18 Şubat 2010 Perşembe

MAVİ KUŞUN KANADINDA BİR ATKI VE ŞAPKA! ben yaptım :)

Gözümden uyku akıyor. Görme alanım içine giren her şeyi birbirine karıştırdığım an bilirim ki acilen uyumam gerekir. Yoruldum, yorulmayı çok severim ben. Yorulmak, eli ayağı tutan insanların başına gelen bir şeydir. Elimin ayağımın kendi işimi görecek kadar işe yarıyor olmasının mutluluğudur yorgunluktan sevinç duyma nedenim.

Mavi Kuşun kanadına takacak ilk işimi yaptım. Pembe yanaklı bir yayla kızı için pembe ve acı kahverengiden atkı ve polardan bir şapka. Üzerine küçük çiçekler örmek istedim ama ipin kalınlığına uygun tığım yoktu. Olsa ne olur; ben çiçek yapmayı da bilmiyorumki :)
Yarın operacı komşum Gülay öğretecek o yapmak istediğim çiçekleri. İşimi ham haliyle yayınlama nedenim tamamen duygusal :) Tamamen sabırsız heyecanımdan :)
Bugün ip ve şiş elimdeyken açtım kapıyı Gülay'a. Projemizden haberdar olduğundan 'biz sana ev süpürtmüyoruz sen örgü mü öreceksin? Bırak ben örerim' dedi. Ben de 'görürsünüz siz' derken kafamda şekil ve şemalen oluşturduğum battaniye işini ona pasladım :) Ben küçük işlerle ilgileneceğim. Gülay bu olanlara kesinlikle inanamıyor ve yaptığımız şey onu da çok mutlu ediyor.

Nrhml'ciğimin sorduğu soru üzerine konuştuğum Asortik Krep öyle şeyler anlattıki..
Bir dernekten söz ettiğimiz için yaptıklarımızın sınırı yok çünkü sürekli ihtiyaç sahibi insanların olduğunu düşünürsek her an her şey kabul görür. Ben yapabildiğim kadar yapacağım ama her arkadaşımız bir parça gönderse o bile yeter.

Mankenim Dımbıl'a teşekkürler :)

Sabahın üçü fotoğrafları.
Yarın tam bitmiş, çiçekli böcekli hallerini de göstertirim :)

Çocuğum yok, ben daha önce bebe atkı ve beresi örmedim. Erdim'se kıla tüye allerjisi olan bir bebek olduğundan atkı, kazak gibi ihtiyaçlarını onların alternatifleriyle giderdik. Canım, melek anneciğim solaktı, ondan örgü gibi şeyler de öğrenemedik. Bu yüzden özellikle atkı çalışmam çok başarılı değil ama ben sivri zeka onun çok kullanışlı bir hale getirmek için fikirler üretmeye çalışıyorum :)

Çok yorgunum, her iki el yüzük parmaklarım kütük gibi şiş ve ateşli; şişi nasıl tutuyorsam artık.
Ama çok mutluyum. Katılımınız, duyarlılığınız için sonsuz teşekkür ediyorum. Birbirimizi yalnız bırakmadığımız için de..
BABAM HEPİNİZLE GURUR DUYUYORUM DEDİ ve HAKKINDA SÖYLEDİKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR ETTİ..

Ben gidip yatayım..
Bu ipler beni bekliyor :)

BU; YORGUNLUK VE UYKUSUZLUKTAN ANCAK BU KADAR YAZILMIŞ BİR YAZIDIR.
SORMAK İSTEDİKLERİNİZ İÇİN BEN BURALARDAYIM..


YORUMLADIM :)

Defdef'im; ben anahtarlığımı Dedef çaldı demedimdi ki sen ne demeye açık ettin şimdi kendini :P Neyse anahtarları bırakmışsın bari sağol. Anahtarlığı tümden kaybettiğimi düşünmeme neden olabilirdin :) Destek için teşekkürler..

Nunu'm; umarım iyi bir katılımla insanların yüzünde umut ve sevince neden oluruz. Asortik krep'in önceki çalışmalarını izliyordum. Bu da bir yaraya ilaç olsun diye dua ediyorum. Nergisler baştan çıkarıcı :) Bugün dördüncü gün hala kokuyorlar :)

Tiryaki; :) pişti mi olduk yani şimdi :) Ben hem örgü bilmem hem de kol sorunumdan dolayı sanırım düşündüğüm şeyi de yapaayacağım. Olsun biz de başka işler yaparız.Desteğin için sonsuz teşekkürler..

nrhnmrl'im, canım böyle bir iş için havaya kaldırdığın eline kurban. Çok sağol..

Çelebi'm; çıkarabildiklerin mi; yahu olmayın bu kadar mutevazı, lütfen bak rica ediyorum. İş yeri masası altında ördüklerini bilmiyor olsak hadi neyse. Çok sağol. Adres ve kargo konularında yakında netleşiriz..

Bizimgibiler'im; peşini bırakmazsak, koordineli çalışırsak beceririz biz bu işi diyorum ben. Sen çalışan bir anne olarak elinden geleni yaparsın, biliyorum. Düşünmen, cesaret verici sözlerin yeter.. Anahtarlığım gerçekten güzel oldu, e sen de beğendiysen tamamdır :P Ay bakar mısın, iki iğne tuttu elim diye havama bakar mısınız? Söndürün havamı benim :) Telefon kılıfı hiç değilse ödevi yapmış olayım fikriyle aceleye geldi. Hem o miki fare değil panda; evrim geçirttim ben ona :D Elimden gelmiyor işte :P

Asortiğim krebim; ama mahcup ediyorsunuz efenim; hepimiz eşbaşkanız, hepimiz katılımcıyız. İyi insanların olduğu yerde gönlünden geçirdiklerini söylemekte tereddüt etmiyor insan. Dostlar 'gerçek' iyi olunca mutlu oluyoruz hepimiz. Birimiz bir şey söylediğinde düşüyoruz peşine. Battaniye mi? Hadi bakalım.
Açılışta Asortik krep'ten bir battaniye :) Yakın gelecekte seni buraların insanı olarak göreceğimi tahmin ettiğim Başkent'ten de sana sevgiler..

Bahar şenliğim; hasta mıydım ben; hatırlamadığıma göre geçmiş demekki :D Okuyamazsin işte okuyamazsin :D hihihi. Canım benim şimdi bu olay bizim bahar şenlikleri etkinliğimizden farklı ilerliyor. Bu organizasyonda işin içinde bir dernek olduğu için ürünler dernek adına satılamayacağından bloglardan satış yapılmayacak. Asortik Krep ve onun gönüllü arkadaşları pazarlara çıkıp bu eşyaları satacak ve ederini derneğe bağış yapacaklar. Bu bu anlamda biraz farklı bir durum. Umarım yanlış ifade etmemişimdir. Hatam varsa Asortik'ten düzeltmesini rica ediyorum.. Bizim bahar şenlikleri paketlerine az kaldı ama ben kargomu bir nedenden dolayı biraz geç gönderebilirim -ki inan geç gönderdiğime değer :) Bu arada o bizim bahar şenlikleri grubunu dağılmadan bu organizasyona yönlendirsek diyorum? Hatta bu grup ömür billah organizasyon peşinde koşturup dursun :)))) ay ben güldüm siz de gülün :D
Bahar'ım MAVİ KUŞ organizasyonunu bloğunda yazarsın değil mi?? Ben de öptüm büyük büyük :)

Nefise'm; çok teşekkür ediyorum desteğine, becerikli, kurs müdavimi Nefise'm kim bilir ne kadar güzel şeyler yapacaksın. Merak ettim bak şimdi :) Babam da sizlere selam söylüyor..

Fındığım; sen her şeyi yaparsın, ben de örgü bilmiyorum. Bilsem de kolumun durumu malum :( Senin candan desteğin yeter fındığım..

SEM'im, çok sevdiğim SEM'im; tahmin ediyor arayamıyorum :(((( Tahmin ettiğimden ne diyeceğimi bilmediğimden arayamıyorum. Bir cesaretim olsa :( Ben de seni çok özledim, umut dolu yazılarını, yeşil eşofmalı fotoğraflarını..

Cansu'm, tatlı kız; nergis en sevdiğim çiçektir, gülü ne kadar sevmiyorsam nergisi o kadar seviyorum.. Desteğin için çok teşekkürler tatlı kız :)

Peri'm; özetlemişsin :) Ayrıntılar yavaş yavaş çıkacak ortaya. Atkı, şapka deyince direk sen geldin aklıma; senin yaptıkların geçti gözümün önünden :) Bak kimseye söyleme de ben de atkı şapka başladım ama bittiğinde nasıl olurlar bilemem :/ Onu pembe yanaklı küçük bir kız çocuğu giyecek, kulakları üşümeyecek, boynu soğuk görmeyecek diye seviniyorum. Ha atkı şapka bitti de süslemesi kaldı sanki, kafamda süsler resmi geçitteler :)

Kekik koku'm; o kadar sevindim ki, ne olduğu çok da önemli değil; hani beceremiyorsak bile yarım alma gönül alma. Bence yapamam, bilmiyorum diyenden korkmak lazım gibime geliyor :)

Gönüldenele'm; nergisleri çok sevdiğimi bilen Hakan bir gün İzmir'den tek başına gelirken nergis almak için elinde o koca bavulla AŞTİ'den bindiği metrodan Kızılay'da inmiş bana nergis almış ve Batıkent'e gelmişti. Bunları yaparken de 'a ne gerek var o koca bavulla, sonra alırız' dememiştim :D

Doğa'm; eminim yaparsın :) Yani hem bizler katılıyoruz hem çevremizi yönlendiriyoruz :) Tüylerim diken diken oldu.. Sağol Doğa'm..

Çınar'ım; gözümle gördüm biliyorum. Senin desteğin yeter canım. 20sinde mitinge gidiyoruz değil mi??

Ece'm; seni ne kadar özlediğimi söylememe gerek olmamalı. Zamana ihtiyacımız vardı. Sesini, soluğunu seviyorum senin. Çok teşekkür ediyoruz..

3prensesim; çok ama çok sağol. Beni ne mutlu etti biliyor musun? Okumaman :) Evet evet okumaman :) Okumadığın halde bana bu kadar güvenip ben de varım dediğin için sonsuz teşekkür ediyorum.

Banuca'm; sana karşı ne kadar mahcup olduğumdan kaçak sözcüğünün hakkını veriyorum. Gelemediğim için o kadar utandım ki :( Hastalıkların olmadığı bir zamanda seni görmeyi çok istiyorum. Etkinliklerden benim de rastlantı haberim oluyor ama buna katılabilirsin..

Gözümden kaçan arkadaşım varsa ne olur kusuruma bakmasın. Yoğun günler bu günler :)
Atkı ölçüsü almak için Marifetli Peri'mi aradım ben bugün :)
Ezan okunuyor..
Günaydın :)


9 yorum:

  1. tatlı tatlı gözlerin..güzelliğin gökkuşağı gibi..muhteşemlik rüzgarında ...sevmektir anneyi hayat.. erdimin şiiri

    YanıtlaSil
  2. Harikasın cicim ya:)))Asıl kolay olan atkıdır aslında. Dümdüz öreceksin. Sen zoru başarmışsın şapkayı nasıl ördün? Onu bir tarif etsen de belki kolaysa ben de örerim.

    YanıtlaSil
  3. cnım gülenim.. harikaa bu bereye bayıldım.. son hallerinide görmek arzusu ile seni selamlıyor ve çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. Ben ben ben de parmak kaldırıyorum. Çok sıkışığım bu ara, sayıca çok şey yapamam belki ama 1 parça da olsa varım ben. Hem de kuşlu birşeyle. Kuş varsa ben de varım.
    Bir de itiraf edeyim ben de okumadım. Fakat rsslerden gördüğüm kadarıyla oluşumu kavradım.

    YanıtlaSil
  5. Öyle böyle değil, ne hamarat tez canlı bir kadınsın sen yahu. Daha dün konuştuk, gece bitirmiş de yayınlamışsın bile. Şapka şahane olmuş çok şeker. Süse bile gerek yok ama süslenince daha da güzel olacak. Fakat, Gülen, o atkının bir metre olduğuna emin misin? :) Senin şişen parmaklarını seveyim ben, bu boyunluk olmuş şeker. Bence, şapkanın tepesine geçirdiğin ipten atkının arasından geçir de büzdürülerek kullanılsın. Tabi ben boyutunu bilmeden söylüyorum. Ama iki renk yapmışsın şahane olmuş. Öptüm canım, becerikli arkadaşım benim.

    YanıtlaSil
  6. güzel gidiyorsun bende bi atkı başladım ama örgüüü..kıyafetleride asortige mail olarak attım olur dedi..ayhh acaip mutluyum ben yahu..

    YanıtlaSil
  7. Gülencim şapka çok güzel görünüyor !! ben bak hiç böyle şapka yapmadım.Nasıl yaparım onuda bilmiyorum?

    ellerine kollarına ve tabii emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. Gülencim, ben bu gece seni aradım, telefonumu duyuramadım sana.Çok merak ettim.Rahatsızlandı mı acaba dedim.Bu yüzden senden ricam lütfen biraz sakin davranalım, kendini yormanı istemiyorum..
    İnanmayacaksın ama bu gece de misafirim vardı, bu yüzden daha sonra arayamadım.
    Kendine iyi bak, sevgiler..

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails