12 Temmuz 2010 Pazartesi

BENİ AFFEDER MİSİN?

Ben hiç böyle yapmazdım :( Utanıyorum çok utanıyorum hem de. Üzgünüm. Telafisi olur mu bilmiyorum ama telafi etmek için girişimde bulunmaya bile cesaretim yok :(

Panorama:
Hiç bilmediğim bir iklime hazırlıksız bir zamanda gelmiş olmanın alışma sürecini sıkıntılı geçiriyorum. Canımın hiçbir şey yapmak istemediğini ağzım dolu dolu söylüyorum artık. iki odacık, içi dolu turşucuk mikro bir ev altı üstü; işler birikiyor sonra üst üste düzensizce istiflenmiş eşya yığınları olarak duruyor dağ gibi karşımda :( Kaçmak istiyorum, kaçtıktan sonra özleyip geri dönmek istiyorum, ben gelmeden de biri benim yerime bütün işleri yapsın istiyorum. Kaçmaya bile gücüm yok ama :( Akşam yemeklerini mecbur olduğum için o da çok geç hazırlıyorum; daha doğrusu geçiştirmekle yetiniyorum.. Zaten kötü bir aşçıyken yemek saatlerini gittikçe geciktirsem ve sonra da akşam yemeği olayını ortadan kaldırsam istiyorum.. Pazarda marul, domates, salatalıktan oluşan zeytinyağı, limon ve tuzu da eklenmiş salata menülü tabletler satılsa onlardan alsam. Pirinç pilavını da bakliyat dükkanları satsa ne iyi olur..
Sıcaktan yatmamak, yatınca yine sıcaktan kalkmamak istiyorum. Salonumuzun su giderinin olmasını istiyorum. Gideri çaputla tıkayıp salonu kendi çapında bir havuza çevirmek istiyorum. Hazır havuzumuz da varken süs balıkları da ayaklarımın dibinde yüzsün istiyorum..
'Daha bu sıcaklar ne ki Gülen, daha yaz başlamadı' diyen yerli arkadaşlarla bir daha görüşmemek istiyorum :D

Derdim:
İstanbul'dan geldiğinde acemihobici'm verdiği tarih ve saatte bana geleceğini söylemişti. Ben ne yaptım? Uyanamadım :( çünkü uyuyamadım çünkü çok sıcaktı çünkü sabahı sabah etmiştim :( Habersiz olsaydım sorun değildi ama ben haberli bir tarihte bile evime gelmiş arkadaşım için kendimi kaldırmayı başaramamıştım yataktan :(
Utandım..
O gün acemihobici'm doğum günüm için el emeği yaptığı armağanlarla birlikte geldi.. Uyanamayan arkadaşına doğum günü armağanlarını verince doğum günü sahibi kişinin mahcubiyetini görmeliydiniz. O gün acemihobici'm İstanbul'a yakın bir yerde bir gece mola verip benim aynı ile en son gittiğimde iki ay kalmama karşın Erdim'in hastalığı, yoğun kış koşulları nedeniyle bir türlü ziyaret etmeyi başaramadığım ortak bir blogger arkadaşımıza gittiğinde zarif arkadaşımızın bana gönderdiği şık armağanı da getirmişti.

Soru: Ben ne yaptım?
Cevap: Terbiyesizlik yaptım :(
Ben hiç böyle yapmazdım :(
Ararım dedim, yazar teşekkür ederim dedim; ne yazabildim ne arayıp teşekkür edebildim :( Gmail'i neredeyse hiç kullanmadığım için arkadaşımın doğum günü postasını ancak üzerinden epey bir zaman geçtikten sonra görebilince de yerin dibine geçtim :( Hala da çekiniyorum, arayıp kabalık ettiğimi çeşitli cümlelerle ifade ederek onun bir şey söylemesine fırsat vermeden telefonu kapatıvermek istedim ama bu kez de telefonu yüzüne kapatmış gibi olacaktım :( O kadar üzüldüm ki :( Blog arkadaşlarımdan gelen armağanları alınca hem utanır hem çok sevinir nasıl sevindiğimi hemen yazmak isterdim. Bunu yaparken de sevincimi anlatacak kelime bulamam :( Nasıl anlatsam da ifade edebilsem mutluluğumu diye düşünür, seçtiğim her sözcüğün sevincimin yanında ne kadar yavan kaldığını/kalacağını bile bile anlatmayı denerdim çocuk sevincimi :(
Ben nasıl böyle davrandım, ben nasıl sanki umursamıyormuş gibi davrandım bilmiyorum.
Ne kadar üzgün olduğumu, ne kadar mahcup olup utandığımı 'gerçekten' gibi bir sözcükle anlatmaya gerek bile duymuyorum ve şu anda da ağlamaya başladım :(((( Çok ayıp ettim ben :(

Geleceğim deyip bir türlü gelemediğimde de utandığımdan seni aramaya cesaret edemediğim için dilediğim özrün bir benzerini yine dilesem kabul eder misin Banuca'm? Beni reddetme diye blog camiasının gözü önünde diliyorum özrümü. Kabul etmezsen araya hatırı sayılır blog arkadaşlarımızı koyacağım, o da olmazsa bi biskrem versem?



Bu sarışın kız için sonsuz teşekkür ettiğim canım Banuca'm, affet beni :(




Not: Beni seven Banu'mun beni affetmesi için dua etsin..


13 yorum:

  1. Canım benim, ben de uyumadım henüz. Misafirlerim var. Yazını okumadım, yarın tekrar burada olacağım. Yorum yorumları da yarın, yani bugün:) İyi geceler canım.

    YanıtlaSil
  2. ahanda işte ahım tuttu demek.. ben burada sıcaktan yanayım sen orda sefa sür ..olmadı işte nihohahahah :))))

    YanıtlaSil
  3. amin... umarım affederrrr :)))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gülen; böyle bir af yazısı kabul görür diye düşünüyorum ama sen yine de bidolu biskrem bulundur derim:))

    YanıtlaSil
  5. olur yahu affedilirsin insanlık hali bazen kendi içimizde yaşadığımız sinir stresi dışarı tısssslama olarak çıkartabiliriz :) bu kadar özür dilemişsin ille yumuşar :) merak etme :)

    YanıtlaSil
  6. Kuru ve serin bir yerden, sıcak ve nemli biryere alışmanın 'daha doğrusu alışamamanın' zorluğunu çok iyi biliyorum.Umarım affedilirsin...SEvdiğim bir arkadaşım aynısını yapmıştı.(uyumuştu)Bir süre aramadım ama sonra affettim.

    YanıtlaSil
  7. Gülenim, tatlım, şeker kızım benim, affedilecek ne yaptın ki sen, ama madem istiyorsun, affettim diyeyim bari ama biskremi de alayım olur mu:)) Öppptüm seniiii, gel bizim dağlar serin serin esiyor...

    YanıtlaSil
  8. Affeder canııım, çok üzülmüşsün diyecektim, baktım Banuca yorum yapmış bile.

    Şu vantilatör işini bir daha deneseniz diyorum. Belki bu sefer sağlamı denk gelir:) Ama kendine direk gelmesin rüzgarı. Çok öptüm canım, hassas Gülen'im. Olur bazen böyle şeyler, birşey engel olur işte...

    YanıtlaSil
  9. Amaaan Gülenciğim düşlediğin kaçacağın yer eğer Ankaraysa düşlerden bile çıkar onu...taşındığımdan beri her saat bşka bir yanı serin ,püfür püfür esiyor dediğim,hatta balkona bazı saatlerde rüzgardan çıkamadığım yeni ev cayır cayır yanıyor
    aynı belirtiler bende de var
    üzülme Banuca almaçları açık,iyi enerjiyi de kötüsünü de taaa uzaktan alabilecek olgunlukta
    zaten yazmış ta sana
    çoook öptüm

    YanıtlaSil
  10. Gülen'im, önümüzdeki hafta arkadaşları da ayarla, önceden bana bildir, gel buralara, bekliyorum. Ela Yağmur'la annesi Özgür Anne de burada... Bu hafta çok kalabalıktık, arayamadım. Sevgiler hepinize...

    YanıtlaSil
  11. canımmm
    üzme kendini
    böyle şeyleri hepimiz ara sıra yapıyoruz
    elinde olmadan yapılmış bir dalgınlık
    eminim seni affetmiş ve üstünde durmamıştır
    arkadaşlık böyle değil midir zaten
    sana sıcaklarla başetme gücü versin Allah
    öpüyorum seni kocaman
    güzel kalpli kadın

    YanıtlaSil
  12. gülenciğim benim yazdığım yorum neden çıkmamış acaba dün yazmıştım ama
    neyse olsun
    seni çokkk öpüyorum

    arkadaşın seni çoktan affetmiştir merak etme sen

    YanıtlaSil
  13. Her şey tatlıya bağlanmış sanırım.
    Seni çok öpüyorum canım:)

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails