9 Haziran 2010 Çarşamba

SICACIK KARŞILAŞMA SICACIK EKMEK GİBİ

Kafama koymuştum Hakan'ın geleceğini öğrendiğimde kapıyı ona ben açacaktım. Uyanamama riskime karşın yine de bütün önlemleri almıştım; giderken unuttuğu için önce onun anahtarını pazar arabasının içinde, almayanı feci derecede hırpaladıkları 40 kuruşluk karpuzlardan son tanesinin altına saklamış kendi anahtarımla da kapıyı kilitleyip yatmıştım.

Hislerimin bu kadar güçlü olması zaman zaman korkutuyor beni. Saat tam 09.38'de tereddüt etmeyen gerinmeksizin bir uyanıklıkla açtım gözlerimi. Normalde göz kapaklarımı birbirinden ayrılmaları için ikna etmem hiç zamanımı almaz ama bu sefer ki gerçekten ilginçti. Sanki biri göz kapaklarımı açma düğmeme basmıştı. Hemen telefona gitti elim.
'Hakan neredesin?'
Hakan: Dış kapının önündeyim.
Telefon hala kulağımda binanın merdiven boşluğu penceresine gidip aşağı bakıyorum. Gülümseyen yüzlerimiz birbiriyle buluşuyor.
Ona bakmayı sürdürürken telefona 'Tamam açıyorum' deyip kapı otomatına basarken ancak geliyor aklıma telefonu kapatmak.
Sanırım hala kendimi sekizinci katta oturuyorum sanıyorum :)
Ankara'da öyle yapardık. 'Hırkamı unutmuşum, asansörle gönderir misin?' ya da 'Gazeteyi asansörle gönderiyorum' gibi cümleler için telefonla arardık birbirimizi :)

Uyuyor Hakan.
Onu çok az görebileceğimi biliyorum ama şu anda evde olmasının verdiği güven ve mutluluk duygusu bile yeter. O benim çok şeyim.

O uyanınca sıcacık ekmeğimiz var. Aşureden sonra gururla sunabileceğim ikinci mutfak başarım :)




Sıcacık ekmek; buharından el yanar.
Buğusuna kalp içinde iki tane baş harf sığar..
Bir dilimine tereyağ, bir dilimine eritme peynir sonra da böğürtlen reçeliyle devam edersin çıktığın katlara.. Hangisini seversen onunla devam edersin..

Marifetli Peri'm, canım benim, güzel gülüşüm; Akdeniz iklimine alışma sürecimi başarıyla tamamlar tamamlamaz bütün yorumlara döneceğim çünkü ben de çok seviyorum bu işin bende bıraktığı sanki karşılıklı konuşuyor hissini.

Hepinize çok güzel ve huzurlu bir gün diliyorum..

Başlık Erdim'in babasına 'sana sarılmak ne güzel, fırından yeni çıkmış sıcacık ekmek gibisin' özlü sözünden esinlenilerek atılmıştır.

6 yorum:

  1. ekmeği görünce gözüm döndü:))ah bide şu diyetim olmasa.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmışsın...
    Allah güzel kalbine göre versin..her ne istiyorsan...

    Ekmek mi? harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. Kokusu burnuma geldi sanki. Afiyet olsun. Ekmek bile yaparmış... Poğaça börek ne ki:)
    Biliyorum tatlım. Ama şimdi sırıtarak yazıyorum yorumumu:) Kocaman sarıldım sana ve öptüm canım.

    YanıtlaSil
  4. ohhh böğürtlen reçel dedin ya bittim birde birbirinize kapıdan bakarkenki telefon ile konuşmanıza..

    sevgileriniz coşsun taşsın..

    YanıtlaSil
  5. Ekmek süperdi,ahh bir tadabilseydiniz..Göründüğü kadar güzel ve yumuşacıktı :)

    YanıtlaSil
  6. Ben memleketimin ekmegini, simitini, en cokta kokusunu özledim beaaa:((

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails