23 Haziran 2010 Çarşamba

NEFRET EDİYORUM!

Genelkurmay’dan beklediğiniz o tatmin edici açıklamayı icraatlarınız hakkında biz yıllardır bekliyoruz.

Ülkemin kaderini tayin eden verilmiş kararların nedenini niçinini bilmek istiyoruz.

Ama millet iradesiyle oradalar!

Soramayız!

İdare ediliyorum ama iradesizim!

Sorgulayamam!

Neden?

Çünkü iradesizim..

Bana, ülkeme layık görüleni sessizce yaşıyorum!

Sesini çıkarma!

Sus!

Askeri araç uçuruyor artık hainler!

Vedalaş her çıkışında evinden sevdiklerinle.

Bir çöp kutusunun yanından geçerken, balkonda otururken, askeri araç içindeyken bir hain kurşunla buluşuverirsin.

An meselesi!

Bunlara layık görülmekten, böyle yönetilmekten, beni böyle yönetenlerden nefret ediyorum!

NEFRET EDİYORUM!

4 yorum:

  1. Onlarda cumhuriyetten nefret ediyor...
    Bak bugün google'a bağlı bloglara zor giriliyor..İnterneti önlemeyi bilmeden önce ülkeni korumayı öğren derler adama..

    YanıtlaSil
  2. Nefret duygusunuda yüreğimize yerleştirdilerya:(

    YanıtlaSil
  3. kalemine,yüreğine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. yazdıklarına kesinlikle katılıyorum canım.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails