9 Şubat 2010 Salı

O BİR MAVİ, O BİR..

Zarif, narin prensesimiz o bizim. Giydiği saks mavisi elbisenin içinde bir beyazdan kuğu gibi akınca hayatıma, ismini de koymuş oldum; saks mavisi prensesi. İyi kalpli, becerikli ve paylaşmayı bilip seven arkadaşlar kazandığım 10marifet ekibinin sevmek için bir an düşünmediğim üyelerinden biri o.
Şanslıyım diyorum; evet şanslıyım, kalp kapakçıkları sevgiye açık arkadaşlarım var benim.
Saks mavisi prensesim ben Kocaeli'de türlü aksaklıklar ve hastalıklarla mücadele ederken kendisini ziyaret etmeyi bir türlü başaramadığım ve utancımdan, yüzüm olmadığından bir daha da arayıp soramadığım Banuca'mın kartpostal etkinliği çerçevesinde bana romantizminin üstüne tanımadığım, zevk sahibi olduğunun yazılı belgesi niteliğinde bir kart göndermiş, ki görmek lazım.


En az kendisi kadar zarif, dokunaklı ve duyarlı; siyahın dore, kırmızı ve notalarla birbirine yakışırlığının saks mavisi prensesim tarafından yorumlanması ruhumu ve gözümü okşadı.
18. yüzyıl şatolarının kabarık etekleri yerleri süpüren, ince belli kadınlarından en zarifinin elinden çıkmış hissindeki şık yazısıyla kendine hayran bırakan bir karttı kalbime dokunan..


Yazı da el becerisi yaptığı işler gibi tasarım işi :)
Benimle ilgili yazdıklarını değil ama ismimin yazılışını görmenizi istedim.
Çok şık değil mi?

Ben benim için yapılmış bütün güzel davranışlar sonucu daha iyi hissetmeye başladığımın farkındayım. İşte şimdi ağlamaya başladım; ama sevinçten.
Saks mavisi prensesim el emeğin, zevkin ve hakkımda düşündüklerin için sana nasıl teşekkür edeceğimi de söyleseydin keşke. Seni sevmeye devam ediyorum.

Sevincime ortak olan yorumlarınız için ucu bucağı olmayan teşekkür ediyorum.
Öğleden sonra başlayan tansiyon sıkıntısı nedeniyle yazdığım kısıtlı kısa yazılardan biri de bu olsun :)

Normalde 6/11lerde seyreden tansiyonum akşam saatlerinde 16ya kadar çıktı, zaten uçuyordum iyice uçtum :) Babama dinleneceğime dair söz verdiğim için dinlenmeye gidiyorum.
Gerçekten bak, ben eskisinden çok daha iyiyim :) Teşekkürler..

3prensesim; ağzım dolu dolu, kalbim taşmış biçimde bir dahaki kontrolünden senin de aynı sonuçlarla çıkman için dua ediyorum. Sen de iyileş. Yalvarıyorum bak :)

Bugün Çınar'ıma kahvaltıya davetliydim, güne Çınar faktörüyle güzel başladım ama gel gör ki
dönen odayı durdurmaya çalışıyorum şu an. (Kischon'dan)

8 yorum:

  1. aşkımya kartpostalın çok hoşmuş ciddiyim.iyi dileklerini sen iyi sonuçlarınla aktardın zaten bana da.blogun da çok şirin oldu.unuttum yazayım.'fındığın'a sorarmısın bana da yardım edermi.

    YanıtlaSil
  2. Canım benim, umarım tansiyonun bu saate kadar düzelmiştir.
    Çelebim güzel kartlarından biri ile beni de sevindirdi:)) Yazısı çok güzel hakikaten, ben de bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. aaa akşam üstü konuşurken birşey dememiştin.iyi misin şimdi.
    iyi ol tamam mı?

    YanıtlaSil
  4. canım... ruha dokunur bu cümlelerin ve yanaklarımda pembelikler oluşturan düşüncelerin için teşekkür etmek gibi bir kelime kullanmak az bile gelir.. dile döktüklerini gönlüne koyan olmaktan dolayı çok mutlu oldum..
    hisli dünyamda senle konuşurken hayal bile kurabildiğim aşikardır.. anlatımların öyle bir hoşluk yaratıyorki dünyamda.. ilham alıyorum yeri geldiğinde senden..


    mutluluğun sonsuz olduğunu daim olarak bilmek ve buna inanarak yaşamak istiyorum..

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. ay ben sevindim senin için güzelmiş gerçekten.iyisin şimdi ama demi..

    YanıtlaSil
  6. gülennnn sana merve çıkmış..banda flame:)))

    YanıtlaSil
  7. Gülen sana özeniyorum, bir leylak dalı bir çınar bir nalan abla, bende kahvaltı istiyorum ama hepsiyle :))

    YanıtlaSil
  8. yaptığınız etkinlik kanımı dondurdu.Sizi gönülden kutlarım. BENde yaz boyu boş vakitlerimde öreceğim küçük minicik atkı ve başlıkları yelekleri size ulaştırırım.Doğru olarak ülkemin aydınlığına açılan yoda yürüyen her adım kutsaldır.emekli bir öğretmenim sizleri kutluyorum.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails