6 Haziran 2010 Pazar

İYİ BİR HABER VE ZOR AYRILIK :(


Moralim bozuk :(

Bir iyi, bir de kötü haberim var.

Iyi haber, geldigimizden beri enselerinden tutarak tasıdıgı yavrularını tehlikeden korumaya çalısan bir anne kedi gibi gücünü sırtımızda hissettigimiz asortigimin yönlendirmesiyle bir otelde gece resepsiyonisti olarak ise basladı Hakan bugün.

Kötü haber; Hakan’la bugün ayrıldık :( Gece çalısacagı için ancak iki-üç günde bir gelebilecek eve.

O kadar üzüldüm ki O giderken..

Çünkü biz onunla 1+1=’in 2’si gibiyiz,

biz 2’yken 1 gibiyiz.

Ben onsuz, o bensiz 1 bile etmeyiz :(

Eziyetim çok biliyorum :P ama seni çok seviyorum Hakan..



Çok sıcak.

Yagmur ve serinlik çekti canım bugün.

Bi’ kosu Ankara’ya serinlik ve yagmur almayı..

Ama sadece hayal edebildim..


12 yorum:

  1. Allah ayırmasın.
    Bugün İstanbuldan geldim. İstanbul Ankara arası serin kapalı ve bol yağmurlu idi.
    Keşke havayı ısı açısından dengelemek mümkün olsaydı.
    <:))

    YanıtlaSil
  2. Hakanla ayrıldık değince çok korkyum bir an...Allah kavuştursun canım.Yeni işide hayırlı uğurlu olsun.Biraz zor bir çalışma olacak onun ve senin için.Öyle bir yerde yaşıyoruz ki iş olmaz oturarak canın çıkar.İş olur bu seferde çalışarak canın çıkar.Hiç bir şeyin ortası yok.Allah hep yardımcınız olsun.Sevginiz hep daim olsun.Sevginin her zorluğu yeneceğine inanıyorum.Üzülme tatlım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. allah güç kuvvet ve hayr versin şekerim... bu ayrılıklar gelip geçici geçtiğinde de unutulası ayrılıklar.. sevginiz daim olsun.. güzel günler...

    YanıtlaSil
  4. burda da yagmur yagıyor ,cok güzel bir yere taşındın bence ...kayıklı olan fotografa da bayıldım ,eşinizin iş bulabilmesine sevindim ,Gülen ben bütün yazılarını okuyup bir yere yorum yazıyorum :)üç ayagından bende bulsam :)bu aralar bayagı lazım oluyor ,selamlar

    YanıtlaSil
  5. hayırlı uğurlu olsun.ALlah sadece böyle ayrılık versin:))

    YanıtlaSil
  6. Amaannn be deli, ben de kotu birsey oldu sandim! :)
    Yeni is hayirli olsun. Hem uzulme, insan alisiyor, hatta sonralari koca eve geldiginde "geliyor, evi dagitiyor" gibi arizalar cikartmaya baslarsin bak tecrube konusuyor :P

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraf nefis, aştın sen :)

    O artık turizmci :) bırak adam kariyer yapsın :P
    kışın dizdize oturursunuz yine şeker :)

    Seni (sizi) seviyorum ve üzülmeni istemiyorum.Burası üzüntüler şehri değil sadece biraz hüzünlenebilirsin :)
    Ona da mı karışacaksın deme ve yap olur mu Ankara'lım :)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun Gülen'im, çok sevindim. Her şey gönlünüze göre olsun. Hem bunlar güzel ayrılıklar değil mi? Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Gülenim aslında güzel bir haber ama tabii biraz özleyeceksin Hakanı ama bununda iyi yanı özlem kısa süreli olduğunda tatlı olacak :)

    hala haber bekliyorum ben :(

    YanıtlaSil
  10. Böyle kısa süreli tatlı ayrılıklar ikinize de iyi gelecek bence. Sen, Hakan'ı özleyince, eminim ki daha az üzerine gideceksin. O da daha mutlu olacak bu durumdan. Bundan sonra hep uzakta iş arayacak gibi geliyor bana:)))

    YanıtlaSil
  11. Alışık olduğun bir düzenin biraz rota değiştirmesi...zordur...eminim..

    Allah dönüşü olmayan ayrılıklar yaşatmasın Gülen'im sende bunu bilirsin...

    Öpüyorum...sevgi ile..

    YanıtlaSil
  12. canım benım başlıgı okuyunca ne oluyor dedim panıkledim okuyunca acıkcası sevindim.çok güzel işe girmiş olması abimin .çok çok sevindim canım üzülme sende allah ayırmasın.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails