20 Haziran 2010 Pazar

BEN SENİN CİĞERİNİ BİLİRİM..

Duymak istemiyorum
Çok sıkıldım artık!
Her tekrarlanışında kendimi ‘onların’ yerine koymaya cesaret ediyorum da kalbimin derinliklerinde hissettiğim bu acının ‘asıl’ sahiplerini ne kadar acıttığını düşünmeye cesaretim yok.
Çok üzülüyorum!
İçimde büyük bir öfke duyuyorum ve bu öfkenin küllenmesine engel olmak istemiyorum!
Alışmadım ben!
Sıradanlaştırılmaya çalıştıklarında daha da artıyor öfkem!
Dağdan inen çapulcu ‘pişman değilim’ diyor.
Hayatlarının baharına değmemiş gencecik oğullar tahtadan kutularla geliyor köy mezarlıklarına.
Hainleri sevindirmemek için göz yaşlarını boğazlarında yumru olarak taşıyan ana-baba-evlat, eş, kardeş sabırdan taş.
Gökyüzüne karışan ağıtlarda katlanılması imkansız acı saklı.
O kadar üzgünüm o kadar öfkeliyim ki!
Adamlar hala açılım tam gaz devam edecek diyor!
Adam kendine kapanan AB kapılarını zorlayıp istenmediğimiz yere ittire ittire sokmak istiyor bizi.
Sen suratsız kapı komşunun bir tokat gibi yüzüne çarptığı kapının arasına son hamleyle ayağını koyar da açılmaması için ne gerekiyorsa yapılan kapıyı açmak için zorlar mısın?
Sen seninle görüşmek, iletişimde bulunmak istemeyen komşunu seninle görüşmesi için zorlar mısın?
O kapının sana açılması için bin çeşit takla atar mısın?
Kapı komşun bunu yapsa burun kıvırıp ‘a o da kim ki beni istemiyor, beni istemeyeni ben hiç istemem’ deyişini hayata geçirir kapı önünde karşılaşmamak için bile asıl o zaman atarsın bildiğin bütün taklaları!
Türkiye’de köpekler Arap ismiyle çağrılıyormuş, Araplar aşağılanıyormuş. Sarışın bir köpeğe Arap isminin takıldığını kim görmüş, duymuş? Golden'lara da genelde Tarçın ismi takılır; tarçıngüller alınıyor mu buna? Esmer köpek arkadaşlara tüy rengi bakımından Arap ismi takılır. Köpek iyi bir dosttur, birlikte yaşadığı sahip dostunu sırtından vurmaz, onu ve mıntıka bellediği yeri tehlikelere karşı korur.
Bu kadar sevgi duyduğun, savunduğun bir insan topluluğuna doğru uçan bombacı uçaklara neden hava sahamızı açtın o zaman? Ya tezkere, ya İncirlik Üssü’nün ABD tarafından kullanılması?
Sen bırak Arabı marabı da asker evlatlarımızı düşün, onları koru!
Onlar 'KELLE' değil!
ONLAR BİZİM EVLATLARIMIZ!
Bak gittiler işte yine!
Birikmemiş bir çok anıyla birlikte gittiler.
Artık yaşamadıkları için anlatacakları hiçbir şeyleri yok.
Hayalsiz, plansız.
HAYATSIZ!
Bırak! AB kapılarında süründürme bizi de, sen ülke bütünlüğü için ülkemin sınırlarını koru!
Terörü bitir!
Kutlamadım babamın babalar gününü bugün.
Gelmedi içimden.
Biz her sabah uyanınca ‘biz bugün öpüşmüş müydük?’ diye sorup sarılıyoruz zaten birbirimize.
Ne o asker yaşdaşlarının omuzlarında cansız bedenleri henüz soğumuş evlatlar sarılabilecek babalarına ne bu acının ok gibi kalplerinden vuruğu ana-baba-evlat, eş, kardeş, arkadaş sarılabilecek o gencecik bedenlere.
Kutlamadım babamın babalar gününü bugün.
O evlatların acılarının yüreklere düşürdüğü korların anısına..
Gelmedi içimden..
Not: Şehit verdiğimiz bir günde programa çıkmak istemediğini ısrarla belirtip dokunaklı bir konuşma yapan Disco Kralı konuğu Yılmaz Morgül iş kaset tanıtımına gelince keman eşliğinde gayet güzel söyledi şarkısını ama! Ayıp!


10 yorum:

  1. Gülen'cim,
    yeni mi geldin yoksa buradamıydın bilmiyorum, sesin çıkmayınca merak ettim. Mailimi alıp almadığını da bilmiyorum.
    Acı yazmışsın gülüm acıyı açıkca gözlere sokmak istemişsin ama kime? Her seferinde yanıyoruz, yeter diye feryat ediyoruz ama bu sefer gerçekten yeter, yeter, yeter.

    YanıtlaSil
  2. Yine çok güzel dokundurmuşsun ama anlayana..

    YanıtlaSil
  3. Anneler çocuklarını bir kaç kişinin elinde çarçur olsun diye doğurup büyütmedi. Yazıklar olsun gözünü kulağını kalbini kapatanlara ....
    <:))

    YanıtlaSil
  4. Canım benim öyle damardan yazılarını özlemiştik güzelim. Ne kadar da güzel yazmışsın, doğru söylüyorsun arkadaşım bunlar kan davası gibi oldu artık bitsin bu boşa yapılan kavga, birhileri artık el atmalı diye düşünüyorum. Ahh ATATÜRK ahhh... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ah canım ah! bitse şu terör bitse artık! kuzularımızın hayalleri yarım kalmasa, dün akşam izledim bir tv de ölümsüz kahramanlar son kısmında kardeşim dayanamadı kapattık son sahneyi göremeden.. uzun zamandır bakmıyordumda şehitlerimizin anısına bakmak iç çekmek, hırsımı söylenerek dışarı dökmek onları karşımda görür gibi haykırmek bağırmak için izledim.. biz bir sahneye dayanamazken onlar günde kaç kez bu sahneleri yaşıyorlar diye düşündüm.. iki satır şiir yazanlar vatan haini oluyorda sürgünlerde ölüyor ama hala devletin zirvesinde birileri.. allahım bize yardım etsin.. çarpıştık öldük kazandık bizim olan vatanı yeniden yıllar önce, vermedikde kimseye.. ama hala elimizde kalması için çırpınıyoruz kendi içimizde büyüttüklerimizle.. allah onları ıslah etsin..

    YanıtlaSil
  6. En çok riyakarlıkları miğde bulandırıyor. Ve çıkıp TV'ye Türkiye gerçeğidir terör demiyorlar mı!!?
    Yazık yazık o ölen gencecik insanlarımıza yazık.Kan üzerinden siyaset yapanara yazıklar olsun onlara oy verenlere de..

    YanıtlaSil
  7. İnan üzerine söylenecek söz yok.İçinden geçenleri çok güzel yansıtmışsın yazına...Yüreğine sağlık canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. ben bu sabah kalktığımda duyduğum haberin şokundayım hala,
    diyecek laf bulamıyorum.
    mailimi almadın mı ?
    arasana beni

    YanıtlaSil
  9. Hislerimize tercuman oldun.

    YanıtlaSil
  10. Ne kötü günlerdeyiz. Bu yazının güncelliğini koruması çok acı.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails