26 Şubat 2010 Cuma

DIMBIL KOMBİNİ, HAFTANIN IŞITANLARI

Gülen: Alo, Dolunay balık yapıyoruz da seninkini nasıl yapalım?
Dolunay: Bana balık yapmayın.
Gülen: Aa neden? Seversin sen balık?
Dolunay: Şu an ben de balık yiyorum.
Gülen:Neredesin sen?
Dolunay:İstanbul'da
Gülen:Neeeey?! (Yaban'ın ses tonuyla)
Lada'yı İstanbul'a götürmüş..

Gülen:Fındığım ne güzel yapmışsın o süveteri, seni yılın örgü kraliçesi seçtim.
Fındığım: Kim seçti?
Gülen:Ben, beğenemedin mi? (haliyle beğenemedi :P sadece iki yüz bir ters ve versiyonlarını örebilen birinden alınan ödül bizim fındığı kesmedi :P) Kol mu kesemedin sen?
Fındık: Evet kesemedim. Aslında ben öğrenmiştim de ..
Gülen: Bak şimdi o ördüğün yeri sök (ne cesaretle kol kesmeyi anlatıyorsam :S)
Fındık: Eee
Gülen: Keseceğin yerleri yani örgü başlarını bir ters bir yüz dört ilmek ör (bozdum bir ters bir yüzle :D) sonra beşinciyle altıncıyı birlikte örerek kes. Şu halimize bakar mısın, hem bilmiyoruz hem birbirimize öğretmeye çalışıyoruz :)
Fındık: Sen yaka kesmeyi biliyor musun?
Gülen: Sanki biliyormuşum gibiyim ama emin değilim.
Fındık:İlmek sayısını üçe bölüyorsun, omuzlara şu kadar boyun için şu kadar ...
Gülen: Ben süveteri hem yuvarlak yaka hem de fermuarlı yapacağım çünkü ilik açmayı bilmiyorum.
Fındık: Ben de bilmiyorum, bilsem inanki anlatırdım.
Gülen: Anlatırdın tabii fındığım. Vıdı da vıdı vıdı da vıdı. Hadi örgülerimize dönelim şimdi.

Bir süre böyle :) Mavi Kuş için örüyoruz. Asortik Krep'im sayesinde haberdar olduğumuz bebecikler için örüyoruz; varsın bir yüz bir ters olsun :)

Atkı kısa olmuş dedi Peri'm; ip geçir boyunluk olsun.
Kısa atkı Peri'm sayesinde boyunluk oldu.
Sağolasın Peri'm..
Peri'm rüyasında beni görmüş; ne kadar bunalttıysam artık :P


Şapka yapabildiğim tek şapka örneği..
Ancak bu kadarını becerebiliyorum :/ ama 'şimdilik!'
Planladığım örgüler bittikten sonra geçeceğim süslemelere..


Bu gece Mevlit Kandili.
Bütün gece ellerimi açıp önce hasta olan bütün insanların sağlıklarına kavuşması için dua edeceğim Allah'a, sonra da bir ritüele uymadan sıralayacağım geri kalan dualarımı.
Sağlıktan önemli değil hiçbir şey ama her insanın kendince önemli olan öncelikleri için de açılacak ellerim duaya. Allah hepimizin kalbine göre versin. Hadi ağlamadan gideyim ben.

Siyaset Meydanı'na bütün programlara çıktığı özensiz kıyafeti yetmezmiş gibi traşsız gelen Mehmet adlı bilgisizlik kirliliğine kafa atasım geldi..
Haftanın ışık saçanı:
Galatasaray Üniversitesi Hukuk Fakültesi Doç. Dr. Ümit Kocasakal
Ceza Hukukçusu Ersan Şen..


9 yorum:

  1. Hala örüyormusun..? Gülen, lütfen kendine dikkat et,sonra çok üzülürüm ben.Bu kadar çok örersen gelip almam gerekecek :)) Ya da sen getirmek zorunda kalacaksın ördüklerini:)

    YanıtlaSil
  2. :))gece gece güldüm rabbimde seni güldürsün.ya ben misafir gelmişti çay koymuştum ya o esnada ufukla konuşuyodum sen aradığında yılın örgü kraliçesi seçildin anladım:)) ondan kim seçti dedim..inanmıcaksın ama aynı örneği belki 2.kez yapamam..defalardır bakıyorum ben nası yaptım yahu diye:)) inşallah toparlarım..

    YanıtlaSil
  3. canım benimmm...ne ciciler örmüş,tarifler vermiş.
    Gülenim pazara kadar yokum.şöööleee bi akdenize doğru gidip geleceğiz hafta sonu.birkaç saat sonra yola çıkıyoruz gitmeden uğramak istedim.kucaklıyorum seni.

    YanıtlaSil
  4. şekerimm gülenim.. bayanım... gülenbayanımm...
    süpersin sen.. ellerine sağlık...
    o güzel yüreğinden dökülüp gelenlere bakarmısın...
    süperrrr
    tek kelime ile fevkaladeninfevkinde .... :))
    muck

    YanıtlaSil
  5. kız güleeeeeeeen, sen ne marifetli kadınsııııın, maşallah mavi kuş bi kanat çırptı bütün maharetlerin ortaya döküldü
    inat edip okudum işte okudum okuduuuuuuuum :))))))

    YanıtlaSil
  6. Senin içinde teşvik edilmeyi bekleyen hamarat bir Gülen varmış da bundan senin bile haberin yokmuş vallahi:))) Ne bu hamaratlık böyle şaştım kaldım:))

    YanıtlaSil
  7. bi zahmet bana soraydın ya:)))

    YanıtlaSil
  8. allah senı varya çok şirin olmuş bu . sen gerçekten çok beceriklı süper bir kadınsın. sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Gülen'im canım benim, gerçekten çok beğendim. Geç gördüğüm için affet. Lap topum tamirde masa üstü de yamuk yaptı ancak şimdi bakabiliyorum. Geldi mi üst üste gelir ya... Ben buna yorum yazarken yeni yazın yayınlanmış. Gidip bakayım bir neler yazmışsın?

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails