11 Haziran 2010 Cuma

BU AŞKSA DİĞERİ NE??

İKİ AŞK HİKAYESİ yorum yorumları:

Cansu'm; dün ben 'aşk' konusunda ikiye bölündüm. Deniz ve bulut fotoğrafları çekerken gün batımını izleyen yabancı yorgunları gördüm. Kadraja o kadar yakıştılar ki bir kaç fotoğraf çektim. Güneşin denizdeki pembe rengine o kadar büyülenmişlerdi ki O kadar farkında değillerdi ki beni büyülediklerinin.. Akşam yattıkları yeri beğeneceklerdi, belleri ağrıyacaktı, bir ara erkek kızın omuzlarını ovdu. Uzun bir yolun sonundaki ulaştıkları bir muzice gibiydi, hak ettikleri görüntüydü bu ve tadını o kadar güzel çıkarıyorlardı ki.. Sonra pelikanları görmeye gittim. Göçerek gelen onbeş tane pelikan grubunu uğurlayıp 'yerleşik' hayata geçmeyi tercih eden bu iki pelikan karınları doyduğu ve sevildiklerini bildikleri bir kafenin önünde yaşıyorlar. Benim adlandırmamla bir de tekno-etekneleri var :) Ama kadın pelikan biraz huysuz. Gruptan ayrılmalarına neden kadının bu sinirli, edepsiz halleri olabilir. Erkek olan yani Kılıbık'ı sevmek isteyen biri olduğunda Kıymet kesinlikle dokundurtmuyor. Kılıbık'a dokunan Kıymet tarafından ittiriliyor :) Kişi direnirse, tanık olduğum üzere saçı çekiliyor :) Elinden kaçan da kaçmayan da kurtulmuyor. Kıymet köpek kovalıyor. Mahallenin kadın dayısı.
Ben dün iki aşk gördüm; ben dün aşkta ikiye bölündüm. Allah şiddetinden aşkın korusun tüm canlıları :)
Okurken iyi zaman geçirmene çok sevindim Cansu'm ve hala postaneye gidebilmiş değilim :( Özür diliyorum :(

Peri'm; senin fotoğrafların kadar değil :) Üçayak iyi bir malzeme :) Ve bizim salçalı ayvalık tostu abimiz makinemin ayarlarıyla oynadığından beri daha iyi görüntüler almaya başladım sanki :) Kışın fotoğraf kursuna gitmeyi planlıyorum; umarım gitmeyi planladığım her kurs gibi olmaz sonum :)

Babam bardak kırdı. Toplayıp geliyorum :)
Az sonra görüşürüz :)

1 yorum:

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails