiştim. Bu ilk denemem değil yani :) Rahatlığını özlemişim kısa saçın; ki saçlarım da çok uzun değildi oysa :) Tekrar sağol canım benim..

Nedret ablam; ben rüyalarımı hatırlayarak uyanıyorum, bütün detaylarını hatırlayarak uyanıyorum. Sanki o an olmuş gibi, sanki gerçek gibi. Ya artık bu konuda acı çekmeye alıştım ya da iyi, rahat ve mutlu olarak gördüğüm için kötü hissetmemeyi başarabiliyorum. Elma yarısının canının yandığı kadar benim de canım yandı :( Bugün daha iyi olması içimi rahatlattı. Saçlarımı beğenmenize sevindim :) Hepimizin gülmesini istiyorum, hayatın sürüyor olmasına karşın 'daha dün gibi'lerle ne kadar zaman geçirdiğimizi düşünüyorum.. Hepimizin yüzü gülsün..

Şenay'ım, Doğa'm; senin acın da çok yeni :( Kaybı olanlara Allah sabır versin.Anneciğim ne zaman rüyama gelse hep iyi, huzurlu, genç, çok güzel ve mutlu olduğunu görüyorum. Bir iki günü kötü geçirdikten sonra o tablo içimi rahatlatıyor. Annem iyi bir yerde ve bir gün onu göreceğim.
Defdef teşekkür ediyor, üzülmesinler diyor :) Saçlarıma olan iltifatın için de çok teşekkür ediyorum..

nrhn'ım; çok sağol :) Yok uzatmam artık saçlarımı, böyle iyi. Unutmuştum kısa saç rahatlığını :) Cesarete gelince, al eline makası ucundan kırp ama düzenli bir kırpık olmasın. Sonra mecburen bir kuaför koltuğunda alıyorsun soluğu :) Hakan geçmiş olsun dileği için teşekkür ediyor. Babam da gözlerinden öptü :)

Ayşen'im; hoş geldin :) Geçmiş olsun dileklerini hak eden bütün organlarımız teşekkür ediyor sana :) Elma yarısı bugün daha iyi, morali de düzelmiş. Saçlarım da ŞAHANE iltifatı için teşekkür ediyor. Aslında uzun ve güzel saçlarım olmasını isterdim ama senelerce aldığım kortizonlu ilaçlar nedeniyle saçlarım ağır yaralı :P Allah'tan benim için çok önemli bir durum bu saç meselesi :) Ben de öpüyorum canım..

Peri'm; Ben de çok üzüldüm Sedef'e ama Allah beterinden saklasın; Allah etmeye kendini duvara çarpıp burnunu da kırabilirdi :P
Yaş göstermeme meselesine gelince, minyon olunca bizde böyle. Aslında kaba tabirler B.T.H.P :) Anladın sen onu :P Bence insanın içinde kalmamalı, kökü sende yine uzar; kestir saçlarını :) Benimki o anki acımı geçiremediğim için olan bir eylemdi aslında ama ilk kez yapmadım bunu. Lisede de yapardım :D Bir nev'i kendini değişik ifade etme biçimi diyelim biz buna.
'O' konudaki detayları bir süre sonra açıklarım, gerçi sen biliyorsun; şimdilik aramızda sır :D Ben de öpüyorum canım :)

nalan ablam; dünkü zamansız baskın daha erken saatlerde olsaydı güzel ve derin derin konuşurduk ama hani sen anlarsın türünden konularda Mahmut abiyle senin aynı şeyi söylemiş olmanıza hala gülüyorum :) SLE bana koymaz :P İyiyim ben, haftaya Meral hocaya görünmek istiyorum yine de. Beni düşündüğün için çok sağol ablamsın sen..

Bilge'm annem; benim yatılı okul, sonrasında da ağır geçirdiğim hastalık nedeniyle ya saçsız ya da çok kısa saçlıydım. Bir kaç gün önceki hezimetten önceki halleri ancak en uzun olabilen halleriydi saçlarımın :) Aslında uzun da kısa da güzel; saçın her hali güzel bence. Kilo verince kısa saçın daha çok yakıştığı konusunda size katılıyorum.. Ben de sanırım biraz daha incelip öyle kestirseydim daha iyi olurdu ama benim saç kestirme maceram doğaçlama gelişti :D İltifat için çok teşekkür ediyorum.
Ben kısa saçı Fransız kadınlarına da çok yakıştırırm :)

Fatma'm; sen daha güzelsin; hatta asıl güzel sensin :) bundan sonra hep böyle kesilecek saçlarım. Aslında hep kısaydı, ilk kez bu boyuta geldi dedim ama şu an hatırladım da sanki bir ara yine bu kadar, hatta daha da uzundu.
Ağlamak güzeldir, her ne kadar arkadaşlarımca ben ağlamanın primini düşürüyor olsam da içten bir ağlamayla kendimi daha iyi hissetmeyi başarabiliyorum. Ağlama ihtiyacın varsa ve bu ihtiyacı hissediyorsan ağlamak iyi gelebilir. Erteleme.
Parmak çatlatan Gülen, kafa patlatan Gülen olmaz umarım :D Hakan teşekkür ediyor. Ben de öpüyorum..

Bizimgibiler'im, güzel teyzem :) rüyalarımın zaman zaman canımı acıttığı olsa da düşününce bir çok sorumun yanıtını da beraberinde getirdiğinden sanırım bir iki gün sonra beni rahatlatıyorlar. Saçlarım dile geldi sonunda 'teşekkür ederim abla' diyor sana :) Bir saç kesimi on yaş mı fark ettiriyor yani? O zaman kazıtırım geri kalanını :D Gel seninkine de bir tırmık atıvereyim :P
Sanatçı ruhlu sanatçı paralelim! İnce düşünceli, yaratıcı ve duygusal :) Gerçekten hoş kadın değil mi? Biz de seni öptük..


Paralelim :)

Dolunay'ım; rüyalarım annemi bana getiriyor. Hiç dokundurmuyor kendine, bir kerenin dıışında hiç konuşmuyor benimle ama iyi olduğunu gösteriyor. Bu da tesellim oluyor. Saçlarım da konuşuyor ya artık 'çok teşekkür ederim abla, beğendiğin için mutluyum' dedi.

çelebi'm; ama utandırıyorsunuz beni kuzum :) İltifatların için ne desem bilemedim. Utandım, yüzüm kızardı inan. İnsanların yaşlarını gösteriyor olması bence iyi bir şey ama bu iltifat da ruhumu okşamadı değil hani :) Saçlarım ve ben bizzat teşekkür ediyoruz :)

Banu'm; sus hatırlatma :( O kadar mahcubum ki sana :( İki ay kaldığım Kocaeli'de sana gelmeyi bir türlü organize edemedim ama biliyorsun Erdim hastalandı, onun dışında babam geldi, hava koşulları da uygun değildi ama mayıs gibi bekle beni :) Defdef haziranda taşınıyor. Yardıma gideceğim, bu kez kesin geleceğim. Umarım bir aksilik çıkmaz çünkü seni tanımayı, sevgi dolu bağrına bağrımı koymayı ben de çok istiyorum :)

Fındığım, yeşil gözlü :P fındığım; Defdef teşekkür ediyor, Erdim de hastaydı ve iki gündür okula gidemedi. Yoksa teşekkürlerini kendi yazacaktı. Saçlarımı sevdim, bir de böyle sevdiğim arkadaşlarımdan da iltifat alınca çok mutlu oldum. Yooo bunun da ne model yapsam derdi var; favorileri yana mı bıraksam yoksa kulak arkasına mı atsam :P Daha bugün dediğini yaptım çimdim çıktım :P


Gündüz gözüyle saçlarım :)
Bu ve benzer bir fotoğrafa facebook'tan gelen iki yorumu eklemezsem uyuyamam :)

Yorum 1: aaa 2 ayrı resimmiş sedef'le sen sandım bi an be yanyana ne o çocukluğunuza mı özendiniz aynı kıyafetler diye dalga geçicektim
ama dalgaya ben düştüm iyi mi :))))

Yorum 2: aynıı sedef ablama benzemişsin yahuuuu..ikiz olsanız bukadar benzerdınız anca..:))))))))))))))hahahahahahahah..

Allah'ım yalvarıyorum takip et şu ikisini :))))

Not: Pilatese devam ediyorum ve bir kaç beden daha inceldim.
Fotoğraf yasağının amacı fotoğraf koymadığım süreç içinde pilatesle geldiğim nokta daha da belli olsun diyeydi ama daha fazlasına gerek görmediğimden fotoğraf yasağıma son verdim.
Sonuç olarak kendimi daha sağlıklı hissettiğim için diyorum ki bir maniniz yoksa pilatese başlayın; pilates iyi bir şeydir. Aksini söyleyen varsa ya bildiği daha iyi bir şey vardır ya da bilmediğindendir..

Sevgimle öpüp gidiyorum :)

11 yorum:

  1. Canım benim Gülen Bayanım saçların çok güzel olmuş, çok yakışmış. Evet bahar geldi benim de içim içime sığmıyor, habire kendimi oğluşumu sokaklara atasım geliyor ama yiğit biraz hasta ilaçlar veriyorum biraz düzelir gibi oldu tamamen iyileşsin salıcaz kendimizi. Öptüm canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. her şeye inat bahar işte..
    hastalıkta olsa
    kazalarda olsa ki hiç olmasınlar aslında
    yaşamı hissetmek,
    çimenlere uzanmak gibi yok
    ne mutlu sana gülenim.
    hep iyi hissetmen dileğimle.
    sevgiyle canım..

    YanıtlaSil
  3. güzel yorum yapmışlar:))) sen zaten foto yasağını çok önce delmiştin :)bu arada yeşil değil ki:)) ben bi ot karışımı yapam:)) aktarcı geldi hanımmm

    YanıtlaSil
  4. güzel yorum yapmışlar:))) sen zaten foto yasağını çok önce delmiştin :)bu arada yeşil değil ki:)) ben bi ot karışımı yapam:)) aktarcı geldi hanımmm

    YanıtlaSil
  5. Canım benim, bana iyi gelen kadın... Yasağın kalktığına çok sevindim. Zaten pilatesin karşılığını fazlasıyla almışsın, süper görünüyorsun. Benim bir fikrim var, siz İstanbul'a taşınsanıza (bencil ben:)) Ben de kendimde farklılıklar görüyorum ama istikrarlı değilim malesef. İşte o yüzden İstanbul'a taşın sen:) Ha bir de şunu sorayım madem, şu kaburgaları kapattığımı nasıl anlarım? Doğru yapıyor muyum bilmiyorum. Bu konuyu telefonda da görüşebiliriz. Bak herkes bu sorunun cevabının peşinde ona göre:) Seni çok seviyorum bitanem.

    YanıtlaSil
  6. canım saçlar süper olmuş çok yakışmış,
    tatlım yaaa,
    akşam sesini duymaktan çok hoşlandım,
    hele de o güzel sözlerin
    çokkk teşekkür ediyorum
    inşallah en kısa zamanda seni evimde ağırlamak isterim
    fotoğraflar da çok güzel bahar sevincini yansıtıyor
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  7. yorumlara çok güldüm.. :)))
    gülenimbayanım bende ne zaman çorapsız dolaşacağız bekliyorum doğrusu şıpıdık terlikler ne zaman giyeceğiz? sanki bu sefer çok uzun sürdü kış gibi geldi bana yada sabırsızlığımdan mıdır bilemedim :))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Yine pek güzel çıkmışsınız, bayıldım vallahi:)
    Ben işyerinde, hala buz gibi olan bu yerde, ayağımda tank gibi botlarla oturayım siz çimenlere yayılın, kıskadım mı ne:)))

    Mavi Kuş'un adresi varsa sende mesaj atar mısın bana? Paketimi hazırlıyorum en sonunda:)

    YanıtlaSil
  9. Ablacım ben varya sımsıkı sarılmak istiyorum sana. O çatlağını öperim :)
    Saçların çok yakışmış.. Paketi hazırladım ben de, pazartesiye kaldı kargolamak.. Çok çok sağol ön ayak olduğun için.. seviyorum seni ve kocaman sarılıyorum..

    YanıtlaSil
  10. ay bayıldım yeni saçına gülenim .bahar bi geliyo bi gidiyo .
    çimenlere uzanan o genç kız kim acaba...

    YanıtlaSil
  11. Gülen'cim asıl baha sana ve güzeln gözlerine gelmiş, açların şahane.
    Haber coşkusu hiç çıkmasın yüreğinden.
    Sevgilerimle...



    www.hayatizlerim.com

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails